3 kroky od technické zdatnosti k vůdcovství
Přesun z pozice technického specialisty do pozice lídra je složitější než si rozšiřovat technické znalosti. Vyžaduje to transformaci technických…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4182 článků.
Přesun z pozice technického specialisty do pozice lídra je složitější než si rozšiřovat technické znalosti. Vyžaduje to transformaci technických…
Někteří manažeři prodeje se do své funkce dostali přestupem z jiného oddělení, ale většinu tvoří prodejci, kteří dosahovali výborných v&…
Nastává doba rozhodování o výběru dárků pro zákazníky a obchodní partnery. Firemní dárek by měl vyjadřovat uznán&…
Stále štíhlejší firemní prostředí vyžaduje od zaměstnanců dělat více s méně zdroji. K tomu z firem odchází stále v&…
Pro české manažery je nejdůležitější hodnotou jejich práce důvěryhodný obraz společnosti, pro níž pracují, kvalita práce a spokojenost zákazníků. Nejméně důležité jsou pak požadavky zaměstnanců a…
Jan Ambrož řídí od roku 2009 lidské zdroje holandské společnosti AHOLD v České republice, která zde provozuje supermarkety a hypermarkety Albert. Své působení v HR zahájil jako náborář ve společnosti…
Virtuální týmy jsou dnes ve světě obchodu zcela běžné. Dávají lidem flexibilitu pracovat tam, kde se jim to hodí. Firmy zase mají možnost v&…
Výběr dodavatelů firemních vzdělávacích a poradenských služeb musí vycházet z jasného povědomí o tom, co firma potřebuje a proč. Ide&…
Zatímco vedoucí představitelé firem řešili v poslední době klesající příjmy, rostoucí globální konkurenci nebo rychl&…
Technologická společnost IBM vysílá vůdcovské jednotky rychlého nasazení, aby koučovaly lokální zaměstnance po celém světě. Potravinářský koncern General Mills zajišťuje 90 % povýšení do manažerských…
Marketéři by měli zacházet s veškerými informacemi o spotřebitelích transparentně a pravdivě zákazníky informovat, jak a na co tato data použij&…
Základním předpokladem úspěšného projektu jsou jasně definované cíle. Zvláště v dnešní době, kdy firmy přehodnocují…
Marketingový think-tank Young Heads uspořádal ve spolupráci s Marketingovým institutem MKTI setkání se zástupci tuzemských firem na téma společenské odpovědnosti (CSR). Diskuse se odvíjela od toho, že…
Přílišná složitost pracovních postupů nás připravuje o čas a energii, zatímco výměnou přináší jen malou hodnotu. Platí to i…
Mantra dnešních organizací „dělat více s méně zdroji“ znamená v praxi většinou stálé zvyšování oček&…