Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19330 článků.

icon Správa nestrukturovaného obsahu prostřednictvím podnikových informačních portálů

3.9.2001 

Tato práce pojednává o aspektech správy informací realizované pomocí podnikových informačních portálů. Příchod relačních databází a datových skladů totiž způsobil revoluci ve způsobu sběru,…

icon Zavádění architektur e-businessu nové generace: Hledání rovnováhy mezi integrací a flexibilitou

31.8.2001 

Od vedoucích pracovníků z oboru informačních technologií se očekává, že budou ručit za optimální integraci nejnovějších internetových a webových technologií s podnikovými architekturami a že udrží…

icon Problémy s prověřováním osobních dat uchazečů o zaměstnání

30.8.2001 

Americký zákon o spravedlivých úvěrových informacích (FCRA) může být nečekanou překážkou pro zaměstnavatele, kteří si pro účely prověřování budoucích zaměstnanců najímají externí firmy. Právě uchazeči…

icon Káva může zvýšit výkonnost a snížit počet chyb při práci

29.8.2001 

Docent psychologie Mitchel Schare z univerzity v Hempsteadu (USA) tvrdí, že malá dávka kofeinu snižuje počet chyb v administrativních činnostech. To však platí pouze pro ty pracovníky, kteří kávu…

icon Jak by měl vypadat projektový tým pro správu znalostí

27.8.2001 

Jestliže chce společnost dosáhnout určitého cíle, potřebuje k tomu kromě zájmu investorů různé dovednosti a zkušenosti. Jelikož členové projektového týmu obvykle pocházejí z různých oborů, je…

icon Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

24.8.2001 

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se zákazníky) vytváří potřebu využívání inteligentních aplikací. Konkrétně v oblasti bankovnictví pak tyto…

icon Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

23.8.2001 

Zaměstnavatelé, kteří chtějí zvýšit produktivitu svých zaměstnanců, běžně sahají k prostředkům, jako je sledování využití firemního telefonu, nahodilé testy na užívání drog nebo vyšetřování…

icon Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

23.8.2001 

V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog z očí do očí jevit jako ohrožený druh. Studie provedené pro severovýchodní region Námořnictva Spojených států ukázaly, že z…

icon Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

21.8.2001 

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací účtů (ozn. EBPP) za samostatné systémy. Společnosti, které chtějí pomocí EBPP získat konkurenční výhody a snížit své provozní…

icon Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

21.8.2001 

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní z hlediska nákladů a jejich prostřednictvím se dá řešit mnoho věcí (počínaje kontrolou zůstatku na…

icon Služby zákazníkům a tok prací v call centru

20.8.2001 

Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu call centra má nesporné výhody. Direct marketing je orientován spíše na vlastní kampaň (která slouží k získání nových…

icon Rich Media - aktivní podpora zvyšování kvalifikace zaměstnanců

17.8.2001 

Cílená podpora zvyšování kvalifikace zaměstnanců je v dnešní době zejména pro větší podniky důležitým strategickým úkolem. Firmy jako **Daimler Chrysler, Deutsche Bank** nebo **Kaufhof** poskytují…

icon Rady pro efektivní prezentaci myšlenek při veřejném projevu

15.8.2001 

Strach z veřejného projevu předčí někdy svou intenzitou i strach ze smrti. Málokdo se však může veřejným projevům stoprocentně vyhnout. Existuje několik principů, které mohou prezentaci názorů a…

icon Rozhovor s autorem knihy o "viru myšlenky"

15.8.2001 

Příspěvek je zpracován jako rozhovor vrchního manažera obchodního centra **CGEY** Davida McIntosh s autorem knihy Unleashing the Ideavirus (Jak pustit na svobodu virus myšlenky) Sethem Godinem.Autor…

icon Technologie WDMS doplňuje za chodu systém správy dokumentů Hummingbird

14.8.2001 

Pokud jsme schopni vyhledávat dokumenty v organizovaných a dobře indexovaných archivech, může nám to značně usnadnit práci se znalostmi. Důležitá však bývá i pouhá informace o přítomnosti či…

Výpis 1927619290 z celkem 19330