Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

Článek v rámci předplatného icon Amazon žije

10.7.2006 

Jeff Bezos a jeho internetový obchod s knihami Amazon.com se stal synonymem úspěšného on-line obchodování. Nejprve pracoval jako viceprezident investiční společnosti D. E. Shaw & Company, z níž…

Proč by měl někdo pracovat ve vaší firmě?

10.7.2006 

Když vezmeme v potaz, že kvalitní uchazeči mají dnes více příležitostí, je důležité si tuto otázku pokládat.Pokud chcete, aby do vás uchazeč investoval, jinými slovy akceptoval vaši nabídku, musí být…

HR strategickým partnerem firmy - teď už i v ČR

10.7.2006 

V České republice se začíná objevovat nový HR fenomén. První velké společnosti, které se přidaly na stranu moderní doby jsou PPF a.s. a ČEZ a.s.Postavení HR oddělení bylo doposud spíše…

icon Hodnota on-line reklamy posiluje

4.7.2006 

Zastoupení on-line reklamy v integrovaných marketingových kampaních v posledních letech stoupá. Zatímco v roce 2003 ji za klíčovou součást považovala jen tři procenta marketérů, dnes je to již deset…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvýšit účast na semináři

3.7.2006 

Firmy pořádají a propagují odborné semináře. Odborníci tráví dlouhé dny kvalitní přípravou na přednášky. Často se však zapomíná na správnou organizaci účastníků. I vysoce profesionálním prezentérům se…

Článek v rámci předplatného Bdělé snění špatné není

28.6.2006 

Bdělé snění se obecně vnímá jako ztráta času. Má však i své pozitivní stránky. Když někdo sní přes den, rozhodně to neznamená, že je povaleč. Na bdělé snění se nahlíží negativně, protože představuje…

Co znamená důstojně zacházet s pracovníkem?

22.6.2006 

Důstojné zacházení s lidmi na pracovišti je komplexní jev, který se týká různých témat. Například špatného managementu, dlouhé pracovní doby, šikany a nezdravého pracovního prostředí. Jako základní…

icon Jak se vyhnout zdlouhavým přesvědčováním zákazníků

19.6.2006 

Jedním z přetrvávajících mýtů jednání je, že jsou dlouhým bojem se zákazníkem. Jednání by se ale mělo sestávat z otevřené a přímé komunikace, založené na vzájemném respektu a důvěře. V takzvaném…

icon Online tržiště Kommarket je nejvíce využíváno českými firmami

19.6.2006 

Internetové tržiště B2BKommarket je v provozu od února 2006v téměř stovce zemí světa. Do počátku června 2006 na něm bylo zveřejněno celkem 553 poptávkových řízení a nakupovalo v něm celkem 129 firem z…

icon Budování skvělého týmu

15.6.2006 

Zkuste se zamyslet nad tím, co znamená být tým. Týmová práce je o praxi. Skvělá týmová práce je výsledek a jediné, co můžete pro jeho podporu udělat, je vytvořit týmu dobré podmínky pro práci. Je to,…

icon Západní manažerský styl proniká na východ

13.6.2006 

Malajský podnikatel Tony Fernandes založil v roce 2001 společnost AirAsia, prvního levného leteckého dopravce v Asii. Brzy svůj podnik rozšířil, když spojil svou společnost s indonéskými a thajskými…

Jak podpořit kontinuální vzdělávání

12.6.2006 

Stejně jako všechny organizmy se musejí ifirmyrychle adaptovat v současném prostředí změn, aby přežily. Pokud to mají dělat rychle a inteligentně, musí se učení stát centrální částí jejich strategie.…

Článek v rámci předplatného Nepropustíš

8.6.2006 

Firmy propouštějí zaměstnance odnepaměti. Nikdy to není příjemné, ale firmy většinou věří, že nemají jinou možnost, jak snížit výdaje zejména v období ekonomických poklesů. Mají vůbec jinou šanci?…

Článek v rámci předplatného Assessment - poznejte své potencionální zaměstnance

8.6.2006 

Kvalitní nábor zaměstnanců přímo koreluje súspěchem celé organizace. Zaměstnanci jsou ti, kteří vymýšlejí a realizují firemní strategii, generují příjmy společnosti, vytvářejí produkty, pečují o…

icon Jak odhadnout cenu firmy

7.6.2006 

Nebylo by to hezké mít přístroj, který by dokázal z několika zadaných čísel a hodnot určit,zda jepožadovaná cena za firmu férová? Skutečnost je taková, že tyto investice jsou jedněmi z…

Výpis 34813495 z celkem 4276