Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4482 článků.

Jak odradit zaměstnavatele

3.8.2006 

Následující chování je vzorkem špatných kroků uchazečů, které garantují negativní dojem na potenciálního zaměstnavatele.- Získejte přílišinformací. Než někde projevíte zájem o nabízenou pracovní…

Manažerský průvodce udržením neangažovaných zaměstnanců

1.8.2006 

Ztratila práce ve vaší organizaci jiskru? Vyhýbají se zaměstnanci vaší kanceláři, stroze odpovídají na e-maily nebo s vámi mluví se značnou dávkou sarkasmu v hlase? Možná i vaši nejlepší zaměstnanci…

icon Udělejte si čas na budování kontaktů

31.7.2006 

Časově náročná práce znemožňuje udržování důležitých kontaktů. Alespoň si to mnoho lidí myslí. Všichni jsme zaneprázdnění, udržování sítě kontaktů nám však může ve výsledku mnoho času ušetřit. Článek…

Jak si připravit půdu, když chcete přesedat

28.7.2006 

Pokud máte pocit, že to ve vašem současném zaměstnání skřípe, nebo prostě jen potřebujete změnu, je na čase připravit si půdu pro přestup. Pro většinu profesionálů je snadnější si najít novou práci…

Článek v rámci předplatného Funguje elektronický nábor?

27.7.2006 

Moderní technologie změnily proces náboru zaměstnanců, ať už se jedná o umisťování inzerátů na firemní webové stránky, elektronické screenování životopisů, provádění užšího výběru nebo pohovoru.…

Článek v rámci předplatného Jak se při výběru vyhnout diskriminaci

26.7.2006 

Legislativa v oblasti diskriminace vedla mnoho firem k předělání formulářů a procesů, kterých užívaly při výběru nových zaměstnanců. Například novela, která vejde v platnost ve Velké Británii v říjnu…

Základní dovednosti manažera lidských zdrojů - Kolik z nich máte?

21.7.2006 

Při pohovoru s potenciálním zaměstnancem personalista standardně postupuje tak, že porovnává uchazeče se seznamem klíčových dovedností a osobnostních charakteristik, které si daná práce žádá. Odborný…

Článek v rámci předplatného icon Marketing s využitím vyhledávačů

19.7.2006 

Search Engine Marketing (SEM) je marketingová disciplína zaměřená na internetové vyhledávače. Potenciální zákazník vyhledává informace o produktech, které potřebuje a u nichž hledá jisté konkurenční…

Šest principů koučování zaměstnanců

17.7.2006 

Vůdci, kteří koučují své podřízené nebo kolegy mají před sebou do určité míry jinou perspektivu a také jiné výzvy než externí profesionální kouči. Přesto by však měli dodržovat stejná pravidla jako…

Jak si naplánovat postup v kariéře

14.7.2006 

Zadostiučinění a seberealizace je důležitým předpokladem spokojeného profesionálního života. Do práce chodíme většinu života, a tak je dobré přemýšlet a plánovat, kam až v kariéře dospět. Úspěšná…

icon Jak udělat z on-line návštěvníka kupujícího zákazníka?

13.7.2006 

Úspěch přeměny zájmu na uskutečnění transakce závisí i v on-line obchodě na schopnosti spojit se s potenciálním klientem v jeho stávající fázi kupního procesu. Tento proces obnáší fáze posouzení…

icon Kde brát zanícené zaměstnance?

13.7.2006 

Jak při pohovoru rozlišit opravdovou vášeň, která se nedá zahrát, od nadšení, které se zahrát dá? Nadšení může být falešným signálem a lidé se jím často nechají zmást. To je názor L. Adlera, ředitele…

Článek v rámci předplatného icon Tři chyby každého manažera marketingu

11.7.2006 

Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři základní marketingové chyby, které se objevují ve firmách bez rozdílu velikosti a rozpočtu.- Nemyslete si, že marketing je něco,…

icon 7 hříchů stránek on-line služeb

11.7.2006 

Autor přináší pohled na největší hříchy, které jsou páchány na stránkách profesionálů.- Egocentričnost. Je z uvedených hříchů nejhorší. Návštěvníci přicházejí na stránky z různých důvodů. Průzkumy ale…

Článek v rámci předplatného Pracovní stres a naše zdraví

10.7.2006 

Špatné pracovní podmínky mohou rychle zničit morálku zaměstnanců. To ale není všechno. Mohou vést i k poškození zdraví. Článek se zaměřuje na názory odborníků na negativní vztahy na pracovišti a…

Výpis 36913705 z celkem 4482