Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16662 článků.

icon Internetová politika firmy - návrh pravidel

4.9.2002 

Zaměstnavatelé se mohou v oblasti Internetu vyhnout mnohým nepříjemnostem a možným konfliktům se zákonem tím, že stanoví jasná pravidla a podnikovou politiku při používání tohoto média. Článek…

icon Autentický podnik - otázka čestného přístupu

4.9.2002 

Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno uvést řadu příkladů, kdy tak podniky nejednají. Proč je veřejný obraz společnosti často tak odlišný od…

icon Jak najít vhodného dodavatele CRM

4.9.2002 

Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny potřebného software odrazující, je pro podnik důležité přesně vědět, co všechno od budoucího programového vybavení požaduje. Čím…

icon Jak měřit úroveň vzdělání v podniku

3.9.2002 

Až dosud byla považována za klíčový aspekt úspěchu podniku struktura a uspořádání jeho majetku. Nyní již tomu tak není. Organizace jsou považovány za živé organizmy, které jsou schopny dalšího rozvoje…

Článek v rámci předplatného Hodnocení manažerů zaměstnanci přináší výsledky

3.9.2002 

Jeden z amerických časopisů informoval o rozvíjejícím se systému hodnocení a odměňování, který významně zlepšuje schopnost zaměstnanců vnímat, do jaké míry je management schopen vytvořit efektivní a…

Program zdravého pracovního prostředí

3.9.2002 

Někdy může být zdrojem stresu samotné pracovní prostředí. Významné kanadské společnosti, zavádějí nový strategický přístup, aby dosáhly potřebné kvality pracovního prostředí je kladen důraz na zdraví…

icon Uvědomělá komunikace a její přínosy

2.9.2002 

Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace například zaměstnanecké měsíčníky, podnikové noviny, intranetový portál a seznamují pracovníky s důležitými záležitostmi…

icon Diplomat, nebo hrubián?

2.9.2002 

Jenom jsem chtěl být upřímný, přistihli jste se někdy při tom, jak vyslovujete právě tato slova, jež vyjadřují základní komunikační problém, kdy mluvčí a příjemce mají naprosto odlišné vnímání toho,…

icon Znovuobjevení e-komerce

2.9.2002 

Tradiční kamenné obchody mají v některých ohledech lehčí situaci než ty internetové mohou se poučit z úspěchů i pádů firem, které jdou před nimi. Když pak přemýšlejí o nových aktivitách, mohou při…

icon Dobré manažery je nutno hledat

2.9.2002 

Mnoho firem se potýká s následujícím problémem – mají vhodné kandidáty na vedoucí pozice či místa špičkov&…

Článek v rámci předplatného icon Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

30.8.2002 

Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí stala pro obchodní svět velmi důležitou záležitostí ad databáze se nafoukly do nevídaných rozměrů díky popularitě Internetu a…

Pětisložkový model osobnosti a předpoklady úpěchu zaměstnnaců

30.8.2002 

Není nijak překvapující, že svědomití a emocionálně vyrovnaní lidé jsou úspěšnými zaměstnanci. Tyto povahové rysy mohou být považovány za univerzální měřítka jejich úspěchu. Proto je dobré vědět, jak…

icon Jak zvládnout úlohu posla špatných zpráv

30.8.2002 

Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou například že náklady na projekt dalece přesahují plánovaný rozpočet nebo že došlo k úniku klíčových informací. Špatné zprávy…

Být nejlepší

30.8.2002 

Ti, kdož jsou nejlepší ve svém oboru, bývají uznáváni a ctěni. Často také slyšíme rčení: Je to jednička! Být nelepší vyžaduje podle autora článku uvést do rovnováhy čtyři základní principy prvním z…

Článek v rámci předplatného icon Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

29.8.2002 

Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové dovednosti a znalosti, si role pracovníků v zákaznických centrech získává nový respekt. Středisko zákaznické podpory tak…

Výpis 1614116155 z celkem 16662