Manažer - zprávy z managementu

icon Lídrem ve stínu špatného šéfa

Jak mohu být dobrým lídrem, když mám špatné nadřízené? Tato otázka napadá mnoho pracovníků, kteří považují své šéfy za neschopné, příliš egoistické či dokonce…

icon Jak stanovit reálná výkonnostní očekávání

Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním,…

icon Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a…

icon Co nikdy nedelegovat?

Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp…

icon Studie: 5 mýtů o nejmladší generaci zaměstnanců

Zástupci tzv. generace Y nebo též Millennials (narození v letech 1980-1993)…

icon Na co pamatovat při zadávání veřejných zakázek?

Jaký je pohled aktuální judikatury na proces zadávání veřejných zakázek? S…

icon Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte…

icon Dá se koučování nařídit?

Máte v týmu skvělého zaměstnance, který by ale podle vás mohl být ještě…

icon Prezentace: Kdy použít odrážky

S odrážkami můžete snadno ukázat širší souvislosti a udržet představu…

Pavla Šedivá, vedoucí oddělení statistiky spotřebitelských cen ČSÚ

icon Inflace: Jak a proč se v Česku počítá

Na první pohled to vypadá jednoduše. Tazatelky z ČSÚ navštíví obchod či…

icon 5 chyb při předávání zpětné vazby

Zpětná vazba, kterou poskytujete svým podřízeným, může hodně pomoci, ale…

icon Kdy během prezentace raději nevyprávět příběhy

Vyprávění příběhů je skvělé v tom, že získává pozornost publika a dává vám…

icon První 3 kroky ke koučování zaměstnanců

Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená…

Výpis 36283640 z celkem 12359