Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19387 článků.

icon Obchod je žádanější než sex

11.9.2006 

Nová studie australské Queensland University vyvrátila dlouhodobě zažitý mýtus, že uživatele internetu nejvíce zajímá sex. Prokázala, že vyhledávání sexuálních témat v poslední době ustupuje obchodním…

Článek v rámci předplatného icon 5 poučení z marketingu ve vyhledávačích

11.9.2006 

Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy internetového marketingu, dobře měřitelný. Velkou výhodou placeného vyhledávání (paid search) je vedle jednoduchosti spuštění…

icon Nepodceňujte internetové diskuse

11.9.2006 

Internetové diskuse či blogy mohou firmám mnohé napovědět o tom, co si myslí spotřebitelé o jejich produktech a nových trendech. Příspěvky diskutujících jsou různé, od porovnávání spotřební…

icon Ptejte se svých lidí, co jsou zač

11.9.2006 

Finanční odměny mohou zvýšit produktivitu. Pro skutečnou motivaci zaměstnanců je ale třeba přemýšlet i v trochu jiném duchu. To jsou slova Jaya Lorsche, profesora z Harvardské obchodní školy. Podle…

icon Jak se dostat na první místa ve vyhledávačích

11.9.2006 

Pro menší firmu bývala televizní reklama největší marketingová meta. V dnešní době však může stejně dobrou službu udělat i umístění stránek firmy na předních místech ve vyhledávači.Například pro…

Článek v rámci předplatného Jak si zvýšit emoční inteligenci

8.9.2006 

Emoční inteligence znamená souhrn emočních dovedností, které nám pomáhají dosáhnout toho, co chceme, cítit se spokojeně a být v souladu s lidmi kolem nás i sami se sebou. Stále častěji se o ní hovoří…

Základy toho, jak zapůsobit na uchazeče

8.9.2006 

Uchazeči vědí, že první dojem je kritický a to pro obě strany. I maličkosti, jako je dočasnost, zdvořilost a respektování soukromí, řeknou o firmě více než lesklé brožury nebo pěkné internetové…

E-screening může být zrádný

7.9.2006 

On-line komunity jako Facebook.com a MySpace.com se velmi rychle rozvíjejí. MySpace má například dnes již 60 milionů uživatelů z celého světa a každý měsíc jich přibývá dalších 5 milionů. Jedná se o…

icon Populární mýty o víně

7.9.2006 

Slovenský publicista a odborník na víno Martin Mráz upozorňuje na základní mýty o oblíbeném moku.- Odsuzování šroubovacího uzávěru. Budoucnost naopak patří moderním způsobům zavírání lahví s vínem.…

Článek v rámci předplatného icon Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

7.9.2006 

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům jen proto, že si to přejete. Chce to věnovat čas a úsilí budování pracovního prostředí, v němž se bude angažovanost rodit a…

icon Nejhorší způsoby, jak přijít o místo

7.9.2006 

Propouštění na dálku naznačuje nízkou emocionální vyspělost a inteligenci managementu. Vytváří dojem, že odcházející zaměstnanci spáchali nějaký zločin. Průzkumy prokazují, že zaměstnancům, kteří…

icon Řízení projektu

7.9.2006 

Projektové řízení je aplikací znalostí, dovedností, nástrojů a technik, které vedou k požadovanému výsledku projektu. Projekt…

Koučování jako nástroj vůdcovského rozvoje

6.9.2006 

Koučování původně sloužilo k tomu, aby manažeři dokázali lépe zvládat velký objem práce. Máte problém? Pořiďte si kouče. Dnes však pomáhá i úspěšným manažerům, aby byli ve své oblasti ještě…

icon Stydlivý zaměstnanec nemusí být špatný

6.9.2006 

Každý se ve svém životě setká se stydlivými lidmi. Jsou to ti, kteří vás sami neoslovují a vy se jim často vyhýbáte také, protože ani nevíte, že existují. Možná si také myslíte, že chtějí, abyste si…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

6.9.2006 

Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího firmám náklady na poskytování služeb zákazníkům. Mezi zákazníky jsou však často kritizovány za to, že v podstatě žádné služby…

Výpis 1558615600 z celkem 19387