Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4185 článků.

icon Zážitkovou pedagogikou dostanete dovednosti pod kůži

21.10.2014  Rozhovor s Janem Markem jednatelem a výkonným ředitelem společnosti Outward Bound - České cesta

Co přesně znamená projít si Českou cestou? To znamená setkat se s příjemnými lidmi, zažít si jednu z nejlepších rozvojových akcí či teambuildingů, najít cestu k sobě a skrz to i ke svým kolegům. A…

Jaký byl, je a bude vývoj vzdělávání?

20.10.2014  Rozhovor s Ing. Zdenkou Vostrovskou, CSc., majitelkou vzdělávací agentury VOX

Ing. Zdenka Vostrovská, CSc. je majitelkou jedné z největších a nejúspěšnějších vzdělávacích a poradenských firem na českém trhu, 1.VOX a.s. Vystudovala VŠE v Praze včetně pedagogického postgraduálu.…

Článek v rámci předplatného Rozvoj zaměstnanců v příkladech

20.10.2014 

Lidé ze společnosti KCT Data se během léta 2014 setkávali s manažery projektů přihlášených do soutěže Klubu zaměstnavatelů o nejlepší HR projekt roku a zjišťovali podrobnosti například o motivech…

Nová éra řízení lidských zdrojů - ze servisu partnerem

20.10.2014 

Šest kompetencí pro HR budoucnosti Může řízení lidských zdrojů napomáhat samotnému podnikání firmy? Ano, může a musí. A právě způsoby, jak toho může dosáhnout, jsou náplní této knihy. Překlad bible…

icon Jak na to, aby vaši zaměstnanci byli angažovaní a zapálení

16.10.2014 

Výzkumy potvrzují něco, co se může zdát samozřejmým: nadšený a vysoce angažovaný zaměstnanec je mnohem více produktivní. Skutečně angažovaný je však maximálně každý třetí zaměstnanec, v ČR dokonce…

K lepšímu výkonu přispívá jasná vazba mezi výsledky a odměnou

15.10.2014  Rozhovor s Ladislavem Koubkem, personálním ředitelem společnosti RENOMIA GROUP

Ve společnosti RENOMIA působící v oblasti pojišťovnictví je Ladislav Koubek teprve tři měsíce, přesto se od jeho nástupu událo mnoho věcí, takže sám říká, že má pocit, jako by zde byl podstatně delší…

icon Kritizujete oprávněně, nebo si všímáte irelevantních věcí?

14.10.2014 

Následující otázky vám pomohou rozpoznat, kdy se jedná o pracovní návyk, který ovlivňuje efektivitu práce, a kdy jde naopak pouze o něco, co je vám osobně protivné. Dokážete najít přímou spojitost…

Jak na lean management v administrativě a službách

13.10.2014 

Kde všude se ve firmách setkáváme s podpůrnými a administrativními procesy? Zjednodušeně řečeno mimo přímé produkce výrobků všude. Např. jde o marketing, prodej, plánování, IT, personalistiku,…

Nečekejte, až se vás přijdou zeptat

13.10.2014 

Každý seniorní personalista by měl znát jasné odpovědi na otázky, které mu dříve či později položí nejvyšší vedení firmy. Má-li být schopen odpovědět, musí se naučit chovat proaktivně a chápat řízení…

10 chyb 360stupňové zpětné vazby (část 2/2)

9.10.2014 

V první části článku o problémech 360stupňové zpětné vazby jsme se dozvěděli, jak důležité je mít jasně definované cíle a získat podporu představitelů nejvyššího vedení firmy. Zamysleli jsme se nad…

Článek v rámci předplatného EXKLUZIVNĚ v POSITIVE s advokátkou EVOU BERNADET

8.10.2014 

PRACOVNÍ PRÁVO 2014 NAVAZUJÍCÍ SEMINÁŘ UKONČENÍ PRACOVNÍCH POMĚRŮ PO VELKÉ ČESKÉ REKODIFIKACI Jedná se o navazující seminář na první cyklus Pracovní právo První praktické zkušenosti s aplikací NOZ.…

icon 5 prodejních dovedností internetového věku

7.10.2014 

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce zůstávají stejné, ale musíte jít více do hloubky. Prodávání se tedy stává náročnějším. Topsalesworld.com popsal pět základních…

Článek v rámci předplatného icon Zasmějte se společně s klientem

6.10.2014 

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou důvěru a empatii. Navíc se k zákazníkovi dostanete blíž. Salesandmarketing.com publikoval několik rad, jak na humor během…

icon Jak dělat chytrá rozhodnutí chytře

2.10.2014 

Nikdy se nepoddávejte pocitu, že máte nedostatek informací. Zvykněte si na to, že musíte rozhodovat, i když je informací málo. Podnikání je koneckonců už ze své definice nejisté a nestabilní. Někdy…

icon Zvyšte příjmy od současných klientů ve třech krocích

30.9.2014 

Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty nebo nové produkty. Velký potenciál mají ale také současní zákazníci. Tito klienti již totiž ukázali, že o vaše produkty nebo…

Výpis 18461860 z celkem 4185