Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16662 článků.

Článek v rámci předplatného Etika na scestí

23.9.2002 

Skandály firem Enron a WorldCom se především dotkly zaměstnanců a investorů. Zatímco zaměstnanci se domnívali, že vše je v pořádku a pozice firmy je…

icon Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

23.9.2002 

Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy nahrazovat svá střediska telefonické podpory samoobslužnými nástroji. Dojem, který zákazník získává, však není příliš dobrý. Mnoho…

icon Jak získat podporu strategického plánu ze strany zaměstnanců

23.9.2002 

Jedním z nejobtížnějších úkolů, které musí společnost v oblasti strategického plánování zvládnout, je uvést svoji vizi v realitu. To vyžaduje více než jen strategický přístup vize se musí stát…

icon Jak zvýšit návštěvnost firemních webových stránek

23.9.2002 

Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…

icon Nezáleží na velikosti, ale na etice

20.9.2002 

Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje médii přes medicínu a bankovnictví až k internetovým společnostem, ale talentovaní lidé pro ně nechtějí pracovat, zákazníci…

icon Měření a hodnocení znalostí a klíčová role znalostního auditu

19.9.2002 

Podnikové znalosti se povětšinou získávají, vytváří a sdílí v celé organizaci zcela nepostřehnutelně. Některé aspekty organizačních znalostí se však přece jen dají kvantifikovat, měřit a hodnotit. V…

icon Základní prvky tiskového prohlášení

19.9.2002 

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…

icon Morálka je klíčem k úspěchu podniku

19.9.2002 

Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární specialitu, pak morálka by měla být její solí všudypřítomná a vylepšující chuť ostatních ingrediencí. Bývá definována jako…

icon Řekněte přesně to, co jste chtěli

19.9.2002 

Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle jeho autora by měly pomoci k tomu, abyste dokázali udržet soustředění na požadovaná témata a aby se vaše publikum cítilo…

icon Jak vybudovat firemní webové stránky

19.9.2002 

Mnoho firem stále ještě vynakládá na provoz svých webových stránek více peněz, než by bylo nutné. Nemusí tomu tak být pokud jsou tyto aktivity dobře naplánovány. Prvním krokem je rozhodnout se,…

Úspěšní manažeři umějí motivovat zaměstnance

18.9.2002 

V dnešním neustále se měnícím a uspěchaném světě tráví zaměstnanci více času se svými počítači než s manažery a řada z nich se nikdy nedočkala pozitivní odezvy. Mnoho zdrojů uvádí, že morálka…

icon Ovlivňování výkonnosti zaměstnanců

18.9.2002 

Schopní manažeři vědí, že plánovaných výsledků se dá dosáhnout pouze díky pozitivnímu ovlivňování výkonnosti podřízených. Nesmíme zaměňovat produktivitu a výkonnost. Produktivita je důsledkem…

Fluktuace zaměstnanců je brzdou profitu

18.9.2002 

Porozumět příčinám nadměrné fluktuace zaměstnanců je prvním krokem k tomu, aby byl management schopen kontrolovat a řešit jeden z nejnákladnějších problémů dnešních společností. Nové náborové a…

icon Braňte se počítačovým virům

17.9.2002 

Přestože nejste nedbalý uživatel, můžete mít problémy s počítačovými viry. Se jejich zvyšujícím se počtem a novými technikami, které jejich pisatelé používají, přestává být antivirový program…

icon Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

17.9.2002 

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat, jaké bude vaše publikum. Následující tipy vám tento úkol mohou usnadnit: Je třeba zvážit velikost skupiny posluchačů tento…

Výpis 1609616110 z celkem 16662