Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16662 článků.

icon Firmy považují elektronické obchodování za přínos

8.8.2002 

Navzdory celkovému poklesu výdajů na informační technologie se investice do elektronického obchodování zvyšují. Internet představuje efektivní způsob, jak udržovat vztahy se zákazníky a dodavateli po…

Jak udržovat pozornost při poradách a konferencích

8.8.2002 

Při dlouhých konferencích nebo poradách je po určité době velmi těžké udržet pozornost. Díky tomu se snižuje i schopnost zapamatovat si důležité věci. Článek nabízí praktické tipy, díky kterým můžete…

Článek v rámci předplatného icon Parametry průzkumu trhu

6.8.2002 

Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by měla firma znát, aby mohla vypracovat účinnou marketingovou strategii. Parametry se týkají charakteru klienta, financování,…

icon Respekt investorů je stejně důležitý jako loajalita zákazníka

5.8.2002 

Respekt je, podobně jako loajalita vyšší stupeň chování, který demonstruje skutečnou oddanost firmě. Lidé projevující respekt si však vytvořili k podniku takový typ vztahu, který je ve své podstatě…

Emocionální inteligence ovlivňuje výkonnost týmu

5.8.2002 

Stále více firem začíná uznávat důležitost emocionální inteligence (EQ). Pokud je například v procesu náboru vážena stejně jako technické dovednosti, může snížit fluktuaci až o 63 %. EQ hraje roli jak…

Článek v rámci předplatného Síla pozitvního myšlení

5.8.2002 

Existuje spojení mezi osobními předpoklady a spokojeností s prací? Způsobuje kladný postoj k životu to, že lidé hledají zajímavější práci obsahující výzvu, nebo je práce sama zdrojem spokojenosti s ní…

icon Dobrá idea motivuje

2.8.2002 

Co je nezbytnou součástí efektivního vedení? Schopnost nabídnout vizi budoucnosti a umění motivovat a aktivizovat ostatní tak, aby za ní dobrovolně šli. Základem úspěchu manažera je formulovat a…

icon Několik tipů pro zlepšení řečnických dovedností

2.8.2002 

Bývalí američtí prezidenti Ronald Reagan a Bill Clinton prosluli svými řečnickými schopnostmi Ale i oni se ve svých projevech dopouštěli chyb. A co vy? Cítíte se nepříjemně, máte-li přednést řeč či…

icon Organizovaným intranetem k vyšší produktivitě práce II.

2.8.2002 

Podnikové intranety vyžadují nové a nové informace. Sítě se tak velmi rychle zahltí. Neorganizovaná síť informací pak vede k nižší produktivitě práce. Za účelem lepší orientace na intranetu jsou…

Uživatelská rozhraní výukových programů 2: Uživatelské ovládání programu

2.8.2002 

Kvalitní výukový program nenechává uživatele v nečinnosti. Naopak ho prostřednictvím uživatelského rozhraní do studia aktivně zapojuje. Jakmile uživatel získá možnost ovládání programu, vrůstá jeho…

icon Co by měl umět schopný manažer

1.8.2002 

Dobří manažeři vědí, že změny jsou nevyhnutelné a vítají je jako příležitost k novému rozvoji. Odkud se však takoví lidé berou? Skutečně schopný vedoucí má několik charakteristických vlastností, které…

Nejčastější důvody ke změně místa

1.8.2002 

Dobří zaměstnanci odcházejí z mnoha důvodů, některé jsou však pro ně důležitější a jiným se dá předejít. Podle zkušeností autora článku (konsultant) hrají hlavní roli následující činitele. Jednou z…

Ješito, ješito, už to máš ušito!

1.8.2002 

Konflikty mezi nadřízenými a podřízenými jsou vesměs běžnou záležitostí. Příliš spontánní a hrdý pracovník se však může jednoho krásného dne přistihnout, jak podal v rozčilení výpověď, zanechal…

icon Kritika vyžaduje promyšlený přístup

31.7.2002 

Co je zdrojem rozkvětu firem? Proč některé podniky prospívají, a jiné ne? Jak uspět v dnešní proměnlivé ekonomice? Úspěšná společnost je místem, které přitáhne a udrží talentované lidi a nabízí takové…

Uživatelská rozhraní výukových programů 1: Stimulace paměti

31.7.2002 

Lidský mozek je inteligentnější než počítač, s pamětí je to však naopak. Výukové programy je proto třeba postavit na stimulaci lidské paměti. Nejprve je nutné porozumět tomu, jak lidská paměť vlastně…

Výpis 1620116215 z celkem 16662