Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Ing. Tomášem Hejkalem, marketingovým ředitelem CMC Graduate School of Business

28.1.2010 

Tomáš Hejkal, současný student víkendového MBA na CMC a DePaul University, nastoupil po absolvování VŠE se zaměřením na podnikovou ekonomiku, management a marketing do pojišťovny Gerling-Konzern na…

Článek v rámci předplatného Rozhovor EduCity s RNDr. Janou Pradlovou, CSc., vedoucí oddělení distančního vzdělávání IBM ČR

28.1.2010 

Jana Pradlová vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze, kde také následně obhájila svoji disertační práci. Jako odborný asistent působila jak na této škole, tak i na…

Rozhovor s Hynkem Raisem, ředitele pro poradenství HR živě

28.1.2010 

Hynek Rais v letech 2002 - 2004 působil na pozici ředitele vzdělávání v České pojišťovně. Má za sebou zkušenosti na vedoucích pozicích útvarů vzdělávání v Komerční bance, Českém Telecomu a organizaci…

Rozhovor s Karlem Kvapilem, project managerem Všeobecné obchodní společnosti

28.1.2010 

Karel Kvapil v současné době pracuje ve Všeobecné obchodní společnosti jako Project manager zodpovědný za její vzdělávací sekci e-Academy. Má dvacetileté zkušenosti v oblasti marketingu a…

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Ondřejem Landou, prezidentem Inventa Group

28.1.2010 

Rozhovor s Ondřejem Landou, prezidentem Inventa Group, předsedou Společnosti pro strategické řízení, inovace a podnikatelství.

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Ing. Monikou Bartoníčkovou, jednatelkou společnosti HR Guru

28.1.2010 

Ing. Monika Bartoníčková, jednatelka společnosti HR Guru a lektorka, získala zkušenosti z oblasti personalistiky na různých personalistických pozicích ve společnostech Egon Zehnder, SPT Telecom a…

icon Plzeňskou likérku Stock povede Petr Pavlík z Reckitt Benckiser

10.9.2009 

Plzeňská likérka Stock se po půl roce dočkala nového šéfa, kterým se stal devětatřicetiletý Petr Pavlík. Ve funkci generálního ředitele vystřídal Martina Petráška, který z firmy odešel na vlastní…

Zabraňte "pokrizové" fluktuaci zaměstnanců

27.1.2010 

Austrálii hrozí masový odchod zaměstnanců ze současných pozic. Ukazují to alespoň výsledky průzkumu náborové společnosti Chandler McLeod Group (CMG). 95 % z více než 930 oslovených zaměstnanců totiž…

Článek v rámci předplatného icon Co čeká ředitele firem v další dekádě?

27.1.2010 

Druhá dekáda nového století bude pro vedoucí představitele organizací bouřlivá. Upozorňuje na to poradenská společnost Healthy Companies International, která již 20 let udržuje neustálý dialog s 300…

Článek v rámci předplatného Je nová kariéra správná volba?

25.1.2010 

Blížící se konec ekonomické krize přivádí řadu lidí k úvahám o změně zaměstnání, zejména pokud se v tom současném potýkají s přílišným objemem práce a vysokou hladinou stresu. Co když ale nehledáte…

icon Umíte kriticky uvažovat?

25.1.2010 

Kritické myšlení je předpokladem úspěchu v moderním byznysu. Patří k základním atributům úspěšného leadershipu a jeho potřeba stoupá přímo úměrně se složitostí doby, v níž žijeme. Co tedy potřebuje…

Článek v rámci předplatného icon Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

25.1.2010 

Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové stránky. Využít hodlá tzv. měřený model, kdy si lidé každý měsíc budou moci zdarma přečíst jen určitý počet článků a pak se…

icon Zapomeňte na minulý rok

22.1.2010 

Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před konkurencí. Článek přináší několik tipů do nového roku 2010. - Zapomeňte na minulý rok. Rok 2009 nebyl pro většinu firem dobrý.…

icon Když lídr chybuje

22.1.2010 

Každý lídr se dopouští chyb v úsudku, které jeho lidi připravují o drahé chvíle v jejich životech. Jaké jsou ty nejčastější? - Prosazování projektů, pro které ještě nedozrál čas. Inovace jsou dobré,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se lépe spojit se zákazníky

21.1.2010 

Pro každou firmu je důležité sledovat měnící se potřeby zákazníků a dokázat je předpovídat. Stejně zásadní je umět řešit negativní situace. I jeden nespokojený zákazník totiž může poškodit pověst…

Výpis 29262940 z celkem 4562