Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16662 článků.

icon Osamostatnění určité části podniku - ano či ne?

22.8.2002 

Osamostatnění určité části mateřské společnosti je často diskutovaným tématem. Manažeři ho přirovnávají k rozvodu. Podle některých názorů může takový postup zničit hodnotu celého podniku. Celosvětově…

Článek v rámci předplatného icon Poznejte svého zákazníka

21.8.2002 

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše náhodně, nebo účelně? Vyhledávají vás lidé sami a udržujete vy kontakt s nimi? Je u vás zvykem poznat jejich potřeby a vyhovět stále…

icon Bylo, nebylo... aneb Manažer vypravěčem

21.8.2002 

Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v lidech zájem a angažovanost a napovědět jim, jak řešit problémy a překonávat překážky. Mají význam při…

icon Manažer "fénixovského" typu - podpora tvořivosti a odpovědnosti

21.8.2002 

Článek je shrnutím knihy Soaring With The Phoenix, která je příručkou receptů pro ty společnosti a jedince, kteří se chtějí odpoutat od tradiční praxe managementu. Podle autorů publikace mají…

První týden v nové práci

21.8.2002 

Jak vypadá první týden na novém pracovním místě? Připadáte si jako zelenáči, máte pocit, že nic neumíte, nic nevíte, všechny věci jsou vám cizí. Neznáte lidi ani jejich jména. Neznáte zvyky uvnitř…

icon Jak získat legálně e-mailové adresy zákazníků

20.8.2002 

Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že podstatnou částí on-line marketingu je neustálý přísun adres elektronické pošty vašich potenciálních zákazníků. Dobrá zpráva…

icon Umění změny aneb jak prosazovat hodnoty ve znalostní ekonomice

20.8.2002 

Ve společnosti, která je založena na informačních a komunikačních technologiích musí být marketing nerozlučně spojen s dvěma dalšími předpoklady: vytvořením určité časové struktury a organizací…

HR Outsourcing - spokojenost zaměstnanců je tím hlavním

20.8.2002 

Článek popisuje zkušenosti jednoho z významných německých finančních ústavů, který se rozhodl v oblasti personalistiky využívat…

icon Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

19.8.2002 

Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost, která jedná morálně a eticky, je konkurenceschopná jestli firma s jasně deklarovaným mravním a obchodním kodexem může soutěžit…

Článek v rámci předplatného Komplexní odměňování - cesta k úspěchu

19.8.2002 

V šedesátých a osmdesátých létech se uplatňovalo spíše odměňování podle kariérních pozic, titulu a služebního stáří než podle výkonnosti a růstu schopností. Pracovní místa byla jistá, budoucnost…

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

16.8.2002 

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby se vyhnuly syndromu typu od toho dávám ruce pryč, který dává zákazníkovi najevo, že už pro něj nemohou nic udělat. Když se…

icon Jak se stát vizionářem?

16.8.2002 

Současné ekonomické skandály nás nutí k zamyšlení, zda ještě vůbec lze v obchodním světě najít skutečné vůdce v tom nejlepším slova smyslu. Jistě že ano, ale těch, kteří mají skutečnou vizi, je mnohem…

icon Konstruktivní kritika - několik praktických rad

16.8.2002 

Kritizovat ostatní je jednoduché. Ale konstruktivní kritika, jež je efektivnějším a vytříbenějším způsobem zpětné vazby, je skutečným uměním. Nic člověka tak rychle nerozpálí jako nespravedlivá,…

Kámoši jak hrom

16.8.2002 

Asi málokdo by pochyboval o tom, že skutečné přátelství člověku obohatí život. Jakou roli by však mělo hrát přátelství na pracovišti? Je lepší oddělovat soukromý a pracovní život, nebo přátele na…

icon Již nikdy nedostatek času!

15.8.2002 

Úspěch v práci nemusí jít nutně ruku v ruce s nedostatkem času a zanedbáváním osobního života. Kdo chce efektivně využívat svoji pracovní dobu, měl by zapřemýšlet nad tím, jak si ji lépe zorganizovat.…

Výpis 1617116185 z celkem 16662