Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25033 článků.

icon Prozradit nebo neprozradit?

27.8.2004 

V případech jako Enron, Tyco nebo Worldcom není pochyb, že manažeři překročili přípustné hranice etického chování. Ale co v situacích, kde rozdíl mezi tím, co je špatné a co je dobré, není černobílý?…

Nejsme workoholici

27.8.2004 

Britští zaměstnanci se nepovažují za workoholiky. Alespoň o tom vypovídá aktuální výzkum provedený společností Begbies Traynor specializovanou na otázky zaměstnávání. I když se 98 procent dotázaných…

icon Příprava na PR kampaň

27.8.2004 

Existuje nepřeberné množství rad, jak efektivně komunikovat s novináři, psát oslnivé tiskové zprávy a stíhat uzávěrky. Při tom všem se však zapomíná na starou dobrou přípravu. PR není raketová věda.…

Článek v rámci předplatného icon Tisková pyramida

26.8.2004 

Tisková zpráva odpovídá článku, který se staví pyramida. Titulek představuje vrchol, první odstavec špičku, další odstavec rozšiřuje téma a konec obsahuje zpravidla jen doplňující a podpůrné…

icon Zase o kousek lepším manažer stresu

26.8.2004 

Každý potřebuje znát postupy efektivního řízení stresu. Článek uvádí několik jednoduše implementovatelných tipů, jejichž pomocí můžete řídit vlastní stres nebo pomoci ostatním s tím jejich. Řiďte svůj…

Článek v rámci předplatného Každý to dělá po svém

26.8.2004 

Charles Smith za dobu své dvacetileté praxe přijal řadu vynikajících pracovníků. Jeho přijímací techniky jsou možná trochu neobvyklé, ale dovolily mu najmout velké množství neobyčejných lidí. I když…

Bojujte za své barvy

26.8.2004 

Co může manažer dělat, když se jeho lidem nedostává takového ocenění, jaké by si zasloužili? Co když si společnost příliš necení svých výkonných pracovníků? Může to jeden vedoucí pracovník změnit a…

icon Důvody, proč by měl marketing řídit obsah vašich webových stránek

25.8.2004 

Marketingoví profesionálové jsou odpovědní za celkovou komunikaci o produktech, službách a značkách. Jelikož jsou vaše webové stránky nedílnou součástí vaší komunikační strategie, nemělo by být…

Hip, hip, Tsuda!

25.8.2004 

V každé kultuře je rozvoj individuální kariéry chápán v určitých etických hranicích. V Japonsku například bylo až doposud nepřijatelné, aby vysoce postavený manažer přešel ke konkurenční firmě. Takové…

Článek v rámci předplatného Vysoký cholesterol, nízký plat

25.8.2004 

Oddělení zdravotnictví univerzity v Helsinkách vypracovalo studii platového ohodnocení v závislosti na tělesné hmotnosti. Došlo k zajímavému závěru, že obézní zaměstnankyně vydělávají ročně o 30…

Olympijské dilema

25.8.2004 

Právě probíhající olympijské hry strhávají pozornost nejednoho zaměstnance. Zejména šéfové, jejichž kanceláře jsou vybaveny televizory, neodolají a při práci sledují sportovní klání. Problém jim…

Několik rad pro naivní šéfy

25.8.2004 

Šéfové se mnohdy naivně domnívají, že jejich podřízení opouštějí firmy kvůli neodpovídajícímu finančnímu ohodnocení. Studie však dokládají, že důvodem číslo jedna pro odchod ze zaměstnání je špatné…

icon Děláte stále tytéž chyby?

25.8.2004 

Manažeři a obchodníci se často dopouštějí stále stejných chyb. Ať už z chamtivosti, arogance nebo neopatrnosti, jakoby se iracionálně vyhýbali osvědčeným strategiím. Charles Roxburgh, ředitel…

icon Čtyři kroky k vyšší výkonnosti

24.8.2004 

Dává to smysl, očekávat od zaměstnanců to nejlepší, aby to nejlepší ze sebe opravdu vydali. Pokud se od zaměstnanců bude očekávat málo, jejich výkonnost tomu bude také odpovídat. Vztah mezi…

Kultura se netýká jen umělců

24.8.2004 

Mnoho těžce pracujících manažerů a vedoucích pracovníků si myslí, že kultura je něco vzdáleného a cizího jejich práci a životu. Pro ně kultura znamená intelektuálské umění a hudbu, nebo kapku…

Výpis 2239622410 z celkem 25033