Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19346 článků.

icon Akční trénink pro řízení změn

4.2.2004 

Firmy se často ptají, jak mohou vrcholoví manažeři vytvořit skutečnou kulturu růstu. Odpověď se skrývá v řízení změn, které je pro mnoho výkonných pracovníků velkou překážkou. V mnoha případech je…

Článek v rámci předplatného Láska je láska

4.2.2004 

Ve vzduchu vaší společnosti se může vznášet románek nebo láska, ale i vášeň má svou cenu. Může vás čekat milionový soudní proces, pokles produktivity nebo srážka s rentabilitou. Článek uvádí mnoho…

icon Prohlídka organizační šroubovice

4.2.2004 

Vedoucí pracovníci si často stěžují na neschopnost organizací řádně vykonávat své funkce. První krok k odhalení příčin konkrétních dysfunkcí spočívá v pochopení toho, jak specifika organizace…

icon Často skloňovaná spolupráce

3.2.2004 

Konvergence jiných typů technologie spolu s technologiemi ke spolupráci vytvořila hybridní disciplínu, která roste v závislosti na produkci pracovníků. Spolupráce roste, větví se do mnoha směrů.…

Článek v rámci předplatného Uchazeč o zaměstnání mluví řečí těla

3.2.2004 

Před přijímacím pohovorem se uchazeč o zaměstnání může na chodbě probírat poznámkami, které si připravil nebo číst časopisy. Co je ale lepší? Stejně tak může po vstupu do kanceláře náboráře vyčkat, až…

icon Dlouhá je cesta KM

3.2.2004 

Dlouhodobý úspěch většiny KM (znalostní management) iniciativ není jako sprint k cílové čáře, spíše jako vysokohorská túra. Klíčem k úspěchu není závěrečný finiš, ale to, co získáme v průběhu cesty.…

icon Nikdo není ostrov

3.2.2004 

V dnešním rychlém a propojeném světě není žádný projekt nebo úkol ostrovem sám pro sebe. Nová generace softwaru pomáhá lidem spolupracovat elektronicky. Nejznámější formou spolupráce je e-mail a…

Článek v rámci předplatného icon Po cestě do práce manažer nezahálí

2.2.2004 

Pracovní den vedoucích pracovníků se stále prodlužuje, protože přibývá rušivých prvků. Nabízí se ale efektivní možnost přesunout určitou část procesu uvažování na dobu, kterou stráví dojížděním do…

icon Zákazník vás vidí

2.2.2004 

Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších řešení pro získání co nejdetailnějšího pohledu na své operace, zákazníky nebo podílníky. V současné době však mají i ti, kteří…

icon Když dodávka nedojde aneb Nouzový plán

2.2.2004 

Řízení dodávkového řetězce se v poslední době nejen v USA orientovalo prakticky výhradně na ochranu před teroristy. Neexistující nouzový plán pro výpadek dodávek čehokoli však může být ve svém…

icon Jak moc je IT užitečná?

29.1.2004 

Bez IT by mnoho obchodních transakcí, jako například řízení výrobních cyklů nebo nakupování online, nebylo možné. Bez IT bychom nezískali ekonomické výhody z automatizace, která řídí činnosti…

Článek v rámci předplatného icon Nelehký úkol koučování vedoucích pracovníků

28.1.2004 

Kouč schopný rozpoznat problémy a načrtnout a vytvořit pro ně strategie, je profesionál, který si zaslouží svůj plat. Práce s manažery předpokládá schopnost porozumět jejich pracovnímu světu a duši,…

icon 10 tipů pro úspěšný rok

28.1.2004 

Pokud si dáváte předsevzetí sami pro sebe, proč si nedat i nějaká pro váš obchod? Začátek roku je vhodný k vytčení obchodních cílů. V článku je seznam hned deseti bodů:* Sestavte seznam několika…

Co takhle přenechat některé úkoly ostatním

28.1.2004 

Skoro všichni si stěžujeme na to, že máme příliš práce. Ale přesto je mnohým lidem zatěžko některé úkoly ostatním přenechat. Právě vedoucí pracovníci se přitom obávají, že by tím mohli ztratit moc a…

Jak je důležité vést týmovou práci

27.1.2004 

Během týmové spolupráce zaměstnanců z jiných oddělení jedné společnosti může často dojít ke konfliktům. Dle německých expertů bývá na začátku na týmovou práci často dáno příliš vysoké očekávání cílem…

Výpis 1789617910 z celkem 19346