Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19387 článků.

Článek v rámci předplatného icon Kdo je to "sociální podnikatel"?

30.8.2006 

V Americe se začíná ujímat nový životní styl důchodců. Starší občané se snaží angažovat v oblastech, ke kterým se během své aktivní kariéry z různých důvodů nedostali. Pro mnohé z nich to znamená…

Článek v rámci předplatného Umění propouštět

30.8.2006 

Manažeři mají často problémy s propouštěním zaměstnanců. Mezi nejčastější důvody patří tendence firem uklízet neúspěchy pod koberec. Svou roli ale hraje i osobní špatná zkušenost manažerů s…

icon Jak školit pro zákaznický servis

30.8.2006 

Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi přicházejí do přímého styku, doručit lepší služby a jejich očekávání uspokojitnebo překonat.To, jak…

icon Nás personalistů bude méně, ale lépe nás zaplatí

30.8.2006 

Rozhovor s Karlem Foltýnem, ředitelem personálního oddělení společnosti Unilever.Na dubnovém HR Power Foru jste prohlásil, že HR manažer by měl být ve firmě spíše respektován než oblíben. Jste oblíben…

Článek v rámci předplatného icon Řízení projektu

29.8.2006 

Projektové řízení je aplikací znalostí, dovedností, nástrojů a technik, které vedou k požadovanému výsledku projektu. Projekt…

icon 5 kroků k efektivnímu řízení konfliktů

29.8.2006 

Ať už pracujeme kdekoli, každý den se setkáváme s lidmi. Jednání s nimi může být dvojí buď příjemná, nebo nepříjemná zkušenost. Rozhodnutí je jen na nás. Článek shrnuje pět tipů, jak řídit konflikty.…

Článek v rámci předplatného Nenechte se zaskočit hádankou

29.8.2006 

Logické hádanky získávají při pohovorech na popularitě. Mohou mít mnoho forem a na některé neexistuje jedna správná odpověď. Slouží jako prostředek ke zjištění kreativity a pohotovosti uchazečů.…

Článek v rámci předplatného icon Jak si dlouhodobě udržet klienty

28.8.2006 

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také dokázat si dlouhodobě udržet ty stávající. Dlouhodobí zákazníci vykazují větší spokojenost, větší tendenci pozitivně informovat své…

Článek v rámci předplatného icon Koučování je výhoda

28.8.2006 

Kouči představují pro dnešní vedoucí pracovníky významnou obchodní výhodu. Svého kouče by měli mít zejména vyšší manažeři, kteří mohou roky pracovat na svém postupu a pak si jej zmařit jediným…

icon Můžete nechávat zákazníky určit cenu služby?

28.8.2006 

Poradenským firmámplatí manažeři nemalé poplatky a to bez ohledu na míru užitnosti jejich služeb. Firma Trium má ale trochu jiný přístup.Od roku 1988, kdy začalatato malá firmaze San Francisca…

Potřebujete získat zkušenosti? Pracujte zadarmo

25.8.2006 

Pokud plánujete změnu kariéry, narazíte na obvyklý problém - najít první práci v novém oboru. Abyste získali požadovanou praxi, potřebujete nejprve, aby vás někdo zaměstnal i bez ní. Řešení pro řadu…

icon Jak vytvořit zábavný marketing na internetu

24.8.2006 

Obchodníci se snaží využít všech prostředků, aby se dostali na přednější místa ve vyhledávačích a tak více na oči svým potenciálním zákazníkům. Platí si odborníky, kteří využívají řadu triků k…

icon Archivace elektronických dat

24.8.2006 

Jak zajistit dlouhodobou archivaci dokumentů, záznamů a dalších dat? Než svět ovládly počítače, bylo to vcelku jednoduché - stačilo uspořádat dokumenty, strčit je do krabice, nalepit na ni…

icon Sedm chybných kroků v malém podnikání

23.8.2006 

Různí odborníci hovoří o různých postupech, které by měli dodržet majitelé malých firem, aby nezkrachovali. Existuje však několik základních pravidel, které riziko neúspěchu výrazně sníží. Článek je…

Článek v rámci předplatného Zodpovědnost britských zaměstnavatelů za obtěžování byla zvýšena

23.8.2006 

Nedávné vládní rozhodnutí, týkající se zvýšené zodpovědnosti zaměstnavatele za obtěžování, vyvolalo rozruch mezi britskými zaměstnavateli. Zaměstnavatelé budou souzeni za skutky svých zaměstnanců v…

Výpis 1561615630 z celkem 19387