Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19336 článků.

Článek v rámci předplatného icon Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu?

1.7.2002 

Výcvik obsluhy nového CRM systému představuje obvykle 5 až 20 % celkového rozpočtu projektu, což řada firem při plánování opomíjí což může v konečném důsledku neúspěchu celého systému. Nemalé výdaje…

Článek v rámci předplatného Výkonově orientované přijímací pohovory

1.7.2002 

Pro řadu organizací je přijímací pohovor nejdůležitějším a často jediným prostředkem při konečné volbě vhodného kandidáta na pracovní pozici. Přílišné spoléhání na strukturované pohovory zjišťující…

icon Způsoby financování internetových firem

28.6.2002 

Článek se zabývá způsoby a kulturou financování firem provozujících e-komerci. Změny ve světě e-komerce jsou časté a dobře dokumentovatelné. Dny, kdy firmy provozující internetové obchodování snadno…

Článek v rámci předplatného Hledejte spolupracovníky na webu

28.6.2002 

Internet nabízí překvapivě dostupný způsob, jak zvýšit úspěšnost při náboru pracovních sil. Je levnější než používání klasických inzerátů a pro některé typy pracovních míst velmi účinný. Jak však…

icon Je libo videokonferenci?

28.6.2002 

Valná většina společností má větší výdaje za cestování, než by bylo skutečně zapotřebí. Jistě, existuje mnoho důvodů, proč se obchodními partnery či spolupracovníky setkávat tváří v tvář, ale…

icon Vnější zdroje náplně webových stránek

27.6.2002 

Chcete-li přitáhnout větší pozornost (což může být důležité pro prodejní strategii), měla by vaše snaha směřovat k udržení zájmu zákazníka do té míry, že se k vám bude vracet. Při využití vnějších…

Článek v rámci předplatného Existuje univerzální recept na úspěch v kariéře?

27.6.2002 

Neexistuje žádný charakterový typ, který by nějak zásadně ovlivňoval úspěšnost v zaměstnání. Nástroje pro postup v kariéře jsou různé. Často jsou pro další vzestup rozhodující první dva, tři roky v…

icon Jak připravit strategickou plánovací poradu

27.6.2002 

Strategické plánovací setkání či porada je příležitostí, kdy mohou manažeři přednést svoje návrhy a podněty k řízení a chodu podniku. Článek podrobně rozebírá přípravu a vedení takové porady. Prvním…

Proč výcvik zaměstnanců selhává?

26.6.2002 

Velké množství firem věnuje nemalé prostředky na nejrůznější tréninkové a školicí programy, přesto se požadované výsledky v podobě spokojenějších zákazníků, nižších výdajů a vyšší kvality nedostavují.…

Krach s. r. o. aneb Použitý obal odevzdejte do sběru

26.6.2002 

Autor článku uvádí deset zásadních způsobů jednání, jichž se lze ve vztahu k zaměstnancům dopustit a které spolehlivě vedou k selhání. Takže, do toho. Výběrem těch nejhorších zaměstnanců si zajistíte…

icon Jaký je rozdíl mezi týmem a pracovní skupinou?

25.6.2002 

Tým a pracovní skupina paří mezi základní pojmy v oboru správy znalostí. Neznamenají však totéž, jak se může na první pohled zdát. Jaký je tedy mezi nimi rozdíl?

Článek v rámci předplatného icon Strategie symbiózy - jak přežít v moderním byznysu

25.6.2002 

Znát zákazníky dnes již ve světě byznysu nestačí. Současné obchodní strategie se proto zaměřují na jejich integraci do firmy (tzv. strategii symbiózy). Takový přístup pochopitelně vyžaduje úzký vztah…

Článek v rámci předplatného Internet a technologie - nový svět náboru?

25.6.2002 

Znamená Internet a nové technologie konec náborových pracovníků? Mají personální agentury nějakou budoucnost? Je pravdou, že s pomocí…

icon M-commerce: zahoďte peněženky!

25.6.2002 

Mobilní technologie se do oblasti obchodu promítají stále častěji. Hovoříme tak o mobilním obchodu (**m-commerce**), který nám do budoucnosti…

Článek v rámci předplatného icon CRM a jeho lidé

24.6.2002 

Získat nové zákazníky a udržet ty stávající je jednou z nejdůležitějších otázek, které dnes většina společností řeší. Většina z nich zavádí program zákaznické loajality. Nejčastější volbou je potom…

Výpis 1888618900 z celkem 19336