Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25111 článků.

Důvěra je cenná komodita

28.2.2007 

Pro firmy je to ale abstraktum, které se těžko definuje. Vždy se lépe hovoří o hmotnějších hodnotách, jako je například výkon. I když je ale důvěra abstraktní, neznamená to, že není důležitá.Minulý…

icon Aktualizovat, nebo neaktualizovat?

27.2.2007 

Každá firma někdy zvažuje, zda nepřejít na aktuálnější informační systém. Dozvídá se o tom, co umí nejnovější aplikace a přemýšlí, zda by to pro ni nebylo výhodné, i když dosavadní systém funguje…

Článek v rámci předplatného Američané se obávají soudů za věkovou diskriminaci

27.2.2007 

S rychlým tempem stárnutí pracovní síly roste v USA i hrozba nákladných soudních sporů se zaměstnanci pro diskriminaci na základě věku. Právníci potvrzují, že již nyní je tato forma diskriminace…

Článek v rámci předplatného icon Titulky v přímé reklamě

27.2.2007 

Přímá poštovní reklama zůstává i přes rychlý rozvoj internetu silným způsobem, jak oslovit potenciální zákazníky, zejména na místní úrovni. Aby však příjemci věnovali takové reklamě pozornost, musí…

Stres z práce Češi neznají

27.2.2007 

Ve srovnání s jinými Evropany se Češi v práci tolik nestresují a nebojí ztráty zaměstnání. V práci jsou však méně spokojení než občané "starých" členských zemí EU. K tomuto závěru dospěl průzkum…

icon Základy úspěšného firemního loga

27.2.2007 

Přestože není dáno, jak pracovat s logy, existuje pár obecných pravidel.- High-tech loga jsou typicky ostře řezaná a jejich cílem je vytvořit dojem, že firma je otevřená inovacím.- Loga orientovaná na…

Článek v rámci předplatného icon Jak přivést návštěvníky k nákupu

26.2.2007 

Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší orientaci ve svých prodejnách a zdokonalí zákaznický servis. Potvrdil průzkum společnosti Deloitte & Touche USA, prezentovaný…

Šest pravidel aktivního naslouchání

26.2.2007 

Efektivní naslouchání je základní součástí vůdcovství. Ne všichni vůdcové však vědí, jak správně aktivně naslouchat. - Dávejte pozor. Prvním krokem k aktivnímu naslouchání je dát druhé straně prostor…

Siesta svědčí srdci

26.2.2007 

Pravidelná polední siesta snižuje riziko onemocnění srdce. Ukázala to studie vědeckých pracovníků z americkéHarvard School of Public Health a lékařské fakulty Athénské univerzity v Řecku. Studie se…

Článek v rámci předplatného icon Brusel se snaží zlepšit volný pohyb zboží v EU

26.2.2007 

Zlepšit volný pohyb zboží mezi členskými státy Evropské unie by měla opatření navržená Evropskou komisí. Největší změna? Pro členský stát EU by mělo být těžší odmítnout uvedení zboží na trh, pokud již…

Jak reagovat na hrubé jednání při pohovoru

26.2.2007 

Základní pravidlo při pohovoru je zdvořilost. Co ale dělat, když se zaměstnanec, který pohovor vede chová agresivně? Zde je několik tipů, jak na hrubiána taktně reagovat.- Zkontrolujte svůj postoj.…

Článek v rámci předplatného icon Vhled znamená osobní vztah s produkty

25.2.2007 

Insight patří mezi oblíbené pojmy reklamních agentur. Znamená účastný vhled a měl by upozornit spotřebitele na něco, co již přestal vnímat jako unikátní. Jde o porozumění potřebám, které zažívá, ale…

EU nabízí finance na rozvoj lidských zdrojů

25.2.2007 

Evropská unie nabízí českým firmám několik programů pro pomoc při rozvoji zaměstnanců. Podstatnou část tvoří prostředky z Evropského sociálního fondu. Přišel čas, kdy o ně lze požádat.Na nastávající…

icon S asertivitou přiměřeně

25.2.2007 

Příliš mnoho, nebo naopak příliš málo asertivity je jednou z nejběžnějších slabých stránek ctižádostivých obchodních vůdců. Jsou pak méně efektivní než průměrní jedinci. Ukázal to výzkum vědeckých…

icon Umíte naslouchat?

25.2.2007 

Řada manažerů si automaticky myslí, že umí naslouchat. Často je pak překvapená, když zjistí, že ostatní jsou opačného názoru. Špatné naslouchání vede ke špatným vztahům a špatné výkonnosti. Vůdcové…

Výpis 1947119485 z celkem 25111