Koučing, komunikace a vedení týmu
Koučing (osobní vedení) je v současném americkém obchodním světě výrazným fenoménem přinášejícím překvapivé výsledky. Zaměstnanci i manažeři jsou si vědomi, že je jednou z účinných metod jak držet…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19336 článků.
Koučing (osobní vedení) je v současném americkém obchodním světě výrazným fenoménem přinášejícím překvapivé výsledky. Zaměstnanci i manažeři jsou si vědomi, že je jednou z účinných metod jak držet…
Vaše podniková síť je vaší pokladnicí, měli byste si ji dobře chránit - průlom do osamoceného počítače je nepříjemný a může způsobit problémy, v celofiremním měřítku však podobná událost spojená s…
Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí, rozrůstá se management dodávek nebývalou měrou. Být vlastníkem světově proslulé značky znamená vyrobit zboží na jednom konci…
Správa znalostí může podporovat různé druhy spolupráce. Vychází přitom z toho, že síla je ve sdílení znalostí, tedy z předpokladu, že lidé vytvoří více dohromady než každý sám. Existují čtyři modely…
Generační problémy na pracovištích byly a budou. V zaměstnání se dnes běžně potkávají čtyři generace pracovníků. Americké prameny je označují jako generaci veteránů (nar. 1922-1943), generaci boomerů…
Časy se mění. Firmy dnes zvládají více s méně zaměstnanci. Snižování nákladů, propouštění, reorganizace jsou dnes běžnými slovy. Kdy to skončí? Až si budou manažeři vědomi, že na prvním místě je…
Společnosti podstoupivší některou z forem mezifiremní fúze ohlašují větší spokojenost zaměstnanců s platebními podmínkami, většina z nich se však zaměřila pouze na platy vyššího managementu. Tento…
Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou společnosti ztratit miliony. Podstatou problému je porozumět, proč se lidé neradi dělí o to, co vědí. Na každém stupni firmy…
Následují vás ostatní, když je chcete vést? Většina manažerů odpoví kladně. Ale co když se zrovna nedaří, musí být rozhodováno ve spěchu, váš tým nebo vy sami máte zrovna výpadek výkonnosti? Jeden z…
V každé společnosti se najdou nespokojení zaměstnanci. Není však nespokojený zaměstnanec jako nespokojený zaměstnanec. I zaměstnanec, který se při náboru zdál být bezproblémovým, se může stát…
Manažer si musí v první řadě uvědomit, že nemůže vše dělat sám. Musí se tedy naučit efektivně rozdělovat úkoly a odpovědnost. Jeho úkolem je organizovat, koordinovat, vytyčovat úkoly a priority. Tím,…
Podnikové intranety jsou dnes již důležitou součástí většiny společností. Kdo by ho však měl vlastnit a starat se o něj? Zvláštní oddělení? Oddělení informačních technologií? Top management? Měla by o…
Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií je často otázkou přežití firmy. Podobně jako obchodní plánování, je to technologické souhrnem dokumentů měnících se v…
Implementace systému správy znalostí může být velmi složitá, bez ohledu na to, jak kvalitně je naplánovaná a naprogramovaná. V podniku mohou hrát značnou roli také osobní a skupinové zájmy vedení a…
Všude se píše, že konzultant by si měl s klientem vytvořit pevný vztah. Jak ale postupovat, když to z jakéhokoli důvodu není možné? Někteří klienti jsou takoví, že konzultanti je začnou mít rádi…