Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4174 článků.

icon Jak vznikají konflikty identity

12.8.2005 

Rozdíly v sociální identitě zaměstnanců vedou často ke konfliktům na pracovišti. Napětí mezi skupinami s různou sociální identitou způsobuje neustálý tlak. Ten pak může jednoho dne přerůst ve velký…

icon Cesta k úspěchu

10.8.2005 

Stejně jako manželství i motivační program pro vaše nejlepší obchodníky/pracovníky může zvětrat. Vítěz se může cítit jako zanedbaná družka, sledující své vedení jak opakuje své okoukané rituály rok po…

Článek v rámci předplatného Lidskost v lidských zdrojích

9.8.2005 

D. Ulrych a jeho zkušenosti s interakcí mezi jednotlivcem a celkem, které získal při své Mormonské misii. (Když byla Ulrychovi nabídnuta jistá pozice v kostele v Motrealu, vybral si a zanechal…

Článek v rámci předplatného Skryté talenty

3.8.2005 

Není to tak, že všechny velké společnosti diskriminují osoby, které nezapadají do jistých kritérií. Dělá to jen jejich menšinas tím, že je k tomu povzbuzuje legislativa, nedostatek dovedností a…

icon Mohou se sjednotit komunikační nástroje?

2.8.2005 

Sbližování komunikačních nástrojů pomalu pokračuje, ale jedno řešení zatím nebylo neobjeveno. Slib jediného softwaru, vhodného pro VoIP, e-mail, web-konferencing je snad blízko. Mluvíme o tom již 20…

Článek v rámci předplatného icon Tvorba cen u nového a použitého zboží

1.8.2005 

Tvorba cen u nového či použitého zboží je obtížnější, než se zdá. Je však velice důležitá. Pokud bude cena příliš vysoká, nikdo si zboží nekoupí. Pokud je příliš nízká, může to budit nedůvěru, co se…

icon Firma na exponáty

1.8.2005 

Rozhovor s Michalem Lukešem, generálním ředitelem Národního muzea Jste prvním slovakistou ve funkci ředitele Národního muzea? Na pozici ředitele Národního muzea jsem rozhodně prvním slovakistou.…

Článek v rámci předplatného icon 10 marketingových procesů 21. století

29.7.2005 

Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené na zákazníky. Článek proto shrnuje 10 procesů, které mohou v současné době přinést největší hodnoty jak zákazníkům, tak…

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků pro strategický program pro zákazníky

28.7.2005 

Hon na zákazníky: Vedoucí chtějí, aby největší zákaznici mluvili za jejich společnost při akcích, obchodníci po nich chtějí, aby dělali firmě reklamu a přemlouvali potenciální zákazníky, výroba zase…

Jak se zaměstnanci mohou hlídat navzájem a zvyšovat tím bezpečnost pracoviště

25.7.2005 

Toto je příklad zaměstnanců jedné společnosti, kteří dramaticky a přímočaře změnili svoje pracovní návyky. Nestalo se to náhodou a tito lidé se nijak neodlišují od kohokoli jiného.Co tito lidé dělají…

icon Mám rád změnu

25.7.2005 

Rozhovor s Danielem Machockým, HR Business Partnerem Českého Telecomu.Co vás vedlo na pozici personalisty vČeském Telecomu?Na své pozici jsem teprve dva měsíce. Dříve jsem působil voddělení lidských…

Článek v rámci předplatného Seď v koutě, nepovýší tě

21.7.2005 

Už jste unavení z toho, jak vaši kolegové povyšují, zatímco vy i přes své zásluhy zůstáváte stále na jednom místě? Vězte, že úspěšní zaměstnanci si sami budují svou cestu k povýšení a nespoléhají na…

icon Jakou hodnotu mají hodnoty?

18.7.2005 

Každý člověk i firma má své hodnoty. Celé naše životy i skutky se určitým způsobem točí kolem předpokladů týkajících se hodnot a ceny, které pro nás dané věci mají. Mnohému jednání s hodnotami se…

Článek v rámci předplatného Vše, co jste chtěli vědět o závodním stravování

15.7.2005 

Zákoník práce ukládá zaměstnavatelům povinnost umožnit zaměstnancům stravování. Přestože je však závodní stravování jednou z nejvýhodnějších forem zvýhodnění zaměstnanců, někteří podnikatelé…

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro budování kontaktů

13.7.2005 

Budování kontaktů je základem každé úspěšné kariéry. Naučte se budovat kontakty a stanete se většími pány svého osudu. Článek nabízí několik tipů, jak podpořit rozvoj vaší kariéry:- Pokud si právě…

Výpis 35263540 z celkem 4174