Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

Článek v rámci předplatného Příběhy podivného chování uchazečů

3.6.2005 

Před důležitým pohovorem si každý chytrý uchazeč pečlivě vybere svou výstroj, prozkoumá danou společnost a připraví si vhodné odpovědi na otázky, které by mu mohl tazatel položit. Když CareerBuilder.…

Článek v rámci předplatného Kultura je rozhodující

3.6.2005 

Proč dají zaměstnanci přednost jedné práci před jinou? Často je to kvůli podnikové kultuře. Kultura organizace a kultura týmu je nejdůležitějším produktem, který musíte prodat, když usilujete o pozici…

icon Kdy říci zákazníkovi ne

2.6.2005 

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu nebo jste dokonce považovali někoho ze zákazníků za nepřítele. V takových situacích je na místě i pocit, že systémy pro…

Vůdce musí být učitel

2.6.2005 

Zvýšený zájem o rozvoj leadershipu vedl v posledních letech k vyšší produktivitě, vyšší morálce a vytvoření žádaných dovedností. Ale stačí jen rozvíjet lídry? Ne. Mnohem důležitější je rozvíjet…

To není váš e-mail

2.6.2005 

Miliony zaměstnanců v práci každý den rozesílají a přijímají e-maily, aniž by si uvědomovaly, že jim tyto zprávy nepatří. Zpravidla se domnívají, že pokud se e-maily netýkají firemních záležitostí,…

Článek v rámci předplatného icon Jak moc je příliš?

1.6.2005 

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy svých zákazníků. Zákazníci na druhé straně díky nim mohou získávat dárky zdarma, slevy, kupóny a další výhody. Identifikace…

Článek v rámci předplatného Sociální program předbíhá mzdu

1.6.2005 

Služební mobil nebo týden dovolené navíc přivítají zaměstnanci více než zvýšení mzdy. Spokojenější zaměstnanec je pak produktivnější, méně chybí, chodí do práce včas a nemění často zaměstnavatele.…

Starší zaměstnanci nejsou na odpis

1.6.2005 

Všichni vědí, že starší zaměstnanci odmítají změny, zejména učení se novým technologiím. I když si však všichni myslí, že něco vědí, nemusí to vůbec být pravda jako v tomto případě. Tracey E.…

Co dělat, když šéf neví, co dělat

1.6.2005 

Existuje jen málo věcí, které mohou být pro vaši kariéru nebezpečnější než nejistý šéf. Naneštěstí je téměř jisté, že se s takovým člověkem v průběhu svého pracovního života alespoň jednou setkáte.…

Radost pohledět

1.6.2005 

Co vám v práci přináší radost? Pravděpodobně podobné věci, které těší i ostatní manažery lidských zdrojů. Autorka článku se rozhodla podělit o příčiny své radosti, aby vám jako kolegům připomněla ty…

icon Tři mýty o identitě značky

31.5.2005 

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…

icon Řízení virtuálních lidí

31.5.2005 

Mnohé nové firmy jsou dnes čistě virtuální. Podnikatelé i jejich zaměstnanci totiž pracují z domova. Jednotlivé domácnosti přitom mohou být na různých místech v rámci států nebo dokonce světa a…

icon Chcete vyhrávat? Radí Jack Welch

31.5.2005 

Jack Welch, bývalý výkonný ředitel společnosti General Electric, nehodlá zůstávat v ústraní. Po odchodu z GE před čtyřmi lety a publikování autobiografie se rozhodl vydat i knihu o své manažerské…

Zájem je o manažerský výcvik

31.5.2005 

Průzkum v 68 britských organizacích odhalil, že, bez ohledu na vybavení zaměstnanců odpovídajícími dovednostmi pro jejich práci, tím nejdůležitějším cílem vzdělávání a rozvojových aktivit je…

Co je doma, to se počítá!

31.5.2005 

Možná největší chybou náborářů při hledání nových pracovníků je nehledat mezi stávajícími zaměstnanci. Interní nábor je stejně dobrý jako externí. Zaměstnanci jsou investoři do svých podniků a mohou…

Výpis 2145121465 z celkem 25065