Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25050 článků.

Článek v rámci předplatného Vánoce pro všechna vyznání

26.11.2004 

Vánoce se blíží a s nimi i sváteční atmosféra na pracovištích. Pro mnohé zaměstnavatele však znamená toto období zvýšené požadavky na respektování odlišnosti jednotlivých zaměstnanců. Například USA…

icon Nevím, jak se kdo jmenuje - je nás moc

26.11.2004 

Jak společnost expanduje a zvětšují se řady zaměstnanců, ztrácí se většina původního rodinného ducha, poškozuje se morálka a snižuje oddanost zaměstnanců. Je na senior manažerech, aby situaci…

icon Tři věci, které potřebujete vědět pro rok 2005

26.11.2004 

Tři věci, které potřebujete vědět o managementu, strategii, marketingu a technologii do příštího roku, jsou následující:*Management*- Už žádní hodní hoši byznys je zase boj a jen neúprosní agresoři…

Nějaké připomínky?

26.11.2004 

Pečlivě vytvořený program zaměstnaneckých připomínek může pozitivně ovlivnit chod firem díky posílení motivace. Špatná koncepce povede naopak k posílení zlé vůle, cynismu a nedorozumění na…

Článek v rámci předplatného Kdo a proč je loajální

26.11.2004 

Mezinárodní konzultantská společnost ISR provedla výzkum v deseti velkých světových ekonomikách, aby odhalila nejloajálnější zaměstnance. Téměř 160 000 oslovených zaměstnanců různých firem ze…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvládnout obchodní jednání

25.11.2004 

Způsob vedení obchodního jednání určuje, zda se firmě podaří uzavřít obchod a jak ziskový pro ni bude. Obchodníci často slýchají věty jako Jestliže nesnížíte ceny o 10 %, budeme nuceni využít nabídky…

icon K čemu nové myšlenky?

25.11.2004 

Nové obchodní a manažerské nápady jsou pro firmy životně důležité. Manažeři by se měli starat nejen o zisky, ale zejména o to, jakým způsobem organizace dosahují svých výsledků. Nejde o vymýšlení…

Nedůvěřuj, prověřuj!

25.11.2004 

Nevěřte všemu, co čtete, zvláště v životopisech. Je celkem velká šance, že vám uchazeč, který sedí před vámi a směje se na vás, lhal. Mohla to být drobná lež, na které nezáleží, ale také velká lež,…

icon Když si zákazník myslí svoje

25.11.2004 

Výzkumy ukazují, že jen zanedbatelné procento zákazníků si někdy dovolí na něco stěžovat. Většina mlčí a pořídí si jiný výrobek nebo bez varování přejde ke konkurenci. Pro marketingového manažera to…

icon Odpovědnost za opilce

24.11.2004 

Brzy je tu prosinec a s ním čas definitivně naplánovat firemní párty. Při plánování této události byste měli zvážit, kolik alkoholu vaši zaměstnanci pravděpodobně vypijí a co se může stát, když budou…

Jak těžit z hodnocení výkonnosti

24.11.2004 

Při pomyšlení na blížící se hodnocení zaměstnanců obracejí mnozí vedoucí pracovníci oči v sloup. Hodnocení výkonnosti považují za obecně nepříjemný a vnucený proces. Ve většině firem probíhá takové…

Udržte si zaměstnance v zákaznickém středisku

24.11.2004 

Fluktuace pracovních sil v zákaznických střediscích je dlouhodobým problémem. Operátoři zákaznických služeb nejsou ve svém zaměstnání příliš šťastní, rychle ztrácejí nadšení a angažovanost. Mezi…

Co překáží produktivitě?

24.11.2004 

Většina lidí intuitivně a instinktivně chce být produktivní. Produktivitu zaměstnanců však snižuje řada faktorů, ať již samostatně nebo v kombinaci s jinými. Článek popisuje základní překážky…

icon Česká regulace a autoregulace reklamy

23.11.2004 

Reklama v podnikání znamená přesvědčovací proces směřující k uzavření určitého obchodu uskutečňovaný pomocí prostředků sloužících k přenosu informací. Regulace reklamy je prováděna především…

icon Jak nevyhořet

23.11.2004 

Řada vytížených lidí dospěje v určité fázi svého života k vyhoření. Velkou skupinu z nich tvoří podnikatelé a samoživitelé, kteří pociťují značnou odpovědnost. Pokud máte pocit, že se vyhoření…

Výpis 2211122125 z celkem 25050