Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

icon Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

26.9.2002 

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně vidí i slyší není divu, že je video tak silným komunikačním nástrojem. Pokud se pro tento přístup k…

Najít, udržet, motivovat

26.9.2002 

Má-li personalista ve firmě udržet ty nejvýkonnější mozky, musí při stálém nedostatku lidí používat čím dál složitější metody. Podíl na firmě bývá tím pravým řešením. Ve všech oborech se schopní lidé…

icon Jak získat podporu strategického plánu ze strany zaměstnanců

23.9.2002 

Jedním z nejobtížnějších úkolů, které musí společnost v oblasti strategického plánování zvládnout, je uvést svoji vizi v realitu. To vyžaduje více než jen strategický přístup vize se musí stát…

icon Jak zvýšit návštěvnost firemních webových stránek

23.9.2002 

Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…

icon Základní prvky tiskového prohlášení

19.9.2002 

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…

icon Jak vybudovat firemní webové stránky

19.9.2002 

Mnoho firem stále ještě vynakládá na provoz svých webových stránek více peněz, než by bylo nutné. Nemusí tomu tak být pokud jsou tyto aktivity dobře naplánovány. Prvním krokem je rozhodnout se,…

icon Kdy je vhodné změnit strategické směřování firmy?

17.9.2002 

Srdcem každého strategického plánování je cíl celého projektu, jakési celkové směřování. Jde o sílu stojící za existencí společnosti a vedoucí ji do budoucnosti. Ty firmy, které přistupují k tomuto…

Článek v rámci předplatného icon Návrh obchodní značky je složitým úkolem

16.9.2002 

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán bezpočet statí, zejména pak o jejich nejdůležitějším aspektu názvu samotném. Ten je totiž prvkem, který vytváří vzkaz směřovaný k…

icon Zabezpečení IT systémů zasluhuje pozornost

13.9.2002 

Nebezpečí spojená s používáním internetu a počítačových sítí ve firmách rostou více než 40 milionů pracujících v USA má možnost připojení k webu, přičemž až pětaosmdesát procent systémů je…

Efektivní řízení vlastních zdrojů z pohledu slobbies

13.9.2002 

Umění správně hospodařit s vlastními energetickými zdroji je základním předpokladem a podmínkou osobního a profesního úspěchu. Platí to zejména pro kontakt se zákazníky a obchodními partnery: pokud…

icon Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

10.9.2002 

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a trhy nestálé, firmy musí být kreativní a hledat způsoby, jak nad konkurencí vyhrát. Základem…

icon Jak najít vhodného dodavatele CRM

4.9.2002 

Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny potřebného software odrazující, je pro podnik důležité přesně vědět, co všechno od budoucího programového vybavení požaduje. Čím…

icon Dobré manažery je nutno hledat

2.9.2002 

Mnoho firem se potýká s následujícím problémem – mají vhodné kandidáty na vedoucí pozice či místa špičkov&…

Článek v rámci předplatného icon Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

29.8.2002 

Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové dovednosti a znalosti, si role pracovníků v zákaznických centrech získává nový respekt. Středisko zákaznické podpory tak…

icon Jak se stát vynikajícím posluchačem

29.8.2002 

Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat. Na druhou stranu je toto umění spojováno s vyšším stupněm vedení, s jeho efektivitou, důvěryhodností,…

Výpis 29262940 z celkem 3026