Iracionální předsudky - překážka rozvoje osobnosti
Pouze méně než 30 procent toho, co je vyučováno v rámci podnikových kurzů a školení, je využito v praxi. Nezáleží na tom, zda je trénink veden tradiční formou, on-line či jejich kombinací. Dvěma…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19336 článků.
Pouze méně než 30 procent toho, co je vyučováno v rámci podnikových kurzů a školení, je využito v praxi. Nezáleží na tom, zda je trénink veden tradiční formou, on-line či jejich kombinací. Dvěma…
Přestože se svět díky moderním technologiím a globální komunikaci zdá být menší, kulturní odlišnosti a specifika jednotlivých národů hrají stále svoji roli. Tyto téměř neviditelné rozdíly lze pocítit…
Řada společností využívajících e-komerce dnes zjišťuje, že zpracování objednávky a dodávka zboží k zákazníkovi se může stát jak významným zdrojem příjmů, tak i přítěží. Spolupráce mezi dodavatelem a…
Přenášení pravomocí a delegování zástupců je jedním z nástrojů efektivního managementu nikdo nestíhá vše sám. Článek přináší několik rad, jak se vyhnout chybám při tomto způsobu vedení. Nejprve je…
Stále více starších zaměstnanců, kteří byli propuštěni, začíná podnikat. Vede je k tomu mnoho výhod možnost pracovat pro více zaměstnavatelů najednou, možnost vlastního rozhodování o tom, kdy odejít…
Každý den dostává manažer příležitost ukázat své schopnosti při nejrůznějších diskusích, setkáních s klienty a prezentacích. Efektivní komunikace a schopnost dobrého projevu bývá často klíčovým…
Každý je rád, když je za svoje úsilí patřičně odměněn a uznáván. Společnosti většinou používají tradiční formy výroční bankety s udílením cen, zaměstnanec měsíce Tyto programy však mají svá úskalí.…
Udržení kvalitních zaměstnanců je jedním z hlavních problémů, kterým v současnosti podniky čelí. Aby byla fluktuace co nejmenší,…
V roce 1989 se Bob Buckman, šéf Buckman Laboratories, rozhodl, že zvítězí nad konkurencí díky znalostem. O tři roky později implementoval znalostní síť. Tato znalostní síť je dnes nedílnou součástí…
Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení podniků investovat do jejich vybavení nemalé částky to však nemusí být zárukou úspěchu. Větší automatizace a využití…
CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory ze strany vyššího managementu. Výzkum, jehož výsledky článek shrnuje, uvádí jako další podstatné důvody příliš malé investice…
Autor se v článku zabývá komplexním pojetím správy znalostí, počínaje důvody pro zavádění KM, přes počátky a vývoj správy znalostí a rozdíl mezi daty, informacemi a znalostmi až ke kategoriím…
Cílem článku je podnítit diskusi o kritických otázkách týkajících se podnikové etiky a nabídnout pomocnou ruku při komunikaci o etických problémech ve firmě. Co znamená jednat eticky? Co je etika? Jde…
Obchoduje vaše firma pomocí internetu? Zdá se vám tato strategie neúčinná? Problém může být v tom, jak jsou vaše webové stránky navrženy. Často se totiž stává, že zákazník opouští elektronický obchod…
Ještě před nedávnem bylo hlavním úkolem personálních manažerů vypořádat se s nadbytkem pracovních sil. Dnešní úkol je zcela opačný najít a udržet schopné a kvalifikované pracovníky. Jak této výzvě…