Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

Článek v rámci předplatného icon Vnímání je realita

10.6.2005 

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech spokojenosti, které pravidelně pořádáte s důvěrou, že odhalí problémy. Spoléhat na tyto výzkumy se nevyplatí, protože i…

Jarní výměna priorit

6.6.2005 

Zásadní přesun priorit od orientace na náklady a výkonnost k přidané hodnotě a inovacím by se měl v organizacích objevit, aby byly schopny dosahovat udržitelné vysoké výkonnosti. Na to upozornili…

Článek v rámci předplatného Kultura je rozhodující

3.6.2005 

Proč dají zaměstnanci přednost jedné práci před jinou? Často je to kvůli podnikové kultuře. Kultura organizace a kultura týmu je nejdůležitějším produktem, který musíte prodat, když usilujete o pozici…

icon Desatero týmové spolupráce

2.6.2005 

Proč některé týmy vykazují vynikající výsledky a jiné se neustále potýkají s problémy? Jak můžete zjistit, jak efektivně váš tým pracuje a určit možnosti nápravy? Výzkumy ukazují, že příčiny úspěchu…

icon Loajální zákazník je vaším nejlepším prodejcem

1.6.2005 

Za peníze si nemůžete koupit jednu z nejdůležitějších věcí nutnou pro úspěch vaší firmy vztahy. Vztahy se zákazníky pohání obchod. Musíte jen najít lidi, kteří věří ve vaše produkty a služby. Toto…

icon Generace hráčů

30.5.2005 

Co charakterizuje lidi, kteří vstoupili do pracovní síly v posledních desetiletích? Strach z teroristických útoků? Hip hop? Správná odpověď zní: počítačové a video hry. Fenomén, který spojuje tuto…

Článek v rámci předplatného icon Loajalita se vyplatí

27.5.2005 

Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou dovolit přehlížení loajality zákazníků. Zákaznická loajalita přitom stojí a padá se zkušenostmi zákazníků. V prostředí, kde mají…

Odcházím, můžete mi všichni políbit ...

27.5.2005 

Po třech letech, kdy trávil reklamní textař Chris Goldschmidt 80 hodin týdně v práci, se rozhodl podat výpověď. Čekal ho výstupní pohovor. Nemohl říct přímo manželskému manažerskému páru, co si myslí.…

icon Manažer roztleskávačem

23.5.2005 

Každá úspěšná organizace potřebuje ve vedení někoho, kdo bude šířit nadšení, energii a vitalitu. Vedoucí pracovníci by měli své firmy povzbuzovat. Práce může totiž být náročná a také nudná. Svěží a…

Článek v rámci předplatného Architektura značky zaměstnavatele

23.5.2005 

Vytváření značky podniku jako zaměstnavatele pomůže zachovat vhodný obraz zaměstnaneckých zkušeností a zaujmout talenty nezbytné pro dosažení klíčových cílů podniku v budoucnu. Zvyšování postavení…

icon Já to tady řídím!

20.5.2005 

Vést společnost není snadná práce. Jste zodpovědní absolutně za všechno, co se stane. Přesto je převzetí této odpovědnosti a případný úspěch jednou z nejradostnějších součástí podnikání. Abyste vedli…

icon Když píše rozhořčený zákazník

18.5.2005 

V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování produktů by probíhalo bezchybně, zákazníci by dostávali své zboží včas a nemuseli trávit dlouhý čas posloucháním hudby v…

icon Příliš velký obsah snižuje kvalitu webu

18.5.2005 

Web manažer by se měl vytrvale soustředit na kvalitu a tím vytvářet web, který doručí skutečnou a udržitelnou hodnotu. Mnoho internetových stránek je tak velkých, než aby se daly profesionálně řídit s…

Článek v rámci předplatného Kdo má značku, vyhraje

17.5.2005 

V současné válce o talenty nejsou profesionálové lidských zdrojů vybaveni jednou z nejdůležitějších zbraní z náborového arzenálu brandingem (značkováním) zaměstnavatele. Exkluzivní průzkum mezi 1.889…

icon Co znamená efektivní vůdcovství

11.5.2005 

Dobré vůdcovství se těžko definuje a těžko měří. Otázkou tedy zůstává, jak někdo může považovat své vůdcovské schopnosti za efektivní. Vůdcovství je zjednodušeně řečeno schopnost přimět ostatní k…

Výpis 35563570 z celkem 4174