Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

icon E-komerce: Zákazník se musí vracet

26.8.2002 

Společnostem, které nabízejí ve svých webových obchodech služby šité na míru konkrétnímu zákazníkovi, multikanálové obchodování a programy pobídek, se daří z náhodně nakoupivších vytvořit stále se…

icon Co je dialog?

23.8.2002 

Každý, kdo se ve svém zaměstnání stýká s jinými lidmi, ví, že dialog je základní esencí každodenní práce. Ale stejně jako jakýkoliv jiný druh komunikace znamená kvalitní a smysluplný dialog více, než…

icon Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

21.8.2002 

Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem s velmi vysokým vkladem. Společnosti, které nejsou po této stránce dobře připraveny a vybaveny, se mohou dočkat nemilého…

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

16.8.2002 

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby se vyhnuly syndromu typu od toho dávám ruce pryč, který dává zákazníkovi najevo, že už pro něj nemohou nic udělat. Když se…

icon Jak stanovit přiměřené poplatky za dopravu zboží

16.8.2002 

Ceny dopravného a manipulační poplatky představují jednu z největších nesnází v oblasti e-komerce. Zákazníci je nenávidí, ale obchodníci nemohou krýt všechny náklady sami. Tyto výdaje jsou často…

Jde vaše firma ke dnu?

14.8.2002 

Účetní skandály v USA se množí a s nimi i propouštění zaměstnanců. Přitom se jedná o firmy, u kterých by nikdo podobnou situaci ještě před nedávnem vůbec nepředpokládal. Mnoho z nich navíc zaměstnává…

Článek v rámci předplatného icon Efektivita CRM systémů v oblasti B2C

8.8.2002 

Přestože mnoho společností investovalo nemalé prostředky do CRM systémů, není dosud zřejmé, zda tento přístup přináší zvýšení prodeje a zákaznické loajality. Analytici souhlasí s tím, že pro…

icon Informace je třeba sdílet

23.7.2002 

Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou společnosti ztratit miliony. Podstatou problému je porozumět, proč se lidé neradi dělí o to, co vědí. Na každém stupni firmy…

icon Konzultantův nářek

22.7.2002 

Všude se píše, že konzultant by si měl s klientem vytvořit pevný vztah. Jak ale postupovat, když to z jakéhokoli důvodu není možné? Někteří klienti jsou takoví, že konzultanti je začnou mít rádi…

icon Realistický rozpočet pro CRM projekt

16.7.2002 

Málokterá společnost si troufne pustit se do zavádění CRM bez rozpočtu a úvahy o návratnosti investic. Otázkou, je zda při návrhu rozpočtu uvažováno realisticky. Některé úvahy jsou totiž od počátku…

Odměny musí být v souladu s výkonností jednotlivce i podniku

15.7.2002 

Finanční odměny vedoucích pracovníků v USA rostou (od minulého roku o 36 %), a to bez ohledu na to, jaká je finanční situace podniku. Protože platy obecně vzrostly pouze o necelá 4 procenta, je…

Článek v rámci předplatného Nové přístupy k odměňování zaměstnanců

11.7.2002 

Každý je rád, když je za svoje úsilí patřičně odměněn a uznáván. Společnosti většinou používají tradiční formy výroční bankety s udílením cen, zaměstnanec měsíce Tyto programy však mají svá úskalí.…

Článek v rámci předplatného icon 5 zásadních chyb při návrhu firemního webu

8.7.2002 

Obchoduje vaše firma pomocí internetu? Zdá se vám tato strategie neúčinná? Problém může být v tom, jak jsou vaše webové stránky navrženy. Často se totiž stává, že zákazník opouští elektronický obchod…

icon Už je to tak, říkal mi to známý...

3.7.2002 

Nepotvrzené pomluvy či zvěsti o nejrůznějších pohromách hrozících podniku (ztráta kontraktu, propouštění apod.) mohou způsobit skutečný pokles produktivity a morálky zaměstnanců. Vyrovnat se s tímto…

icon Plus poštovné a balné...

3.7.2002 

Zatímco některé firmy zabývající se e-komercí používají bezplatnou dopravu zboží k zákazníkovi jako způsob, jak jej přitáhnout a udržet, pro jiné je poštovné a balné významnou součástí zisku podle…

Výpis 29412955 z celkem 3026