Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16962 článků.

icon Vyhrajte vstup na workshop: Jak se inovacemi připravit na ekonomický pokles

21.10.2019 

Ekonomický pokles se v krátké době dotkne většiny firem. Jak se na tuto situaci připravit a jaké signály je třeba vnímat se dozvíte od členů Aliance pro inovaci a jejich hostů.

Reportáž: Kybernetická revoluce není o technologiích, je především změnou myšlení

21.10.2019 

Zatímco v tréninkových zařízeních pro vojáky, piloty, astronauty, chirurgy se virtuální realita využívá už řadu let, pro HR je stále relativní novinkou, kterou by nicméně firmy neměly přehlížet.…

Čím dál tím víc nám schází přímý kontakt, jsme zahlceni technikou a komunikujeme méně

21.10.2019  Rozhovor s Janou Frischmannovou, ředitelkou Vzdělávacího a informačního centra Praha 5

VIC Praha 5 podává informace pro občany, turisty a návštěvníky Prahy 5, zároveň poskytuje kurzy v různých oblastech a také nabízí možnost pronájmu výukových prostor. V rušném a pohodlně dostupném…

Článek v rámci předplatného icon 7 charakteristik úspěšné marketingové kampaně

18.10.2019 

Vytvořit úspěšnou marketingovou kampaň je dnes poněkud komplexnějším úkolem díky moderním technologiím a internetu, než tomu bylo v minulosti. Přesto existují společné jmenovatele všech úspěšných…

icon Revoluční změny pro vývojáře ve firmách. Jste připraveni?

18.10.2019 

Informační technologie pronikly do firem z nejrůznějších odvětví. Vývojáře technologické platformy Microsoft čekají velké změny a pokud tuto vývojářskou platformu v sebemenší míře využíváte, čeká…

Motivujte zaměstnance k tomu, aby se vám více svěřovali

18.10.2019 

Pro HR specialistu je při talent managementu a při efektivním zavádění změn na pracovišti extrémně důležitá zpětná vazba. Bez kvalitních dat o spokojenosti zaměstnanců a bez průběžné zpětné vazby ze…

Článek v rámci předplatného icon Parametry definice vašeho ideálního B2B klienta

17.10.2019 

Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že bez konkrétní definice vašeho ideálního klienta se úspěchu dosahuje poměrně těžko. V tomto článku si popíšeme, jaké…

icon IT bezpečnost: Také věříte těmto mylným představám?

17.10.2019 

Nebuďte obětí těchto běžných představ o IT bezpečnosti, které neodpovídají realitě.

icon Musíte znát i ty své slabiny, o kterých zatím nevíte (2/2)

16.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli první krok, který musíte udělat, pokud chcete přerušit řetězec opakujících se selhání a neúspěchů. Bylo to o vašem egu – což je obrovský blokátor, pokud jde o odhalení…

Generace Z: 7 důvodů, proč vyžadují na pracovišti speciální přístup

16.10.2019 

Kdo je „Generace Z“? Jedná se o generaci, která přichází po mileniálech. Jedná se o ročníky přibližně od poloviny 90. let do začátku 21. století. Této generaci je z hlediska pracovního trhu potřeba…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšný prodej krok po kroku

15.10.2019 

Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první kontakt mezi prodejcem a klientem, nebo jenom rozhodnutí obchodníka určitého konkrétního klienta…

icon Reportáž: Skvělá prezentace může mít říz stejně jako dobré pivo

15.10.2019 

Tušíte, co má společného pivo a prezentace? Obě mohou být buď mdlé, anebo naopak mají říz, zaujmou a vyvolají ve vás pocit, že chcete víc. Připravit takový „řízný“ výstup však je pro řadu lidí oříšek,…

icon Měli byste ve firmě mít ředitele likvidity? (1/2)

15.10.2019 

Mnoho finančních ředitelů se zaměřuje hlavně na minimalizaci provozního rizika. Zároveň však nevědomky vytvářejí slepé místo v oblasti optimalizace likvidity.

Článek v rámci předplatného 3 tipy k uvedení nového systému průběžného hodnocení zaměstnanců

15.10.2019 

Uvedení a nastavení nového systému průběžného hodnocení zaměstnanců vyžaduje určitý cit, rešerši, plán a dobrou komunikaci se zaměstnanci. Jestliže nastavujete nový proces hodnocení zaměstnanců ve…

Článek v rámci předplatného icon Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2)

14.10.2019 

Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v používání technik zákaznických služeb.

Výpis 36763690 z celkem 16962