Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16962 článků.

icon Naučte se, jak se začít bavit s kýmkoli, koho potkáte

29.10.2019 

Cítili jste někdy závist, když jste viděli, jak někteří prodejci umějí komunikovat s cizími lidmi bez jakékoli námahy? Jak dovedou nenuceně zahájit rozhovor s lidmi, kteří cestují stejným letadlem…

In Communication Forum 2019: Buďte sexy nejen navenek

28.10.2019 

Jak budovat firemní image, abyste přitáhli ty nejlepší lidi, a silnou firemní kulturu, aby od vás nechtěli odejít? Klíčem k úspěchu je komunikace, a to hlavně ta interní - se zaměstnanci. Tipy a rady…

Článek v rámci předplatného icon Pět zvyků, díky kterým budete dosahovat lepších obchodních výsledků

25.10.2019 

I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich prodejních snah nerozhodují triky a zkratky, které znáte, ale spíš dlouhodobá práce, konzistentnost a váš přístup. A právě proto…

icon Rodinné firmy: Jak na předání moci (2/2)

25.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že pro udržení dobrých vztahů v rodině při probíhajícím nástupnictví v rodinné firmě může být velmi užitečná neutrální třetí osoba (např. matka).

Článek v rámci předplatného icon Využití síly příběhu v e-mailové kampani

24.10.2019 

Pravidla úspěšné e-mailové kampaně jsou v mnohém podobná těm, která se uplatňují v jakémkoliv jiném prodejním nebo prezentačním formátu. Jedním z prvků, který je společný všem obchodním praktikám a…

icon Jak poznat své vlastní silné stránky

24.10.2019 

Pokud jste stále ještě přesvědčeni, že zatím neznáte všechny své silné stránky, můžete zkusit podniknout následující kroky.

Článek v rámci předplatného Důvody, proč zaměstnanci nejčastěji ztrácejí motivaci

24.10.2019 

Chcete, aby vaši zaměstnanci byli motivovaní, aby chodili do práce rádi a co nejméně přemýšleli nad možností odcházet k jiným zaměstnavatelům? Pak musíte znát ty nejtypičtější důvody, kvůli kterým…

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků, kterými se dostanete z obchodně neúspěšného období

23.10.2019 

Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je pouze na něm, jak rychle se z něj dostane. Nezkušení nebo nedostatečně odolní obchodníci se můžou dostat do určité paniky a…

icon Rodinné firmy: Jak na předání moci (1/2)

23.10.2019 

Plánování nástupnictví je zásadní výzvou pro téměř každou rodinnou firmu, kterou řídí členové rodiny. Rodinné firmy, které mají definovaný plán nástupnictví, však stále nejsou normou. Bylo by to ale…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu

22.10.2019 

Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu a jak vám budou dlouhodobě věrní. I skvělý produkt totiž nedožene fakt, že systém zákaznické péče u…

icon 7 vlastností rozených vůdců

22.10.2019 

Hledáte nového vedoucího týmu mezi stávajícími zaměstnanci? Přemýšlíte, koho vybrat? Pak vám může pomoci následující seznam sedmi vlastností rozených vůdců.

Článek v rámci předplatného icon Nový člen představenstva finanční skupiny Wüstenrot: Christian Beutel

21.10.2019 

S účinností od 15. října 2019 zvolila dozorčí rada Christiana Beutela novým členem představenstva finanční skupiny Wüstenrot ČR. Christian Beutel převezme post člena představenstva odpovědného za…

Článek v rámci předplatného icon 3 nedůležité činnosti, jimiž stráví pracovník téměř polovinu svého času

21.10.2019 

Průzkumy uvádí, že průměrný pracovník stráví až 51% času, který by mohl pracovat, nedůlěžitými činnostmi, které jej od práce odvádí. Některé z těchto činností dělá pracovník samozřejmě záměrně v rámci…

4 největší problémy při zveřejňování inzerátu práce

21.10.2019 

Zoufale vám chybí pracovníci, a přitom nemůžete najít vhodné zaměstnance? Je pro vás noční můrou psaní pracovních inzerátů, zjišťování podmínek jejich zveřejnění na různých portálech práce nebo…

V krizi jsme již dnes, i když ochlazení ekonomiky teprve přijde (soutěž o vstup na workshop)

21.10.2019 

O tom, kdy přijde zpomalení ekonomiky, se dnes hodně diskutuje. A odhady jsou velice různé – od pár měsíců až po 3 roky. Některé firmy si již dnes přiznávají, že se něco blíží. Většina podniků ale…

Výpis 36613675 z celkem 16962