Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19387 článků.

icon Testujte své newslettery

25.9.2006 

Internetový newsletter je ekvivalentem reklamní brožury nebo klasického informačního bulletinu. Jeho úkolem je upoutat pozornost, přinášet kvalitní informace a přesvědčit čtenáře, že daná firma stojí…

icon Stavební bloky časového plánování

25.9.2006 

Osobní produktivita záleží na tom, jak dobře si dokážeme zorganizovat svůj čas. Efektivní denní rozvrh se dá sestavit ze tří bloků.- Velké bloky Základ dne. Založte svůj pracovní den na delším…

Článek v rámci předplatného Do války o talenty se skrytou marketingovou zbraní

25.9.2006 

Jestliže chcete vítězit v boji o talenty, měli byste se inspirovat v marketingu. Konkrétně si vezměte příklad z metody segmentace. Jeden ze základních marketingových konceptů totiž říká, že neexistuje…

Pár tipů pro hledání pracovního místa na internetu

23.9.2006 

Lepší znalost vyhledávání na internetu může zvýšit vaše šance nalézt pracovního místo. V průzkumu, který provedla v loňském roce Society for Human Resource Management, uvádělo 86 % oslovených…

Když stížnost, tak pořádná

22.9.2006 

Pokud jste někdy v práci s něčím nesouhlasili, pravděpodobně jste si stěžovali. Stížnosti jsou pro zdravé pracoviště potřeba. Chroničtí stěžovatelé však mohou snižovat pracovní morálku a produktivitu…

Evropský rok mobility pracovníků - Informační týden v Praze

22.9.2006 

Evropské služby zaměstnanosti (EURES) pořádají ve dnech 25. - 29. září 2006 Informační týden v rámci celoevropské kampaně "2006 - Evropský rok mobility pracovníků". Akce se bude konat v prostorách…

icon Zelený čaj pro delší život?

21.9.2006 

Lidé, kteří vypijí alespoň půl litru zeleného čaje denně jsou vystaveni menšímu riziku úmrtí. Ukázala to studie japonské Tohoku University. Významnou roli v tom hraje pozitivní vliv zeleného čaje na…

Článek v rámci předplatného icon Výzkum konkurence (1. část)

21.9.2006 

Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného podnikání. Tomuto tématu se proto věnoval odborný seminář s názvem Analýza konkurence - efektivní sběr dat, systematická…

icon Aby příjmy rostly

21.9.2006 

Podnikatelé často hovoří o svých obavách spojených s penězi, prosperitou, zisky a marketingovými strategiemi. Nechtějí zbytečné výdaje, které nepřinášejí žádné hodnoty jejich vizím, cílům a celkovému…

Jak se zdokonalit v učení

21.9.2006 

Všichni jsme stále studenty, ať se již učíme ve škole nebo v každodenních životních lekcích. Jestliže se chceme v učení zdokonalit, měli bychom vědět, jaké metody nám individuálně nejlépe vyhovují.…

icon Co umí dobrý tiskový mluvčí?

21.9.2006 

Jen málo lidí má přirozený talent hovořit účinně na kameru či mikrofon. Je velmi těžké udržet odpovědi krátké a jasné, když novináři často pálí jednu otázku za druhou. Technika správného vyjadřování…

icon Jaký bude lék zítřka?

21.9.2006 

Může mít víra v lék vliv na jeho účinek? Tato otázka zajímá vědce již dlouhou dobu. Víra v medikament nebo ve slova lékaře či terapeuta není pouhou psychologickou záležitostí. Existují případy, kdy…

icon Spolupráce je stále jednodušší

20.9.2006 

Moderní komunikační nástroje usnadňují firmám sdílení informací a spolupráci na projektech. Doby, kdy pro firemní komunikaci stačily e-maily s přílohami, již pominuly. Díky technologiím využívajícím…

Článek v rámci předplatného icon Jak psát správné titulky

20.9.2006 

Titulek je nejdůležitější částí tištěného inzerátu. Marketingový guru David Ogilvy dokonce tvrdí, že čtyři z pěti lidí čtou pouze titulky. Pokud se rozhodnou číst dále, činí tak na základě titulku.…

Osm náborových chyb

20.9.2006 

Špatná rozhodnutí při náboru zaměstnanců připravují firmy o čas, školicí zdroje i psychickou energii. Článek proto shrnuje osm základních náborových chyb.- Neprovádění předběžného screeningu uchazečů.…

Výpis 1555615570 z celkem 19387