Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

icon Nemůžete přestat prokrastinovat? Pomocí těchto tří technik to zvládnete

22.1.2018 

Prokrastinace, neboli chorobné odkládání povinností na později, je něco jako choroba moderního člověka. Vyrušení, která nabízí internet, sociální sítě a jednoduše bezedné množství informací dostupné…

icon Ženy v sektoru technologií to nemají jednoduché (1/2): Co jim brání v úspěchu?

18.1.2018 

Ženy se stále příliš neobjevují na nejvyšších vedoucích pozicích v technologických firmách. Mladým ženám se v kariéře často nedostává podpory, kterou očekávaly. Ženy jsou navíc stále předmětem…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

18.1.2018 

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými způsoby. Vedle čistě kvantitativních parametrů, jako je délka hovoru nebo počet opakovaných volání, existují i kvalitativní pohledy…

Síla kruhu v procesu firemních změn

17.1.2018 

Chci se s vámi podělit o reálnou zkušenost z facilitovaných workshopů spokojenosti, kterou jsem vedla pro našeho významného klienta. Sérii workshopů předcházelo dotazníkové šetření, které přineslo…

icon 10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

16.1.2018 

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na několika reklamních plochách s výbornou user experience, to nedá jen tak někdo.

icon Alza otevírá prodejnu budoucnosti bez zaměstnanců

15.1.2018 

Žádné fronty, neomezená otevírací doba a dosud nevídaný nákupní komfort. Tak popisuje největší český e-shop Alza.cz svou novou samoobslužnou prodejnu, která bude otevřena v pilotním provozu tento…

Článek v rámci předplatného icon Zveme vás na 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - Praha, 28. února 2018

Audio  14.1.2018 

Přijměte pozvánku společnosti Positive k účasti na 2. ročníku konference ZÁKAZNÍK 2030, která se uskuteční 28. února 2018 v Praze.

Článek v rámci předplatného icon 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

12.1.2018 

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Jak zvyšovat angažovanost zaměstnanců a získat nadšené a věrné zákazníky II. – Malé kroky a vytrvejte

9.1.2018 

Dlouhou dobu bylo klíčem pro zvýšení loajality zákazníků starat se o jejich spokojenost. V posledním desetiletí zaznamenáváme posun od pouhé spokojenosti k celkové zákaznické zkušenosti, která…

icon Lenka Čadová v Management tv: Firstbeat technology - unikátní technologie pro práci s vlastní energií

Audio  8.1.2018 

Technologie Firstbeat hodnotí a odhaluje souvislosti mezi vaším životním stylem a hospodařením s životní energií. Třídenní monitorování srdce poskytne objektivní data, která jasně ukazují na to, jaké…

icon Sociální interakce v práci (2/2): Jak je podporovat

5.1.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že někdy máme tendenci přehlížet hodnotné vztahy, které bychom mohli mít s kolegy. Nyní uvidíme, co můžeme udělat pro to, aby dobré vztahy byly nejen mezi vámi a…

icon Blockchain: Vskutku disruptivní technologie

4.1.2018 

Co je to blokchain? Tato technologie byla poprvé popsána v dokumentu publikovaném v roce 2009. Jedná se o nový peer-to-peer systém (systém spojující jednotlivce), který umožňuje uživatelům komunikovat…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

3.1.2018 

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere to, co mu dotyčný nabízí. V B2B i v B2C klienti často poptávají více nabídek, které nejprve hodnotí. V horším případě před…

icon Digitalizace ohrožuje zavedené firmy: Případ elektronických knih

3.1.2018 

Digitální platformy umožňují firmám snadné a rychlé spojení se spotřebiteli. Taxislužby například dnes ztrácejí trh, protože zde jsou společnosti Uber a Lyft. Uživatelé Airbnb zase nechávají tradiční…

icon 5 způsobů, jak podpořit svou osobní značku v následujícím roce

2.1.2018 

Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být úspěšný. Osobní značka je všechno, co se lidem vybaví, když slyší vaše jméno. Zahrnuje vaši odbornost expertizu, emoční…

Výpis 19061920 z celkem 7606