Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 13099 článků.

Článek v rámci předplatného Co lidi v práci štve

3.10.2018 

Je opravdu neuvěřitelné, že podle průzkumů je jen necelých 20 % všech pracujících lidí v práci spokojeno. Trošku mi to připomnělo hlášku Barta Simpsona – „Když dospělí nemají svou práci rádi,…

Článek v rámci předplatného icon Jak si udržet pozitivní nadhled za každou cenu

3.10.2018 

Všichni se vědomě nebo podvědomě snažíme dosáhnout stavu pohody a spokojenosti. Pro vaši kariéru obchodníka je zcela zásadní, abyste si udrželi zdravý pozitivní nadhled i tváří v tvář s dílčími…

icon Péče o zákazníky: Udržte si nejlepší zaměstnance

2.10.2018 

V zákaznické péči a servisu je dnes hlavním tématem samoobslužnost a virtuální asistenti. Zákaznický servis a podpora však v praxi i nadále spočívají především na lidech.

Článek v rámci předplatného Chybí vám lidi a ti stávající odchází? Přijďte si pro inspiraci, jak to dělají jinde - 1. 11., Praha

1.10.2018 

Nemáte lidi a panikaříte? Nejste sami. Jak zaujmout, získat nové a zároveň udržet angažované stávající zaměstnance napříč generacemi? To je otázka, kterou si neustále dokola pokládá mnoho…

icon Reportáž: Internet věcí jako perspektivní studijní zaměření na VOŠ a SPŠE Plzeň

1.10.2018 

Co si vůbec pod pojmem Internet věcí představit? Jedná se o obor, který se zabývá dálkově ovládanými spotřebiči, digitalizací a automatizací. V rámci reportáže na Vyšší odborné škole a Střední…

icon Jak vytvořit optimální firemní kulturu?

1.10.2018 

Aby mělo smysl hledat odpověď na tuto otázku, musíme vědět, jak má ta optimální kultura vypadat. Víme to?

Spokojenost zaměstnanců záleží na HR. Mýtus nebo realita?

27.9.2018 

Výzkum britské společnosti Social Market Foundation ukázal, že šťastní zaměstnanci jsou až o 20 % produktivnější než ti, kteří v práci šťastní nejsou. U obchodníků je to ještě mnohem více – ti šťastní…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři statistky důležitosti emocí v rozhodování klientů

26.9.2018 

Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i aktuálních klientů. Někteří prodejci si ale možná ani neuvědomují, jak důležitou roli hrají emoce v rozhodování a chování klientů.…

icon Udržte si talenty: Jak na to

26.9.2018 

Když jde o pracovní sílu, klíčové jsou angažovanost a efektivita. Každý nováček musí pochopit procesy a kulturu vaší firmy co možná nejrychleji. Snažte se proto mít takový nástupní program, který…

Simulace Grab@Pizza: Naučte vaše IT a byznys najít společnou řeč

24.9.2018 

Umíte si představit, že by šli váš ajťák s obchodníkem společně na pivo a měli by si co říct? V osobní rovině možná, ale co když se začnou bavit o práci a každý bude mluvit svou řečí plnou odborné…

Pět znamení toxického pracovního prostředí

24.9.2018 

Aby mohli zaměstnanci podávat maximální pracovní výkon, měli by se na svém pracovišti cítit co nejlépe. Jak co se týče fyzikálních vlastností prostoru a jeho mikroklima, tak i co se týče celkové…

Článek v rámci předplatného Nenechte slibné kandidáty odmítnout vaši nabídku práce

21.9.2018 

Kvalitních lidí je nyní pomálu a zaujmout ty nejlepší kandidáty pracovní nabídkou je někdy těžké. O to více může náboráře mrzet, když slibný kandidát přijde na pohovor, uspěje, pozice je mu nabídnuta…

icon Jak vést zaměstnance ke kreativitě?

20.9.2018 

Kreativita je dnes velmi častým požadavkem u řady pracovních pozic a mnoho firem hrdě hlásá své zaměření na inovace a podporu nových nápadů. Podle nedávného britského průzkumu však 81 % firem nedokáže…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky k úspěšnému a efektivnímu týmu

20.9.2018 

Vedoucí týmu má odpovědnost za celkové výsledky týmu i za to, jak s ve skupině cítí její jednotliví členové. Dobrý manažer v sobě musí umět skloubit určité soft skills a hard skills, aby dosáhl toho,…

icon Přestaňte ztrácet zisk slevami pro všechny klienty

19.9.2018 

Zvláště v našem prostředí jsou klienti zvyklí pokládat jako jednu z prvních otázek dotaz, jestli nedostanou nějakou slevu. A to se týká nejen B2C obchodování, ale překvapivě i B2B sféry. Jestliže se…

Výpis 31813195 z celkem 13099