Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4482 článků.

icon Vůdcův mýtus efektivity

1.12.2007 

Moc a vliv jsou často zaměňovány s efektivním vůdcovstvím. Někteří lidé používají svou moc, aby dosáhli svých cílů a řada dalších si zvykla na použití autority a vlivu. To ale podle odborníků z…

10 tipů pro získání mladých technických talentů

1.12.2007 

Firmy z různých oborů působnosti si stále častěji stěžují na nedostatek začínajících technických talentů. Manažeři naříkají, že řada dnešních absolventů nesplňuje jejich požadavky. Chybí především…

Chcete najít rychleji práci? Přehodnoťte své postupy

29.11.2007 

Jeden čtenář byl v loňském listopadu po 20 letech propuštěn z firmy a od té doby nebyl schopen najítvhodné uplatnění, přestože je stále na Internetu a telefonu.Podle odborníků může být internet pro…

icon Vůdcův mýtus rozhodování

28.11.2007 

Představa, že rozhodnutí na nejvyšší úrovni organizace vyřeší veškeré problémy, krize nebo příležitosti, již zklamala mnoho vůdců. Většina problémů či krizí se ve skutečnosti nevyřeší, ale jen dočasně…

icon Vůdcův mýtus vytváření strategie

26.11.2007 

Obecně se předpokládá, že výborní vůdcové vytvářejí výborné strategie. Je tomu ale opravdu tak? Podle odborníka z amerického Centra pro kreativní vůdcovství Peta Hammetta ne. Vysvětluje, že…

Když přijmete protinabídku starého zaměstnavatele, uškodíte své kariéře?

23.11.2007 

Mít jasno v tom, kdy akceptovat protinabídku a zůstat u stávajícího zaměstnavatele, není jednoduché. Věříte, že zaměstnavatel dodrží slib a dá vám více odpovědnosti? Získali jste nově slíbené podmínky…

Článek v rámci předplatného Pracovat v jámě lvové, nebo ne?

22.11.2007 

Stalo se vám, že vás něco táhlo na hrůznou pracovní pozici a ani jste nevěděli co? Možná, že slýcháváte od různých lidí, že chvíli pracovali v určité firmě, ale že to bylo tak strašné, že museli…

icon To chce klid

21.11.2007 

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování jejich loajality.- Předpokládejte, že zákazník má právo být rozzlobený. Bez ohledu na okolnosti…

Výzkum: Znalosti odcházející generace sbírá jen málo firem

21.11.2007 

Pouze čtvrtina velkých firem vyvíjí snahu, aby si uchovala znalosti silné generace zaměstnanců narozených po druhé světové válce, tzv. Baby Boomers, která brzy odejde do důchodu. Vyplývá to z výsledků…

Etické praktiky náboru v čase silné konkurence

21.11.2007 

Téměř každý, kdo má co do činění se získáváním talentů, čelí tlaku získávat kvalifikovanější uchazeče. Náboráři se rychle chytají jakéhokoliv řešení, které nabízí naději přístupu k lepším lidem a ne…

icon Osm cest k řízení spolupráce ve velkém týmu

20.11.2007 

Při prosazování složitějších iniciativ závisí firmy na velkých týmech různých odborníků. Takové týmy se často sestavují rychle, aby splnily okamžitou potřebu, a spolupracují virtuálně nebo on-line.…

Desatero inzerátu s nabídkou zaměstnání

20.11.2007 

Než začnete psát inzerát s nabídkou pracovního místa, dobře si promyslete, co napíšete. Stejně, jako životopis dělá první dojem na potenciálního zaměstnavatele, dělá i inzerát první dojem na…

icon Tři chyby on-line zákaznického servisu

20.11.2007 

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité. Zákazník by je měl především jednoduše najít. Firma tím ulehčí provoz svému zákaznickému středisku a…

Chyťte šanci za pačesy

19.11.2007 

Ti z vás, kteří pracují s lidským kapitálem, jsou si dobře vědomi, že většina lidí v průběhu života několikrát mění kariéru a každá z těchto změn představuje příležitost pro ještě větší úspěch.…

Článek v rámci předplatného Pracovníci chtějí dobré manažery a úctu

15.11.2007 

Existuje řada důvodů, proč se pracovníci rozhodnou zůstat, nebo odejít z dané pozice. Několik prostých slov od manažera má moc udržet je motivované a loajální.Šedesát dva procent zaměstnanců, kteří…

Výpis 33613375 z celkem 4482