Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4483 článků.

icon Pozor na mylné představy v obchodních vztazích

21.10.2009 

Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na základě svých dosavadních úspěchů a vztahů se zákazníky. To může být velmi nebezpečné. O jaké předsudky se jedná? - Vím, jak…

Jak na ředitele, který nesnáší HR

20.10.2009 

Existují ředitelé firem, kteří se domnívají, že byznys je jen záležitostí financí a lidský prvek fungování firmy je pro ně nepříjemností. Jsou také ředitelé, kteří si velice váží lidí a dokazují to…

Školení, které naučí

18.10.2009 

Bez ohledu na své zaměření by každé školení mělo být podáváno tak, aby si je zaměstnanec uchoval v paměti a použil v praxi. Kolikrát jste však již viděli zaměstnance, který přišel ze školení a v …

10 tipů pro řízení problematického vztahu s nadřízeným

18.10.2009 

V dnešní době jsou pracoviště plná vystresovaných šéfů, kteří jsou pod velkým tlakem. Musejí dosahovat lepších výsledků, i když mají k dispozici méně zdrojů. To často vede k tomu, že  říkají něco…

icon Jak efektivně řídit změny

18.10.2009 

Zejména v obtížných dobách platí, že dochází k neustálým změnám. Jak je efektivně řídit? - Buďte manažerem i vůdcem. Dovednosti v oblasti řízení projektů nestačí. Je třeba uplatňovat i vůdcovské…

icon Manažerská inspirace z extrémních sportů

15.10.2009 

Řada manažerů se věnuje extrémním sportům. I když mezi ně nepatříte, můžete se od nich mnohému naučit. - Respektujte výzvy. Ať už jde o výstup na nejvyšší hory, akrobatickou soutěž nebo snahu o…

Článek v rámci předplatného icon Jak si udržet zákazníky

14.10.2009 

V dnešní době je pro firmy stěžejní, aby si dokázaly udržet současné zákazníky. Jak? - Inovujte. Hledejte nové potřeby, které můžete splnit. Inzerujte novými způsoby, abyste dali najevo své nové…

icon Krize jako vůdcovská příležitost

14.10.2009 

Vůdcovství v době krize vyžaduje správnou kombinaci dovedností a chování. Podle profesora Harvard Business School Billa George jde o to, vyvážit osobní a profesionální přístup. Krize podle něho…

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit nekvalifikovaných uchazečů o práci

13.10.2009 

Náboráři jsou v současné době bombardováni životopisy a žádostmi o zaměstnání, z nichž řada zcela neodpovídá jejich požadavkům. Co tedy mohou dělat, aby minimalizovali počet nekvalifikovaných žádostí?…

Jak se učit každý den?

9.10.2009 

Neustálé učení patří mezi důležité předpoklady úspěšného podnikání a řízení lidí a firem. Pomáhá udržet si konkurenceschopnost. Jak se tedy neustále učit, i když vám většinu času zabírá pracovní…

V práci můžete být spokojenější

8.10.2009 

Mít práci neznamená automaticky být s ní spokojen. I v dnešní době, kdy je řada lidí nucena být za práci vděčná, však lze udělat určité kroky, jak být v zaměstnání spokojenější. - Ukliďte si…

Vyvarujte se šesti základních komunikačních chyb

8.10.2009 

Dobří komunikátoři dokáží inspirovat druhé, přesvědčit je, aby jednali v nejlepším zájmu týmu nebo organizace. Chcete-li být dobrým komunikátorem, vyhněte se následujícím chybám. - Pozor na…

Desatero úspěšného manažera lidských zdrojů

7.10.2009 

Úkolem HR je rozvíjet plně angažované zaměstnance a pomáhat firmě růst, dosahovat větších úspěchů a zlepšovat celkové hospodářské výsledky. Je k tomu třeba hledat potenciál a motivovat zaměstnance ke…

icon Jak správně řídit emoce při rozhodování

6.10.2009 

Rozhodování je složitou emocionální záležitostí nejen v době krize. Zvýšený tlak v současné době ji proto ještě znesnadňuje. Článek radí, jak lépe kontrolovat emoce a rozhodovat se správně. - Uvědomte…

Článek v rámci předplatného Marketér lidských zdrojů

5.10.2009 

Položte si otázku, zda lidé ve vaší firmě vědí, co dělá oddělení lidských zdrojů. Znají služby, které nabízíte, nebo si myslí, že jen přijímáte nebo propouštíte zaměstnance a vyplácíte mzdy? Osvojíte-…

Výpis 29262940 z celkem 4483