Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16662 článků.

icon Kdy je vhodné změnit strategické směřování firmy?

17.9.2002 

Srdcem každého strategického plánování je cíl celého projektu, jakési celkové směřování. Jde o sílu stojící za existencí společnosti a vedoucí ji do budoucnosti. Ty firmy, které přistupují k tomuto…

icon Patří CRM do starého železa?

17.9.2002 

Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních procesech a webových službách. Tyto dvě složky získávají rostoucí podíl nejen v CRM, ale i v mnoha jiných softwarových…

Pozdně letní úvahy o hodnocení a outsourcingu

17.9.2002 

Léto je vždy pro personalisty a náboráře tak trochu okurková sezóna. Teploty stoupají, aktivita zaměstnanců klesá a všichni mají…

Hodnocení výkonnosti není jen kritika

17.9.2002 

Nadřízení mají ve většině firem za úkol provádět hodnocení výkonnosti svých zaměstnanců. Hodnocení výkonnosti by měla mít formu pozitivní kritiky a měla by zaměstnance povzbudit k vyšším výkonům.…

Článek v rámci předplatného icon Návrh obchodní značky je složitým úkolem

16.9.2002 

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán bezpočet statí, zejména pak o jejich nejdůležitějším aspektu názvu samotném. Ten je totiž prvkem, který vytváří vzkaz směřovaný k…

Článek v rámci předplatného Lhář! Lhář!

16.9.2002 

Článek se zaměřuje na problematiku takzvaných nevinných, každodenních lží. Jako některé z důvodů proč lidé lžou, uvádí například snahu vyhnout se konfliktu či hněvu druhé osoby, ale také touhu po…

Článek v rámci předplatného Propouštění přináší rizika i v oblasti správy znalostí

16.9.2002 

Propouštění zaměstnanců podle autora článku (pracuje v oblasti správy znalostí) jde často o představu managementu, že tímto způsobem lze snadno snížit výdaje. SZ dává lidský potenciál na první místo,…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit mediální obraz firmy

13.9.2002 

Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat vypracování mediálně i finančně efektivní marketingové strategii mnohem více pozornosti, než tomu bylo dosud. Rozvoj technologií…

icon Přidělování úkolů - dobré mravy se vyplatí

13.9.2002 

Uložit úkol či rozdělit práci nebývá tak choulostivou otázkou jako sdělování nepříjemných zpráv, ale přesto by i tento typ komunikace měl být prováděn s taktem, dovedností a grácií. Kvalifikovaný…

icon Adekvátní vyjádření vlastního názoru je důležitou schopností manažera

13.9.2002 

Vyjadřování a mluva těch, kteří vykonávají důležitá rozhodnutí, často prozrazují jejich neochotu vystavovat se riziku a případné kritice. Špičkoví manažeři mají v případech, že musejí čelit obtížným…

icon Zabezpečení IT systémů zasluhuje pozornost

13.9.2002 

Nebezpečí spojená s používáním internetu a počítačových sítí ve firmách rostou více než 40 milionů pracujících v USA má možnost připojení k webu, přičemž až pětaosmdesát procent systémů je…

icon Co napoví e-mail

12.9.2002 

Masové využívání e-mailu dnes poskytuje firmám nepřeberné možnosti, jak se dozvědět o svých zákaznících něco víc. E-mail může díky své jedinečné schopnosti překonávat místní i časové rozdíly sloužit i…

Článek v rámci předplatného icon Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?

12.9.2002 

Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové otázky, které je vhodné si položit, než je dotyčný dokument zveřejněn v médiích. Odpovědi na tyto otázky mohou pomoci zhodnotit,…

Podnikové hodnoty a realita

12.9.2002 

Co mohou společnosti udělat pro to, aby zajistily, že jejich nejlepší zaměstnanci nebudou sami odcházet? Peníze jsou jistě důležité a bývají jedním z nejčastějších zdůvodnění, proč dotyčný změnil…

icon Nedostatečná disciplína - jed pro manažery

12.9.2002 

Tým vrcholných manažerů by neměl sloužit k tomu, aby jeho členové mohli sami sobě nebo ostatním něco dokazovat, ale měl by to být účelový svazek, který má na starosti řešení složitých problémů. Aby…

Výpis 1611116125 z celkem 16662