Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4186 článků.

Komunikace není legrace aneb Motivující atmosféra a komunikace ve firmách

16.4.2014 

Také cítíte, že z vaší pozice byste mohli a měli ovlivňovat pracovní atmosféru a interní komunikaci? Víte ale kde začít? Na jakých základech můžete stavět? Na co uslyší top management firmy? Co…

icon Úspěšná strategická komunikace je známkou sebereflexe a úcty

14.4.2014  Rozhovor s Cristinou Muntean, mediální poradkyní, trenérkou, koučkou a zakladatelkou společnosti Media Education CEE

Cristina Muntean je PR poradkyní s více než 12letou praxí v českých i mezinárodních médiích. Vystudovala žurnalistiku na univerzitě v Bukurešti. Od roku 2006 do roku 2010 pracovala v Praze pro…

icon Kolerenčně řízená firma - cesta k optimální definici zdrojů

14.4.2014 

Představujeme vám novou metodiku pro dosahování hyper-optimálního rozvržení zdrojů v týmu a optimalizaci jeho interního fungování dle nejnovějších modelů inspirovaných přirozeným prostředím…

Největší chyby programů rozvoje leadershipu

14.4.2014 

Rozvoj leadershipu patří k prioritám personální politiky dnešních firem. Výdaje na rozvoj lídrů rostou, nedá se však říci, že by s nimi rostla i efektivita programů rozvoje leadershipu. Kde tedy…

icon Šestero tipů pro efektivitu hodnotících průzkumů

10.4.2014 

Už jste se někdy zamysleli nad tím, proč to, co jedni dělají, je pro druhé tak atraktivní, zatímco, když to zkusíte třeba vy nebo někdo další, tak už to tak sexy není? Nebylo by to krásné, kdyby i…

icon Různé tváře vyjednávání ve světě

9.4.2014 

V nedávném článku jsme si představili britského lingvistu Richarda Lewise a jeho knihu When Cultures Collide v souvislosti s rozdílnými styly leadershipu v různých zemích světa. Dnes se, opět s pomocí…

5 kroků, jak najít novou práci přes LinkedIn

7.4.2014 

LinkedIn již dávno není pouze pro manažery a vysoce kvalifikované pozice. Na této síti lze aktuálně nalézt již půl milionů Čechů a díky všeobecné osvětě a také tomu, že je LinkedIn od roku 2012 v …

icon Může být virtuální leadership efektivní?

7.4.2014 

Stále se řeší, jestli jsou flexibilní formy práce a práce na dálku skutečně efektivní. Vedení zaměstnanců, kteří pracují ve firmě na takové bázi, bylo vždy tvrdým oříškem, na kterém si již mnoho firem…

icon Návod na úspěšnou infografiku

5.4.2014 

Mnoho bylo napsáno o důležitosti infografik. Umožňují rychlé sdělení informací ve formě, která je pro lidi snadno srozumitelná. Jak ale dobrou infografiku vytvořit? Co by měla obsahovat, jak má být…

Článek v rámci předplatného icon Terapie pro organizace aneb Jak odhalit a vyléčit skryté příčiny problémů?

4.4.2014 

Od doby, kdy Freud prohlásil, že Já není pánem ve svém domě. a objevil tak podvědomí, které Jung později ještě rozšířil o významnou část kolektivního nevědomí, již snad nikdo nepochybuje o tom, že…

icon Buď obchodník profesionál - s lidskou tváří a vnímavým srdcem

3.4.2014 

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem (člověkem) a druhý sledoval náš rozhovor v té samé místnosti zpovzdálí (a mohl se cítit…

Výkonnost a vzdělávání nelze řídit zvlášť

2.4.2014 

Výkonnost zaměstnanců by ve firmě měla být správně napojena na vzdělávání a naopak. Obě tyto složky řízení zaměstnanců jsou pro firmu stejně důležité a nelze je řešit odděleně (pokud tedy nechcete…

Článek v rámci předplatného icon Předpoklady a bariéry tvořivosti v podnicích

1.4.2014 

V podnicích občas padne výzva někoho z vedení, aby lidé byli více tvořiví a přinášeli nápady k řešení podnikových problémů a nápadů na inovace k překonání konkurence. Jenže cesta k tvořivým nápadům je…

icon Různé tváře leadershipu ve světě

1.4.2014 

Richard D. Lewis patří k předním britským lingvistům. Kromě rodné angličtiny mluví deseti jazyky (francouzsky, španělsky, italsky, portugalsky, německy, švédsky, dánsky, norsky, finsky a japonsky). Od…

Každého zaměstnance vnímáme jako jednotlivce

28.3.2014  Rozhovor s Lucií Svobodovou, personální ředitelkou společnosti SAFINA

O personální politice společnosti z velmi specifického oboru, jejíž generální ředitel zná všechny své zaměstnance jménem.

Výpis 19661980 z celkem 4186