Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

Článek v rámci předplatného icon 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

27.4.2006 

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět základních chyb, kterým je třeba se v tomto odvětví vyhnout:- Poskytování služeb zákazníkům není…

icon Jak rozvíjet výkonnost

26.4.2006 

Výkonný jednotlivec i tým je snem každé firmy. K dosažení toho cíle je dobré se zamyslet nad následujícím:Víte o čem je výkonnost? Z pohledu firmy znamená výkonnost nejen běh finančně prosperující…

Zaměstnanci mění hodnoty

25.4.2006 

Většinu britských zaměstnanců dnes nemotivují profesionální ambice, ale záležitosti životní stylu, jako je čas trávený s rodinou, dovolená a spokojenost. Ukázaly to výsledky průzkumu společnosti MORE…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců

25.4.2006 

Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do svých programů zaměstnaneckých výhod. Snaží se tak zajistit orientaci na zákazníka, zdokonalovat kvalitu procesů a vytvářet…

Článek v rámci předplatného icon Možnosti při výběru jména pro vaši značku

21.4.2006 

O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky by mělo vyčnívat nad ostatními na vašem trhu a zároveň podporovat to, co vaše značka slibuje, jaký předkládá příběh a jakého…

Umíte řídit různé generace?

21.4.2006 

Řízení vícegenerační pracovní síly je samo o sobě umění. Mladí zaměstnanci chtějí mít rychlý vliv, střední generace potřebuje věřit svému poslání a nejstarší zaměstnanci nemají rádi nerozhodnost.…

icon Měření "virtuální vzdálenosti"

20.4.2006 

Karen Lojeski, ředitelka konzultační firmy Virtual Distance International, tvrdí, že dokáže kvantifikovat faktory, které zhoršují nebo brání komunikaci a spolupráci. Podle ní většina firem zatím…

Kouč není terapeut

19.4.2006 

Vůdcové, kteří koučují své zaměstnance, se často obávají překročení hranice mezi koučováním a terapií. Tento strach je může v koučování značně omezovat. Na druhou stranu existují i tací, kteří v rámci…

icon Personalista je mezi dvěma mlýny

18.4.2006 

Rozhovor s Martinou Šmidochovou, personální ředitelkou Microsoft ČR a SR.Termín našeho setkání jsme museli posunout kvůli vašemu konferenčnímu hovoru. Používáte tento způsob komunikace ve společnosti…

Článek v rámci předplatného Čtvrtý nejlepší džob v USA

14.4.2006 

Manažer lidských zdrojů je čtvrté nejlepší povolání v Americe. Dospělo k tomu alespoň hodnocení časopisu Money magazine a serveruSalary.com. Stovky různých povolání byly hodnoceny na základě hladiny…

Článek v rámci předplatného icon Umíte spočítat náklady problémů svých zákazníků?

13.4.2006 

V komplexních obchodních prostředích vyžaduje financování řada věcí. Náklady problémů zákazníka ovlivňují prodejní cyklus více než cokoliv jiného. Pokud dokážete vidět do této problematiky, prodejní…

Jak čelit požadavku zhodnocení školení

31.3.2006 

Vyhodnocení je zlatým grálem školení a rozvoje v zaměstnanecké sféře. V posledních letech se na zjištění návratnosti investicklade i v této oblasti zvýšený důraz. Přínos těchto, často nákladných…

Článek v rámci předplatného icon Loajalita zákazníků se vyplatí

31.3.2006 

V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků zásadní roli. Loajalita stojí a padá se zákaznickými zkušenostmi a jejich kvalitou. Jde o to, jak zákazníci vnímají hodnoty,…

icon Možná vám platí více (nebo méně), než si myslíte

30.3.2006 

Pokud jste si někdy museli vybrat mezi prací, která by vás bavila a tou, která je lépe placena, možná jste si přáli, aby existoval nějaký postup, jak spočítat, co je výhodnější a co vás více uspokojí.…

icon Kulturní adaptabilita

28.3.2006 

Přizpůsobování se změnám je nutnou součástí dnešního vůdcovství. U globálních manažerů však přizpůsobivost znamená především přijímání nových kultur. Kulturní adaptabilita je klíčovým předpokladem pro…

Výpis 35113525 z celkem 4276