Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25073 článků.

icon Tajemství úspěšného obchodování na internetu

20.3.2006 

Obchodování na internetu bývalo dříve snadnější. Bylo mnohem méně konkurence, takže existovala větší šance, že potencioná…

Několik tipů pro úspěšné vyjednávání

18.3.2006 

V dobách silné ekonomiky mají adepti více kuráže vyjednávat, pokud je tomu ale naopak, řada z nich si chybně myslí, že musí akceptovat, co se nabízí, nebo riskují, že ztratí šanci místo získat. Ať už…

Jak do práce po mateřské dovolené

18.3.2006 

Mnoho matek se obává, jak bude jejich budoucí zaměstnavatel nahlížet na to, že určitou dobu byly mimo pracovní síly. Často je však pro ně nejtěž&…

Článek v rámci předplatného icon Desatero výnosných webových stránek

18.3.2006 

Stále více malých firem si uvědomuje, že mít vlastní webové stránky již není jen výhoda, ale nutnost. Mít webové stránky však ještě neznamená profitovat z nich. Některé stránky jsou tak špatně…

Jak se rychle adaptovat v novém zaměstnání

17.3.2006 

První týden vnovém zaměstnání bývá vzrušující - je to začátek nového dobrodružství ve vaší kariéře, další krok vpřed a životní změna.Ať už jde o jakýkoli obor, začínat vnovém zaměstnání znamená být…

Jste si jistí stabilitou svého zaměstnání?

17.3.2006 

Mnoho lidí žije vneustálé nejistotě o stabilitě svého zaměstnání. Pokud se například nemohou přihlásit ke svému firemnímu emailovému účtu, myslí si spíše že jim byl účet zrušen jako předzvěst…

icon Kolik zaměstnanců vám v dohledné době uteče?

16.3.2006 

Risk zběhnutí zaměstnanců se, podle lednového průzkumu MetLife a Salary.com, zvětšuje. Jejich výsledky ale obsahují odlišné informace o tom, jak by si zaměstnavatelé mohli talent udržet.Podle MetLife…

icon Když firma začne růst

16.3.2006 

Existuje bod, kdy podnikatelé zjistí, že nemohou dělat vše sami bez ohledu na to, že jsou ochotni obětovat noci i víkendy. Báze zákazníků se rozrostla natolik, že už ji nezvládnou sami, aniž by se to…

Článek v rámci předplatného icon O co se zákazníci zajímají před koupí zboží?

16.3.2006 

1. Jak zní dohoda?Zákazníci chtějí vědět do čeho jdou ještě předtím, než otevřou peněženku. Zaručený způsob, jak je naštvat, je chtít po nich na poslední chvíli neočekávané poplatky. Obchod by měl…

icon Nikdo u nás nemá své místo "pod penzí"

16.3.2006 

Rozhovor s Rostyou Gordon-Smith, výkonnou ředitelkou pro lidské zdroje Českého telecomu.Pracujete na vysoké pozici vtelekomunikační společnosti. Co pro vás znamená telefon jako médium?Moje děti mi…

Zdokonalte nábor prostřednictvím stávajících zaměstnanců

15.3.2006 

Výčet výhod implementace dobře navrženého zaměstnaneckého programu náboru je prakticky nekonečný. Je ale běžné, že i ty nejlepší programy se po nějakém čase okoukají a přestanou být efektivní. Článek…

Článek v rámci předplatného Ženy by měly žádat o zvýšení platu jinak než muži

15.3.2006 

V zájmu studie americké Carnegie Mellon University bylo požádáno několik mužů a žen, aby ohodnotili videonahrávky pohovorů s mužským a ženským uchazečem o nové umístění a rozhodnout, zda a koho z nich…

Článek v rámci předplatného Hokejista vyhrál bitvu

15.3.2006 

Za jednu ze svých bitek na ledě získal bývalý hráč NHL Ty Jones finanční náhradu za pracovní úraz. Přiřkl mu ji odvolací soud ve Virginii. Jednalo se o případ z roku 2002, kdy Jones bývalý hráč týmů…

icon Klíč k loajalitě zákazníků

15.3.2006 

Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby, nabídky a ceny. Nová média však mají na druhou stranu i silný potenciál k podrývání značek a snižování zákaznické loajality,…

Článek v rámci předplatného Udržet si dobré zaměstnance není tak těžké

15.3.2006 

Dobré společnosti si snaží udržet své nejlepší pracovníky. Co může firma udělat, aby si udržela své klíčové zaměstnance? Vyjmenujme alespoň několik těch nejdůležitějších věcí.Kompenzace- Využívejte…

Výpis 2053620550 z celkem 25073