Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19350 článků.

icon Několik rad pro manažery zelenáče

2.4.2004 

Zaměstnanci se často ocitají na manažerských postech bez dostatečného školení a dovedností. Článek proto popisuje několik tipů a technik, které jim mohou v začátcích pomoci. Nejprve se musí nový…

Netlačit příliš na pilu

2.4.2004 

Každý vedoucí pracovník by měl mít zájem na tom, aby se zaměstnanci co nejaktivněji podíleli na cílech společnosti jako celku. Přílišná konformita zaměstnanců však může mít i postranní negativní…

icon Pět chybných náborových předpokladů

1.4.2004 

Víte, že výběr a přijímání nových pracovníků zůstává nejméně efektivním procesem podniku? Transakční náklady jsou velké a téměř neodpovídají hodnotě výsledku. Hrdě se mluví o měřítkách typu náklad na…

Článek v rámci předplatného icon Bylo to krásné, děkuji

1.4.2004 

Obchod dnes probíhá takovou rychlostí, že jeho účastníci ani nemají čas na zdvořilosti. Slušné chování však může výrazně pomoci zůstat na vrcholu. Konkurenceschopnost může zaručit i zdánlivě…

Článek v rámci předplatného Co může a nemůže personalista uchazeči o zaměstnání

1.4.2004 

Náborář často balancuje na hranici toho, co má uchazečům o zaměstnání sdělit a co uchovat v tajnosti. Existují například věci, o nichž by s uchazečem rozhodně mluvit měl, jako například pracovní…

Manažer dnes a zítra

1.4.2004 

V současném, rychle se měnící m světě je důležité, aby představitelé firem sdíleli myšlenky, diskutovali o svých úkolech a jasně formulovali své vize. V nedávném průzkumu společnosti NFI Research…

Když hořet, tak pod dohledem

1.4.2004 

Každý se v nějaké fázi svého života setká s vyhořením (burnoutem), ať už u sebe, nebo u někoho z okolí. Postižení zaměstnanci popisují svůj stav jako znuděný, frustrovaný, přepracovaný, rozhněvaný,…

icon Zákazník to vidí jinak

31.3.2004 

Hodnoty, které firma poskytuje svým zákazníkům jsou stále měřeny většinou s ohledem na prodané produkty, nikoli spokojené zákazníky. Některé firmy odměňují své manažery za spokojenost zákazníků,…

Mladý šéf versus starší podřízený

31.3.2004 

Mladá generace pracovníků o sobě dává vědět a její vliv je znát na všem, od pracovní doby po oblékání. Stále více žen a mužů, kteří vypadají, jako by právě dokončili školu, je pověřováno…

Když do důchodu, tak postupně

30.3.2004 

Společnosti hledající způsob, jak snížit náklady na pracovní síly a zaměstnanci, kteří chtějí zkrátit svůj služební věk mají společný zájem. Shodně je tomu i u společností, které si chtějí zachovat…

icon Rozhovor s Pavlem Beněm, spoluzakladatelem občanského sdružení Práce a vztahy

29.3.2004 

Pavel Beňo je spoluzakladatelem občanského sdružení Práce a vztahy. V rozhovoru pro HR Server mluvil o mobbingu.Co představuje pojem "mobbing"?Termín vychází z anglického "to mob" (vrhnout se, srotit…

Pěstujte těla

29.3.2004 

Péči o tělo a fyzické zdraví bylo ve výukových programech věnováno prozatím velmi málo místa. Ukazuje se však, že právě ona může být klíčem k lepším pracovním výkonům. Můžeme rozlišit čtyři základní…

icon Nespokojenost je nakažlivá

26.3.2004 

Výzkum z listopadu 2003 ukázal, že nejméně jeden ze čtyř zaměstnanců není v zaměstnání spokojen. Jiný výzkum zase, že osm z deseti pracovníků zamýšlí porozhlédnout se po jiném zaměstnání, až se zlepší…

Článek v rámci předplatného Jak přežít (v práci)

26.3.2004 

Starost o zdraví zaměstnanců je velmi důležitá. Dostatečná péče může pozitivně ovlivnit jak jejich bezpečí, tak produktivitu práce. Zde je pár užitečných rad jak toho docílit. Na začátku musí stát…

icon Naslouchám, tedy jsem

25.3.2004 

Dobré naslouchání je velmi důležité pro efektivní komunikaci a pracovní úspěch. Většina z nás ale neví, jak naslouchat inteligentně, systematicky a účelně. Pokud si ze svého posledního jednání…

Výpis 1780617820 z celkem 19350