4 způsoby, jak spolehlivě odradit zaměstnance
Téměř každý se v průběhu své kariéry setká s neefektivním manažerem (jinak známým jako špatný šéf). Článek…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5221 článků.
Téměř každý se v průběhu své kariéry setká s neefektivním manažerem (jinak známým jako špatný šéf). Článek…
Jarmila Plachá působí v Erste Group od 1. 3. 2005, kdy nastoupila do České spořitelny jako ředitelka odboru korporatního marketingu a sponzoringu. Působila rovněž jako…
Lidí, kteří pracují na dálku neustále přibývá. Výhody jsou zřejmé – pohodlí domova, žádné dojížděn&…
Budování značky je neustálý vývojový proces, který však nemusí být nákladný. Článek přichází s…
Jan Plecháč vystudoval stavební fakultu ČVUT v Praze. Je držitelem Certifikátu lektora pro vzdělávání dospělých, Certifikátu reklama a marketing a absolvoval řadu dalších kurzů z oblasti IT. Od…
Petr Ulrych vystudoval Televizní a filmovou katedru Fakulty žurnalistiky Univerzity Karlovy. V letech 1990 2000 působil jako novinář a spisovatel na volné noze. Publikoval 5 knih - básně, povídky,…
Společnost Huisman je celosvětově působící společnost, která dodává těžkou zdvihací techniku, vrtná zařízení, zařízení pro pokládání potrubí a systémy pro operace na mořském dně. Na to jaká je její…
Efektivní lídr potřebuje určité vlastnosti a dovednosti, aby dokázal udržet dobré vztahy se zaměstnanci i klienty, a pomohl tak své firmě k úspěchu. Které to jsou? - Efektivní komunikace. Lídr by měl…
Podíl spamu v celosvětovém e-mailovém provozu stoupl v březnu 2010 na 90,7 %. Oproti minulému měsíci je to nárůst o 1,5 %. Ukázal to pravidelný…
Odměňovat zaměstnance a projevovat uznání za dobře vykonanou práci lze i bez velkých rozpočtů. Nefinanční motivace může být stejně úspěšn&…
Získali jste práci a možná si říkáte, že to nejtěžší už máte za sebou. Ve skutečnosti však váš úspěch v organizaci…
O motivaci zaměstnanců, kteří se nezabývají obchodem, nelze uvažovat bez toho, aby byl obchod zařazen do diskuse. Každá činnost ve firmě by totiž měla určitým…
S oživením ekonomiky opět posílí konkurenční boj o to, jak si získat a udržet nejlepší talenty. Všichni účastníci zapojení…
Řada firem se mylně domnívá, že když umístí video na YouTube, zákazníci je uvidí. Tato iluze však vede pouze k tomu, že na YouTube každý…
Zřízením profilu na Facebooku na sebe firma bere závazek být dobrým sousedem, důvěryhodným přítelem. Účelem totiž není simulovat prodejnu…