Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4584 článků.

Článek v rámci předplatného icon Co čeká ředitele firem v další dekádě?

27.1.2010 

Druhá dekáda nového století bude pro vedoucí představitele organizací bouřlivá. Upozorňuje na to poradenská společnost Healthy Companies International, která již 20 let udržuje neustálý dialog s 300…

Článek v rámci předplatného Je nová kariéra správná volba?

25.1.2010 

Blížící se konec ekonomické krize přivádí řadu lidí k úvahám o změně zaměstnání, zejména pokud se v tom současném potýkají s přílišným objemem práce a vysokou hladinou stresu. Co když ale nehledáte…

icon Umíte kriticky uvažovat?

25.1.2010 

Kritické myšlení je předpokladem úspěchu v moderním byznysu. Patří k základním atributům úspěšného leadershipu a jeho potřeba stoupá přímo úměrně se složitostí doby, v níž žijeme. Co tedy potřebuje…

Článek v rámci předplatného icon Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

25.1.2010 

Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové stránky. Využít hodlá tzv. měřený model, kdy si lidé každý měsíc budou moci zdarma přečíst jen určitý počet článků a pak se…

icon Zapomeňte na minulý rok

22.1.2010 

Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před konkurencí. Článek přináší několik tipů do nového roku 2010. - Zapomeňte na minulý rok. Rok 2009 nebyl pro většinu firem dobrý.…

icon Když lídr chybuje

22.1.2010 

Každý lídr se dopouští chyb v úsudku, které jeho lidi připravují o drahé chvíle v jejich životech. Jaké jsou ty nejčastější? - Prosazování projektů, pro které ještě nedozrál čas. Inovace jsou dobré,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se lépe spojit se zákazníky

21.1.2010 

Pro každou firmu je důležité sledovat měnící se potřeby zákazníků a dokázat je předpovídat. Stejně zásadní je umět řešit negativní situace. I jeden nespokojený zákazník totiž může poškodit pověst…

Článek v rámci předplatného icon Manažerský box

18.1.2010 

Inspirace manažerů sportem není nic nového. Například box může být v mnohém užitečný. Článek přichází s deseti údernými doporučeními. - Buďte houževnatí a udržte si touhu zvítězit.  - Rozvíjejte…

Článek v rámci předplatného icon Jak na problémové zákazníky

18.1.2010 

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám pomohou k tomu, aby se z problémových stali loajální? Článek přichází s několika doporučeními, která byste měli tlumočit svým…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k efektivní obchodní nabídce

15.1.2010 

Nic není tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší. To platí i pro obchodní nabídky. Článek proto přichází s pěti radami, jak zvýšit efektivitu obchodních nabídek. - Odstraňte jakákoli překvapení.…

Jak si najít mentora

14.1.2010 

uNajít si mentora není tak snadné, jak by sem mohlo na první pohled zdát. Článek proto přichází s několika doporučeními. - Ujasněte si, proč chcete mít mentora. - Definujte svou osobnost a…

Článek v rámci předplatného Do nového roku s lepším uznáním

13.1.2010 

Vstupte do nového roku s předsevzetím více projevovat uznání svým lidem, kteří se potýkají s vyšším objemem práce a klesající motivací. - Připomínejte si důležitost projevování uznání. Oslabená…

Článek v rámci předplatného icon Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

13.1.2010 

Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování existence firmy, získávání a udržení zákazníků je důležité v každé době a zvlášť v té současné. Pomoci může i snížení cen, je…

icon 10 manažerských výzev do nového roku

11.1.2010 

Začátek roku vybízí k zamyšlení nad tím, jak dosáhnout lepších výsledků než v roce minulém. Článek přichází s deseti předsevzetími pro vedoucí představitele firem. - Určete jasnou, dosažitelnou vizi…

icon Doba přeje cold callingu

11.1.2010 

Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může přinést úspěch právě v dnešní nelehké době. Řada firem totiž tuto formu získávání zákazníků omezila, což vám dává širší prostor.…

Výpis 29562970 z celkem 4584