Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3049 článků.

Článek v rámci předplatného icon Návrh obchodní značky je složitým úkolem

16.9.2002 

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán bezpočet statí, zejména pak o jejich nejdůležitějším aspektu názvu samotném. Ten je totiž prvkem, který vytváří vzkaz směřovaný k…

icon Zabezpečení IT systémů zasluhuje pozornost

13.9.2002 

Nebezpečí spojená s používáním internetu a počítačových sítí ve firmách rostou více než 40 milionů pracujících v USA má možnost připojení k webu, přičemž až pětaosmdesát procent systémů je…

Efektivní řízení vlastních zdrojů z pohledu slobbies

13.9.2002 

Umění správně hospodařit s vlastními energetickými zdroji je základním předpokladem a podmínkou osobního a profesního úspěchu. Platí to zejména pro kontakt se zákazníky a obchodními partnery: pokud…

icon Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

10.9.2002 

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a trhy nestálé, firmy musí být kreativní a hledat způsoby, jak nad konkurencí vyhrát. Základem…

icon Jak najít vhodného dodavatele CRM

4.9.2002 

Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny potřebného software odrazující, je pro podnik důležité přesně vědět, co všechno od budoucího programového vybavení požaduje. Čím…

icon Dobré manažery je nutno hledat

2.9.2002 

Mnoho firem se potýká s následujícím problémem – mají vhodné kandidáty na vedoucí pozice či místa špičkov&…

Článek v rámci předplatného icon Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

29.8.2002 

Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové dovednosti a znalosti, si role pracovníků v zákaznických centrech získává nový respekt. Středisko zákaznické podpory tak…

icon Jak se stát vynikajícím posluchačem

29.8.2002 

Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat. Na druhou stranu je toto umění spojováno s vyšším stupněm vedení, s jeho efektivitou, důvěryhodností,…

icon E-komerce: Zákazník se musí vracet

26.8.2002 

Společnostem, které nabízejí ve svých webových obchodech služby šité na míru konkrétnímu zákazníkovi, multikanálové obchodování a programy pobídek, se daří z náhodně nakoupivších vytvořit stále se…

icon Co je dialog?

23.8.2002 

Každý, kdo se ve svém zaměstnání stýká s jinými lidmi, ví, že dialog je základní esencí každodenní práce. Ale stejně jako jakýkoliv jiný druh komunikace znamená kvalitní a smysluplný dialog více, než…

icon Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

21.8.2002 

Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem s velmi vysokým vkladem. Společnosti, které nejsou po této stránce dobře připraveny a vybaveny, se mohou dočkat nemilého…

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

16.8.2002 

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby se vyhnuly syndromu typu od toho dávám ruce pryč, který dává zákazníkovi najevo, že už pro něj nemohou nic udělat. Když se…

icon Jak stanovit přiměřené poplatky za dopravu zboží

16.8.2002 

Ceny dopravného a manipulační poplatky představují jednu z největších nesnází v oblasti e-komerce. Zákazníci je nenávidí, ale obchodníci nemohou krýt všechny náklady sami. Tyto výdaje jsou často…

Jde vaše firma ke dnu?

14.8.2002 

Účetní skandály v USA se množí a s nimi i propouštění zaměstnanců. Přitom se jedná o firmy, u kterých by nikdo podobnou situaci ještě před nedávnem vůbec nepředpokládal. Mnoho z nich navíc zaměstnává…

Článek v rámci předplatného icon Efektivita CRM systémů v oblasti B2C

8.8.2002 

Přestože mnoho společností investovalo nemalé prostředky do CRM systémů, není dosud zřejmé, zda tento přístup přináší zvýšení prodeje a zákaznické loajality. Analytici souhlasí s tím, že pro…

Výpis 29562970 z celkem 3049