Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19559 článků.

Článek v rámci předplatného icon Šéfe, všichni vás sledují!

18.2.2005 

Jedna z nejdůležitějších věcí, které byste měli pochopit na šéfování, je, že vaši zaměstnanci jsou jako Velký bratr pořád vás sledují. A nic tak rychle nepodlomí vaši důvěryhodnost jako nesoulad…

Článek v rámci předplatného icon O co jde zákaznickým střediskům?

18.2.2005 

Firmy často hovoří o tom, že nejlepšími nástroji pro ovlivňování zákaznického rozhodování jsou operátoři jejich zákaznických středisek. Podle průzkumu americké společnosti **Dimension Data**, jehož se…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník Ideál

18.2.2005 

Každý podnikatel by měl být intenzivně zaměřen na své potenciální zákazníky. Schopnost najít zákazníka, prodat mu svůj produkt nebo službu a uspokojit tohoto zákazníka, aby od vás nakoupil znovu, by…

Článek v rámci předplatného Jak na pracovní stres

18.2.2005 

Pracovního stresu se zaměstnanci zbavují velmi těžko. Do práce chodí každý den a každý den je tam také čeká spousta záležitostí, kterých se obávají. To ale neznamená, že proti pracovnímu stresu není…

Když firma hubne

18.2.2005 

Vaše konkurence má pravděpodobně podobnou firmu jako vy, využívá i podobné procesy. Výrazně vás však může od konkurence odlišit váš nejhodnotnější zdroj, kterým jsou zaměstnanci. V souvislosti se…

Pozor, mikromanažer!

18.2.2005 

Je váš nadřízený mikromanažer? V první řadě vězte, že nejste sami. Existuje řada kroků, které lze podniknout, aby práce pod jeho vedením byla snesitelnější. Nejprve je však třeba pochopit podstatu…

icon Společnost plná vůdců

18.2.2005 

Guru leadershipu *John Kotter* tvrdí, že změna kultury je zřídka racionální volbou. Daleko spíše je záležitostí emocí a srdce a vůdcovství na každé úrovni společnosti. Pro Johna Kottera, vysloužilého…

icon Jak vidí Češi telemarketing

17.2.2005 

Prosincový průzkum agentury Factum Invenio odhalil, že telemarketing je téměř polovinou Čechů vnímán negativně jako nepříjemné obtěžování nebo podvod. Neutrální postoj zaujímá více než čtvrtina…

icon A zase ta komunikace

17.2.2005 

Elektronická pošta rychle přebírá místo nejpreferovanějšího obchodního nástroje. I když si většina manažerů myslí, že by firmy byly produktivnější, kdyby jejich zástupci komunikovali osobně, sami ve…

Přijímání není událost, ale strategický proces!

17.2.2005 

Americký úřad pro statistiku práce uvádí, že Spojené státy pocítí nedostatek 10 milionů pracovníků v roce 2010. Můžete si myslet, že nyní je teprve rok 2005 a toto jsou pouze předpoklady. Stále ještě…

Článek v rámci předplatného icon Devět kroků ke slávě

16.2.2005 

Chcete, aby si vás všimli? Pozvedněte váš marketing na další stupeň pomocí těchto devíti tipů pro psaní účinných tiskových zpráv. Jeden druh tiskových zpráv je skutečně kouzelný; může katapultovat váš…

icon Ulovte si svého klienta

16.2.2005 

Kancelář finančního projektanta Bradleyho Teetse je vyzdobena velkými obrazy lásky jeho života Chrysleru 300 kabrioletu z roku 1968. Pan Teets sdílí vášeň pro chrom a kola s množstvím klientů, které…

Tyranům se sám neubráníš

15.2.2005 

Rýpání, ponižující poznámky, zavádějící narážky či naprosté lži, což dohromady sleduje jediný cíl přimět pracovníka odejít nebo způsobit jeho vyhazov. To je ošklivý obrázek psychického týrání na…

icon Nebojte se auditu

15.2.2005 

Když se na půdě firem hovoří o zdokonalování provozních záležitostí, vedoucí představitelé přikládají takové debatě velký význam. Když se však začne mluvit o auditu, hledají nejrychlejší cestu, jak…

icon Jednání jako rozprávka

15.2.2005 

Představte si, že jednáte o prodloužení smlouvy se společností, která byla po léta vaším spokojeným partnerem. Konkrétní zástupce, se kterým jste byli zvyklí jednat byl však nahrazen novým…

Výpis 1720617220 z celkem 19559