Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

icon Je obchodní partnerství pro vás to pravé?

17.2.2006 

Obchodní partnerství bez dostatečného promyšlení předem je odkázáno ke krachu. Se správným plánováním a uvažováním však může mít výrazný úspěch. Je to nejlevnější a nejjednodušší způsob…

Jak ochránit adepty od hloupých rozhodnutí

17.2.2006 

Pro zlepšení náborových výsledků je třeba změnit systém rozhodování, protože implementace nových nástrojů nebo technik tento zásadní nedostatek nevyřeší.Postavte adepty na vrchol hierarchie První…

icon Testujte své klienty

10.2.2006 

Testování je páteří každé solidní marketingové kampaně. Bez ohledu na to, zda je vaše firma na trhu dlouho nebo ne, je nezbytné k získávání zpětné vazby.Proč musí být testování součástí vaší firemní…

Článek v rámci předplatného icon Neizolujte zákaznický servis

9.2.2006 

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…

Smutný systém odměňování

3.2.2006 

Snad pro zjednodušení práce nebo z pohodlnosti ztrácíme schopnost měřit výkon a dávat lidem najevo, jak dobře pracují. Raději volíme cestu stejného zvýšení platů pro všechny s minimálním rozdílem pro…

icon Špatný šéf, špatný zaměstnanec

1.2.2006 

Zapomeňte na shnilá jablka a osobní zášť. Aktuální studie Americké manažerské asociace (AMA) odhalila, že hlavní důvod, který vede zaměstnanci ke lžím, podvodům a krádežím, spočívá ve snaze plnit…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro budování značky

1.2.2006 

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají strategický základ pro budování svých značek. Pokud chce firma být úspěšná, musí nejprve objevit svou značku a poté učit ideální…

icon Průzkum prováděný ze zvědavosti je k ničemu

30.1.2006 

Vlastní zaměstnanci se nijak neliší od novinářů. V jakém ohledu? I to v rozhovoru pro HR-server vysvětluje Milan Tománek, výkonný ředitel externí komunikace Československé obchodní banky (ČSOB).…

icon Efektivní vůdcovství - kolektivní přístup

26.1.2006 

Tradiční pohled na vůdcovství se zaměřuje na jednotlivé osoby ve vyšších pozicích a individuální talent. V současné době je však tento pohled třeba změnit na chápání vůdcovství jako kolektivní…

Budování výjimečného náborového týmu

24.1.2006 

Efektivní náborový plán může být finančně a časově náročný, ale stojí za obojí, v případě, že díky němu získáte nejslibnější adepty. K tomu je ale nejprve třeba vybudovat kvalitní náborový tým.…

icon Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

23.1.2006 

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u této skupiny o dalších 20 % do konce roku. Nazvěme ji Strategie 20/20. V čem je její síla a jak ji…

Systémy náborového managementu

20.1.2006 

I v rychle se měnícím světě existují termíny, které přetrvávají překvapivě dlouho. Například v golfu se v USA tyčce stále říká dřevo i když je ze 100% titanu a i o sto let později je Cola stále Colou.…

Článek v rámci předplatného Jak lépe prodat své volné pozice na webových stránkách

18.1.2006 

Bez ohledu na velikost vaší firmy je náborová oblast na vašich internetových stránkách klíčovým nástrojem pro přilákání kvalifikovaných adeptů.Nedávno se tyto skládaly převážně z popisu volných míst.…

Článek v rámci předplatného icon Jak přimět potenciální zákazníky, aby otevřeli vaši nabídku

17.1.2006 

Strávili jste nad vaším dopisem pěkných pár hodin, mnohokrát přečetli každé slovo a odstavec a máte pocit, že jste ho přivedli k dokonalosti, nabídce se nedá odolat.Vaše námaha však přijde zcela…

Článek v rámci předplatného Jak přežít zácpu

13.1.2006 

Shrbená ramena, zpocené dlaně, systolický tlak právě překračuje hodnotu 170 hladinu, která je typická pro vojenské piloty při tréninkových misích. Nenacházíme se však ve válečné zóně, ale v autě v…

Výpis 35413555 z celkem 4276