Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

icon E-mailový marketing - rozhoduje prvních 48 hodin

8.6.2005 

Příště, až budete rozesílat reklamní e-maily, mějte na paměti, že pro odezvu příjemců je kritických následujících 48 hodin. 80 procent příjemců, kteří vaši zprávu skutečně otevřou ji totiž otevře…

icon Kdeže loňské vize jsou?

8.6.2005 

Řada podnikatelů není spokojena s konečnými výsledky svých vizí o marketingu nebo vůdcovství. Většinou jim nevyhovují procesy, které už&…

Článek v rámci předplatného icon On-line marketing pro podnikatele

8.6.2005 

Řada malých firem stále nemá své webové stránky. Internet přitom může mít zásadní vliv na úspěch nebo pád firem s jinak vyrovnanými předpoklady. Článek přináší několik rad, jak udělat z firemního snu…

Ví váš šéf, že žijete i mimo práci?

7.6.2005 

Je sedm hodin večer a vy si tento týden již potřetí objednáváte něco k večeři do kanceláře. Nejen, že neustále pracujete přesčas, ale váš šéf vám ukládá i práci o víkendech a na obědě jste již nebyli…

Článek v rámci předplatného Internetovému náboru se nevyhnete

7.6.2005 

Čerstvý talent je tak blízko jako nejbližší počítačový terminál a osoba sedící u něj. Internet a doporučení zaměstnanců zodpovídají za více než 61 procent externích přijetí v roce 2004. Uvádí to…

Učit se. Učit se? Učit se!

7.6.2005 

Osudy úspěšných lidí mají jedno společné. Vyzařuje z nich touha po vědění, zvídavost, chuť učit se, růst a zdokonalovat. Úspěšní lidé mají jednoduše řečeno život ve svých rukou. Ve své činnosti…

icon Dva různé boje

7.6.2005 

Počítačové viry a špionážní programy známé pod označením spyware denně znepříjemňují život uživatelům internetu. Za poslední dobu se staly předmětem mnoha odborných studií. Ať už se jednalo o výzkumy…

icon Další ředitel na holení

7.6.2005 

Dávno minuly doby, kdy firmy řídil pouze jeden ředitel, jehož pozice se v západním světě označuje termínem chief executive officer (CEO). O strategické pozice v nejvyšším vedení se dnes dělí s…

icon Přijímáme obchodníky

7.6.2005 

Úkolem manažera prodeje je přijímat, školit a motivovat obchodníky za účelem dosažení špičkové výkonnosti. Nábor nových obchodníků je mezi jeho povinnostmi nejzásadnější, často však také nejméně…

Článek v rámci předplatného icon Není logo jako logo

6.6.2005 

Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem může být například internet. Můžete si projít webové stránky konkurentů, podívat se na jejich loga a ujasnit si, co se vám na…

Sedíte pohodlně? Tak začněme...

6.6.2005 

Sedí se vám dobře? Pokud ne, máte pravděpodobně nesprávnou židli. Zřejmě byla navržena pro tzv. průměrného kancelářského pracovníka, jehož parametry neodpovídají těm vašim. Každodenní sezení v…

Jarní výměna priorit

6.6.2005 

Zásadní přesun priorit od orientace na náklady a výkonnost k přidané hodnotě a inovacím by se měl v organizacích objevit, aby byly schopny dosahovat udržitelné vysoké výkonnosti. Na to upozornili…

icon Hlasová odezva a šílený zákazník

3.6.2005 

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek nabízejí zákazníkům nepříjemné zkušenosti. Na rozdíl od prodejního místa, kde se zákazník může…

icon Bylo nebylo...

3.6.2005 

Přimět někoho, aby vám naslouchal je poměrně obtížné. Měli byste si proto uvědomit, že nejlépe dokážete upoutat něčí pozornost dobrým příběhem. Vůdcové v průběhu celých dějin sdělovali své myšlenky v…

icon Neposední konzultanti

3.6.2005 

Konzultantské firmy zažívají nebývale vysokou fluktuaci zaměstnanců. Hovoří o tom alespoň výsledky studie společnosti Top-Consultant.com . Fluktuace se v těchto firmách má navíc v průběhu letošního…

Výpis 2143621450 z celkem 25065