Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4584 článků.

Článek v rámci předplatného icon 5 poučení z marketingu ve vyhledávačích

11.9.2006 

Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy internetového marketingu, dobře měřitelný. Velkou výhodou placeného vyhledávání (paid search) je vedle jednoduchosti spuštění…

icon Jak se dostat na první místa ve vyhledávačích

11.9.2006 

Pro menší firmu bývala televizní reklama největší marketingová meta. V dnešní době však může stejně dobrou službu udělat i umístění stránek firmy na předních místech ve vyhledávači.Například pro…

Článek v rámci předplatného Jak si zvýšit emoční inteligenci

8.9.2006 

Emoční inteligence znamená souhrn emočních dovedností, které nám pomáhají dosáhnout toho, co chceme, cítit se spokojeně a být v souladu s lidmi kolem nás i sami se sebou. Stále častěji se o ní hovoří…

E-screening může být zrádný

7.9.2006 

On-line komunity jako Facebook.com a MySpace.com se velmi rychle rozvíjejí. MySpace má například dnes již 60 milionů uživatelů z celého světa a každý měsíc jich přibývá dalších 5 milionů. Jedná se o…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

6.9.2006 

Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího firmám náklady na poskytování služeb zákazníkům. Mezi zákazníky jsou však často kritizovány za to, že v podstatě žádné služby…

Pět přímých cest ke ztrátě kvalitních zaměstnanců

5.9.2006 

Spojené státy si v souvislosti s odchodem silné poválečné generace do důchodu začaly rychle uvědomovat, jak důležité bude udržet si v budoucnosti kvalitní zaměstnance. Pokud si ale firma chce udržet…

icon Není koučování jako koučování

5.9.2006 

Koučové především pomáhají manažerům zdokonalovat jejich styl řízení tím, že je učí rozumět jejich vlivu na ostatní, motivovat podřízené a vytvářet pozitivní vztahy. Mají však mnohem širší záběr.…

Článek v rámci předplatného icon Od oslovení po nákup

4.9.2006 

S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a kupující zákazník. Každé stádium si přitom žádá odlišnou komunikaci, protože má i odlišné cíle. Cílem…

Kariéra vyžaduje osobnost a příjemné vystupování

4.9.2006 

Pokud hledáte novou práci nebo jinou možnost postupu v kariéře, musíte v první řadě působit příjemně. Shodli se na tom alespoň personální manažeři v celosvětovém průzkumu společnosti NFI Research.…

Organizace času

4.9.2006 

Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak efektivně, jak jen je možné.Neexistuje…

icon Jak se bránit negativitě

1.9.2006 

Negativita je jednou z nejničivějších sil na pracovištích. Šíří se rychle a ničí morálku, týmovou spolupráci a iniciativu. Studie poradenských společností Towers Perrin a Gang & Gang…

Článek v rámci předplatného Hledejte individuální způsob řízení stresu

31.8.2006 

Stres vzniká na základě řady faktorů, jejichž počet v dnešní době roste. Řízení stresu se proto stalo důležitým nástrojem dnešních životů. Existuje mnoho způsobů, jak řídit stres, ne všechny však…

icon Nás personalistů bude méně, ale lépe nás zaplatí

30.8.2006 

Rozhovor s Karlem Foltýnem, ředitelem personálního oddělení společnosti Unilever.Na dubnovém HR Power Foru jste prohlásil, že HR manažer by měl být ve firmě spíše respektován než oblíben. Jste oblíben…

icon Jak vytvořit zábavný marketing na internetu

24.8.2006 

Obchodníci se snaží využít všech prostředků, aby se dostali na přednější místa ve vyhledávačích a tak více na oči svým potenciálním zákazníkům. Platí si odborníky, kteří využívají řadu triků k…

Jak neodradit uchazeče už v počátku

23.8.2006 

Víte, že až 90 % kvalitních uchazečů ztratí zájem po přečtení celého popisu pozice? To znamená, že téměř veškeré snahy a marketing jsou ztrátou času avylepšení nudné inzerce může přinést dramatický…

Výpis 37663780 z celkem 4584