Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1999 článků.

icon Aby budování značky navrátilo kačky

9.12.2004 

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských zdrojů k lépe měřitelným oblastem, jako je direct marketing. Úspory nákladů naměřené v…

Článek v rámci předplatného icon Jak na kontextovou reklamu

3.12.2004 

V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně bannery. V současné době však již ztrácejí na efektivitě a do popředí se dostává kontextová reklama, kterou generuje…

icon Znáte sami sebe?

2.12.2004 

Informační manažeři, stejně jako ostatní vedoucí pracovníci, často selhávají, protože jim chybí sebeuvědomění a pokora pro zlepšení svých slabých stránek a vyvarování se nadužívání těch silných. Velmi…

Článek v rámci předplatného icon PR taktiky

30.11.2004 

Existuje mnoho nenákladných nebo bezplatných způsobů, jak prodávat a propagovat svůj podnik. Jedním z nich je PR (public relations). Náklady na rozeslání tiskové zprávy se rovnají nákladům za fax,…

icon Potřebujete novou krev?

22.11.2004 

Mít strategického odborníka na lidské zdroje v podniku je dobrý nápad. Bohužel mnoho společností ho nemá. Buď proto, že jsou tito odborníci, myslící jinak než většina ostatních personalistů,…

icon Dávejte, ale dávejte chytře

18.11.2004 

Místní základní škola žádá o dar na nové vybavení dětského hřiště. Členové vysokoškolské kapely klepou na dveře a žádají peníze na cesty. A policie vám strká lístky na svůj každoroční ples. Chtěli…

icon Sepište si to

12.11.2004 

Všichni manažeři mají seznamy svých denních úkolů. Často to však vypadá, že den má málo hodin na to, aby stihli všechny vykonat. Je třeba uvědomit si, že seznam sám o sobě nestačí. Úkoly je třeba…

Článek v rámci předplatného icon Jak se stát oblíbeným šéfem

9.11.2004 

Dale Carnegie řekl: Uděláte si víc přátel za dva měsíce tím, že se budete o lidi zajímat, než byste si udělali za dva roky tím, že byste se snažili, aby se oni zajímali o vás. Vedoucí pracovník,…

icon Jak se stát preferovaným zaměstnavatelem

5.11.2004 

Co odlišuje společnost jako preferovaného zaměstnavatele od ostatních? A jak se na tuto úroveň může dostat? Podle jedné definice je preferovaným zaměstnavatelem takový podnik, kde jsou lidé tak…

icon Zaměstnance školíme, víc však o tom nevíme

29.10.2004 

Firmy si dnes v zásadě uvědomují důležitost a smysl investic do rozvoje a vzdělávání svých zaměstnanců. Nedávný výzkum britské společnosti Reed Training však odhalil, že téměř polovina manažerů…

Článek v rámci předplatného Morálka souvisí s motivací

22.10.2004 

Proč se někdy nejjednodušší věci zdají tak složité? Způsob, jak zvýšit morálku vašich zaměstnanců, je zeptat se jich, co potřebují, aby mohli pracovat efektivněji. Jaké nástroje, zdroje, jasnější…

icon Jak české společnosti odměňují své pracovníky?

11.10.2004 

Podle výsledků nejnovějšího vydání studie *PayWell 2004: Studie odměňování a zaměstnaneckých výhod*, kterou vypracovává oddělení Poradenství pro lidské zdroje společnosti PricewaterhouseCoopers,…

icon Úspěch si žádá silná slova

8.10.2004 

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů. Článek shrnuje dvacet nejdůležitějších slov, která prokázala upoutání pozornosti zákazníků, motivování ke koupi produktů a…

icon David versus Goliáš

5.10.2004 

Není snadné přilákat a udržet kvalifikované pracovníky, když vašemu malému podniku chybí prestiž a finanční prostředky větších organizací. Ve Velké Británii mají dvě třetiny podniků problém nalézt…

icon Statistika nuda není aneb Co by měl manažer vědět o kvalitě

4.10.2004 

Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii, byla by to pravděpodobně kvalita. Některé organizace chápou kvalitu jako kvantitativní cvičení, které každých několik let…

Výpis 17561770 z celkem 1999