Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25050 článků.

icon Řeč těla

10.12.2004 

Víte, co si myslí vaši posluchači? Mnoho manažerů na tuto otázku často neumí odpovědět. Ať je to v průběhu prodejní schůzky nebo při roční prezentaci vyššímu managementu, přesně vědět, co si vaše…

icon Víte, co si o vašem motivačním programu myslí zaměstnanci?

10.12.2004 

Účastníci motivačních programů jsou více spokojeni s těmi, které s nimi komunikují každý týden. Dvě třetiny pracovníků, kteří odpovídali v průzkumu Maritz, věří, že díky motivačním programům by…

Lidi se maj řídit o Vánocích

10.12.2004 

Zdá se vám, že všichni okolo se již zapojují do svátečního dění, jen vy jste na to příliš zaneprázdnění? Mnoho lidí…

Není konflikt jako konflikt

10.12.2004 

Konfliktům na pracovišti se nedá vyhnout a jen těžko jim můžeme předcházet. Pokud se však vyostří, dokáží skutečně znepříjemnit atmosféru. Dlouhodobé konflikty výrazně zhoršují produktivitu a…

Článek v rámci předplatného icon Naslouchat zákazníkovi nestačí

9.12.2004 

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za tímto účelem musí vyčlenit delší dobu komunikaci s klíčovými zástupci svých odběratelů. Důležité je…

icon Aby budování značky navrátilo kačky

9.12.2004 

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských zdrojů k lépe měřitelným oblastem, jako je direct marketing. Úspory nákladů naměřené v…

icon Obchodní e-mail není pubertální diskusní skupina

9.12.2004 

Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou úroveň, do světa byznysu pronikají i legitimní elektronické zprávy působící dojmem příspěvků do teenagerské chatovací skupiny.…

icon Co dělají zaměstnanci, když na ně nevidíte?

8.12.2004 

Od devadesátých let prošlo mnoho společností zmenšováním, slučováním, nabýváním, převrácením apod. Výsledkem bylo často vytvoření několika různých pracovišť pro jednotlivé části podniku. Jestliže jste…

Článek v rámci předplatného Jak řídit stádo aneb Skupinové pohovory

8.12.2004 

Přestože účastníci skupinových přijímacích pohovorů nejsou vždy touto metodou nadšeni, náboráři se stále více přiklánějí k názoru, že má své opodstatnění. Chtějí totiž poznat jednání uchazečů ve…

Bezpečnost v práci i doma

8.12.2004 

Stárnoucí pracovní síla zvyšuje potřebu zaměstnavatelů zajímat se o bezpečnost a zdraví zaměstnanců. Doposud se firmy soustředily na podporu zaměstnanců především v práci prostřednictvím ergonomického…

icon Jak se daří outsourcingu

8.12.2004 

V současné době využívá *outsourcing* nebo centra sdílených služeb (shared services center) pro své podpůrné procesy celkem 75 % amerických a evropských nadnárodních společností. Vzhledem k…

icon Webový marketing musí být především užitečný

8.12.2004 

E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu nad grafikou. Dobří weboví marketingoví odborníci se řídí mottem Google být užiteční. Autor článku nedávno hovořil s jedním…

Článek v rámci předplatného icon I koučing má svá rizika

7.12.2004 

Koučing je stále populárnější. Neznamená to však, že by se do něho měl každý jednotlivec nebo firma bezhlavě vrhat. Dříve, než se rozhodne, je třeba jasně si odpovědět na otázku, zda si může dovolit…

Článek v rámci předplatného icon Jsem puntičkář a jsem na to hrdý!

7.12.2004 

Anglický pojem micromanager označuje puntičkářského, příliš úkolově orientovaného manažera, kterému chybí jakákoli vize. Zaměstnanci je takový vedoucí přijímám veskrze negativně. Vytýkají mu, že jim…

Článek v rámci předplatného Nepřehánějte to s testováním

7.12.2004 

Když uchazeči o práci procházejí Finish Line, počítač jim poskytne první, a někdy také poslední, pohovor. Obchody se sportovními potřebami jsou mezi rostoucím počtem podniků, které využívají nový druh…

Výpis 2206622080 z celkem 25050