Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1977 článků.

Bez plánování nejsou koláče

12.1.2005 

Nedávný průzkum mezi odborníky na lidské zdroje si posvítil na situace, které podkopávají výkonnost personalistů ve válce o talenty. Hledal klíčové problémy, kterým musí dnes personalisté čelit. Z…

Článek v rámci předplatného Jak dostat přidáno

11.1.2005 

Nikomu asi není příjemné žádat o zvýšení platu. Existují však situace, kdy dává smysl navštívit nadřízeného a říci mu, že možná máme pro firmu větší cenu. Takový postup je jediný správný, protože…

icon Žádný vůdce z nebe nespadl

6.1.2005 

Nástup do vedoucí pozice nebývá jednoduchý. Koučové v takových případech radí hlavně se nesnažit nikomu nic dokazovat. Jedině pak mohou mít noví vůdcové významný vliv na organizace a dosahovat…

icon Každý den o hodinu kratší

4.1.2005 

Nový výzkum, který uspořádal britský Institut ředitelů (Institute of Directors) a společnost Microsoft se zaměřil na produktivitu práce. 311 dotázaných ředitelů firem dospělo k odhalení průměrné…

Jsem nejmocnější a nejvlivnější!

28.12.2004 

V diskuzích o vyjednávání často přijde řeč na moc. Ale ptát se, kdo je mocnější, není užitečné. Pokud se budete považovat za méně mocné, získáte pocit, že nemůžete zvítězit a nepřipravíte se na…

icon Internetoví podvodníci se neštítí zneužít Vánoce

22.12.2004 

Jste uživatelé online bankovních služeb? Pak byste se právě teď, na konci roku, měli mít na pozoru před nevyžádanou poštou. Specialisté z oblasti počítačové kriminality varují, že autoři nebo…

Jak zvládnout předvánoční asistenční šílenství

20.12.2004 

Asistentky se v závěru roku stávají příslovečnými děvčaty pro všechno. Nakupují dárky a podepisují přání pro osoby, které vůbec neznají, organizují večírky a schůzky na poslední chvíli. Vše je třeba…

HR a marketing - komunikace na bodu mrazu

10.12.2004 

Nedostatečná komunikace mezi lidskými zdroji a marketingem může mít negativní dopady na výkonnost organizací. K tomuto závěru alespoň dospěla studie Fóra pro řízení a měření výkonnosti zaměstnanců při…

icon Aby budování značky navrátilo kačky

9.12.2004 

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských zdrojů k lépe měřitelným oblastem, jako je direct marketing. Úspory nákladů naměřené v…

Článek v rámci předplatného icon Jak na kontextovou reklamu

3.12.2004 

V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně bannery. V současné době však již ztrácejí na efektivitě a do popředí se dostává kontextová reklama, kterou generuje…

icon Znáte sami sebe?

2.12.2004 

Informační manažeři, stejně jako ostatní vedoucí pracovníci, často selhávají, protože jim chybí sebeuvědomění a pokora pro zlepšení svých slabých stránek a vyvarování se nadužívání těch silných. Velmi…

Článek v rámci předplatného icon PR taktiky

30.11.2004 

Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a propagovat svůj podnik. Jedním z nich je PR (public relations). Náklady na rozeslání tiskové zprávy se rovnají nákladům za fax,…

icon Potřebujete novou krev?

22.11.2004 

Mít strategického odborníka na lidské zdroje v podniku je dobrý nápad. Bohužel mnoho společností ho nemá. Buď proto, že jsou tito odborníci, myslící jinak než většina ostatních personalistů,…

icon Dávejte, ale dávejte chytře

18.11.2004 

Místní základní škola žádá o dar na nové vybavení dětského hřiště. Členové vysokoškolské kapely klepou na dveře a žádají peníze na cesty. A policie vám strká lístky na svůj každoroční ples. Chtěli…

icon Sepište si to

12.11.2004 

Všichni manažeři mají seznamy svých denních úkolů. Často to však vypadá, že den má málo hodin na to, aby stihli všechny vykonat. Je třeba uvědomit si, že seznam sám o sobě nestačí. Úkoly je třeba…

Výpis 17261740 z celkem 1977