Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

Článek v rámci předplatného icon CRM trendy pro následujících 5 let

13.1.2006 

V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z hlediska byznysu i technologie.- Budou vládnout zákazníci. Zákazníci získají ještě větší vliv než dosud. Svou roli v tom sehraje…

icon Kdo je typickým konzumentem vína?

12.1.2006 

Americká společnost Constellation Wine nechala vypracovat projekt, který by popsal typického konzumenta vína. Výzkum 3 500 respondentů, kteří si v posledním měsíci zakoupili alespoň jednu láhev za…

icon Řízení změn: zahrada, hrad z písku, hora a špagety

10.1.2006 

Řízení změn probíhá v několika podobách. Může být jako zahrada, hrad z písku, hora nebo talíř špaget. Nerozumíte? Poslechněte si vysvětlení profesora managementu z MIT Jonathana L.S. Byrnese.Zahrada…

Hledání smyslu

6.1.2006 

S příchodem nového roku dává řada lidí na začátek svého seznamu předsevzetí nalezení nového zaměstnání. Většinu z nich pohnulo k tomuto kroku to, že se cítí dlouhodobě nedoceněni, nebo se nedokáží…

Článek v rámci předplatného icon Zahraniční obchod skončil v listopadu přebytkem 1,7 miliardy

5.1.2006 

Zahraniční obchod České republiky skončil v listopadu 2005 podle údajů ČSÚ s přebytkem 1,7 miliardy korun. Analytici tento přebytek očekávali ve výši kolem tří miliard korun. Vývoz se meziročně zvýšil…

icon Zákazník chce být loajální

3.1.2006 

Revoluce přicházejí, protože staré způsoby dělání věcí již nemají smysl. V současné době jsou na změnu zralé strategie jednání se zákazníky za účelem získání jejich loajality. Zákazníci jsou často…

Development centrum

30.12.2005 

Z průzkumů vyplývá, že se čeští zaměstnanci na rozdíl zahraničních kolegů málo vzdělávají. Ve firmách dostatečně nefunguje systém plánování vzdělávání nebo se plánuje velmi nekoncepčně. Pomoci mohou…

Článek v rámci předplatného Co je firemní kultura

23.12.2005 

Firemní kultura představuje hodnoty, normy a obecná pravidla, která vládnou v příslušné firmě. Jde především o chování zaměstnanců k sobě navzájem i k okolí. Rozhodně nemusí jít jen o psaná pravidla.…

Článek v rámci předplatného Základy vyjednávání platu

22.12.2005 

Lidé vnímají vyjednávání jako proces, kdy se každá strana snaží získat co nejvíc. Je to rozumný způsob, jak na věc pohlížet, když prodáváte nebo kupujete auto, počítač, nebo koberec, ale nenechte se…

icon Tajemství úspěchu obchodních marketingových aktivit

21.12.2005 

Obchodníci utrácejí značné prostředky za prodejní ukázkové akce. Většina z nich si ale zcela neuvědomuje, jakou hodnotu za své investice získává. Hodnotu zajistí kombinace pečlivého plánování a…

Článek v rámci předplatného icon Každý něco prodáváme

19.12.2005 

Marketing býval jednou z mnoha, často spíše opomíjenou, disciplínou, na úrovni jako finance, HR, výroba nebo vývoj. To už ale neplatí! Marketing zasahuje do všech oblastí a oddělení.Firma a…

icon Jak se zavděčit (nejen) koncem roku všem zaměstnancům?

15.12.2005 

Podle známého rčení je těžké se zavděčit vždy a všem. Obchodní zkušenost ale praví, že dárkové certifikáty umožňují firmám udělat radost téměř všem, nejčastěji tedy svým zaměstnancům.Liší se od…

icon Konkurence nevylučuje spolupráci

14.12.2005 

Silná konkurence mezi firmami na poli zákazníků, talentů a kapitálu do určité míry svědčí. Zároveň však může být i škodlivá, když firmy bojují o věci, které mají malou hodnotu pro zákazníky nebo nízký…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelská značka - vaše jedinečné já

13.12.2005 

Upoutávání a uchovávání nejlepších zaměstnanců patří mezi každodenní úkoly mnohých profesionálů v lidských zdrojích. Firmy, které se snaží získávat zaměstnance pouze mzdou, výhodami a dalšími…

icon Jde přece hlavně o zákazníka!

13.12.2005 

Vysílání protichůdných signálů zákazníkům je poslední dobou příliš běžnou praxí. Často firmy proklamují náš zákazník, náš pán, apod. a pak udělají něco, čím si značně protiřečí. Stává se například, že…

Výpis 35563570 z celkem 4276