Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16662 článků.

icon Budování systému správy znalostí vyžaduje strategický přístup

30.7.2002 

Stále výraznějším problémem se v oblasti knowledge managementu (KM) začíná stávat špatná strategie jejího zavádění. Hnací silou je výkonný ředitel oddělení správy znalostí, který většinou doporučuje…

icon Domácí úkol: Naplánování nákupu CRM systému

30.7.2002 

Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných problémových míst a funkčních požadavků (ať už s pomocí konzultanta, nebo vlastními silami). Plánování zpravidla zahajuje…

Kdo si hraje, pracuje lépe... a nezlobí

30.7.2002 

Změny jsou součástí našeho světa a díky tomu může být někdy obtížné udržet životní rovnováhu. Vzpomeňte si, kdy jste naposledy slyšeli dobrou hudbu nebo četli krásnou knihu, udělali si výlet do…

icon Technické vymoženosti vybírejte s rozvahou

29.7.2002 

Stále více obchodních činností vyžaduje cestování, a v důsledku toho se ke slovu dostávají mobilní technologie. Článek obsahuje informace o těch, které jsou v současnosti používány. Mobilní telefony…

Koučingem k úspěchu

29.7.2002 

Koučing je způsob vedení, který pomocí vzájemné spolupráce rozvíjí schopnosti a znalosti vedené osoby tak, aby jí umožnil jak personální, tak profesní růst a v důsledku toho následně zlepšení…

Jak odhalit a rozvíjet silné stránky zaměstnanců

26.7.2002 

Ti, kdož jsou manažery podle svých schopností a činů, nikoliv jen podle titulu,dobře vědí, že jejich úspěch je měřen úspěšností jejich zaměstnanců. Ti nejlepší vedoucí odkrývají jejich osobní…

icon Vést, nebo řídit?

25.7.2002 

V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak roli řídící, tak své spolupracovníky vést a rozvíjet. Hranice mezi těmito dvěma úlohami je nejasná, přitom jsou obě pro…

icon Správou znalostí k lepší spolupráci

24.7.2002 

Správa znalostí může podporovat různé druhy spolupráce. Vychází přitom z toho, že síla je ve sdílení znalostí, tedy z předpokladu, že lidé vytvoří více dohromady než každý sám. Existují čtyři modely…

Generace *##@**##@!!

24.7.2002 

Generační problémy na pracovištích byly a budou. V zaměstnání se dnes běžně potkávají čtyři generace pracovníků. Americké prameny je označují jako generaci veteránů (nar. 1922-1943), generaci boomerů…

Ovlivňuje výcvik zaměstnanců jejich loajalitu?

24.7.2002 

Časy se mění. Firmy dnes zvládají více s méně zaměstnanci. Snižování nákladů, propouštění, reorganizace jsou dnes běžnými slovy. Kdy to skončí? Až si budou manažeři vědomi, že na prvním místě je…

icon Krize v e-komerci: kdo půjde z kola ven?

24.7.2002 

Odborníci se shodují na tom, že společnosti provozující e-komerci, které přežily současnou krizi a nezkrachovaly budou ještě nejméně v druhé polovině letošního roku zažívat krušné časy. Boj o přežití…

icon Čím je tvořena hodnota společnosti?

24.7.2002 

Přemýšleli jste někdy o tom, jak se vaše společnost jeví důležitému investorovi, jehož chcete získat? Co vlastně činí firmu přitažlivou pro obchodní partnery? Je váš obchodní záměr a činnost…

icon Nepostradatelní pěšáci korporačních bitev - obchodní zástupci

23.7.2002 

Autor článku přirovnává svět obchodu k bojišti - měřítkem úspěchu je často vítězství nebo porážka, formují se aliance a cesta k výsledku je dlouhá a obtížná. Obchod je otázkou udržení zisku a…

Jak zvládat nespokojené zaměstnance

23.7.2002 

V každé společnosti se najdou nespokojení zaměstnanci. Není však nespokojený zaměstnanec jako nespokojený zaměstnanec. I zaměstnanec, který se při náboru zdál být bezproblémovým, se může stát…

Oficiální dopisy v personalistice: zosobněte je!

23.7.2002 

Psaná komunikace hraje v personalistice stále důležitou roli. Kromě toho, že žadatel o zaměstnání několikrát promluví s potencionálním…

Výpis 1621616230 z celkem 16662