Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5221 článků.

4 způsoby, jak spolehlivě odradit zaměstnance

7.4.2010 

Téměř každý se v průběhu své kariéry setká s neefektivním manažerem (jinak známým jako špatný šéf). Článek…

icon Jarmila Plachá, nová ředitelka odboru reklama České spořitelny

8.4.2010 

Jarmila Plachá působí v Erste Group od 1. 3. 2005, kdy nastoupila do České spořitelny jako ředitelka odboru korporatního marketingu a sponzoringu. Působila rovněž jako…

Základy efektivní práce na dálku

1.4.2010 

Lidí, kteří pracují na dálku neustále přibývá. Výhody jsou zřejmé – pohodlí domova, žádné dojížděn&…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů pro budování značky

1.4.2010 

Budování značky je neustálý vývojový proces, který však nemusí být nákladný. Článek přichází s…

Článek v rámci předplatného Správný e-kurz by měl studenta vést jako lektor

1.4.2010  Rozhovor s Janem Plecháčem, Key Account Managerem společnosti LANGMaster

Jan Plecháč vystudoval stavební fakultu ČVUT v Praze. Je držitelem Certifikátu lektora pro vzdělávání dospělých, Certifikátu reklama a marketing a absolvoval řadu dalších kurzů z oblasti IT. Od…

Článek v rámci předplatného Angličtina má jméno ENGLISH UNIVERSITY Online

1.4.2010  Rozhovor s Petrem Ulrychem, zakladatelem společnosti ULRYCH Language Studio

Petr Ulrych vystudoval Televizní a filmovou katedru Fakulty žurnalistiky Univerzity Karlovy. V letech 1990 2000 působil jako novinář a spisovatel na volné noze. Publikoval 5 knih - básně, povídky,…

icon Rozhovor s Kateřinou Šticovou, personální manažerkou společnosti Huisman Konstrukce

31.3.2010 

Společnost Huisman je celosvětově působící společnost, která dodává těžkou zdvihací techniku, vrtná zařízení, zařízení pro pokládání potrubí a systémy pro operace na mořském dně. Na to jaká je její…

icon 14 vlastností efektivního lídra

30.3.2010 

Efektivní lídr potřebuje určité vlastnosti a dovednosti, aby dokázal udržet dobré vztahy se zaměstnanci i klienty, a pomohl tak své firmě k úspěchu. Které to jsou? - Efektivní komunikace. Lídr by měl…

icon Podíl spamu stoupl na 90,7 %

30.3.2010 

Podíl spamu v celosvětovém e-mailovém provozu stoupl v březnu 2010 na 90,7 %. Oproti minulému měsíci je to nárůst o 1,5 %. Ukázal to pravidelný…

Článek v rámci předplatného Den příšerných kravat a další nenákladná motivace

26.3.2010 

Odměňovat zaměstnance a projevovat uznání za dobře vykonanou práci lze i bez velkých rozpočtů. Nefinanční motivace může být stejně úspěšn&…

Článek v rámci předplatného 7 hříchů nových zaměstnanců

26.3.2010 

Získali jste práci a možná si říkáte, že to nejtěžší už máte za sebou. Ve skutečnosti však váš úspěch v organizaci…

Článek v rámci předplatného Nakonec jde vždy o prodej

25.3.2010 

O motivaci zaměstnanců, kteří se nezabývají obchodem, nelze uvažovat bez toho, aby byl obchod zařazen do diskuse. Každá činnost ve firmě by totiž měla určitým…

Článek v rámci předplatného Boj o talenty opět přitvrdí

25.3.2010 

S oživením ekonomiky opět posílí konkurenční boj o to, jak si získat a udržet nejlepší talenty. Všichni účastníci zapojení…

Článek v rámci předplatného icon YouTube a přímý marketing

25.3.2010 

Řada firem se mylně domnívá, že když umístí video na YouTube, zákazníci je uvidí. Tato iluze však vede pouze k tomu, že na YouTube každý…

Článek v rámci předplatného icon Jak na firemní profil na Facebooku

24.3.2010 

Zřízením profilu na Facebooku na sebe firma bere závazek být dobrým sousedem, důvěryhodným přítelem. Účelem totiž není simulovat prodejnu…

Výpis 31663180 z celkem 5221