Od oslovení po nákup
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a kupující zákazník. Každé stádium si přitom žádá odlišnou komunikaci, protože má i odlišné cíle. Cílem…
Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a kupující zákazník. Každé stádium si přitom žádá odlišnou komunikaci, protože má i odlišné cíle. Cílem…
Pokud hledáte novou práci nebo jinou možnost postupu v kariéře, musíte v první řadě působit příjemně. Shodli se na tom alespoň personální manažeři v celosvětovém průzkumu společnosti NFI Research.…
Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak efektivně, jak jen je možné.Neexistuje…
Negativita je jednou z nejničivějších sil na pracovištích. Šíří se rychle a ničí morálku, týmovou spolupráci a iniciativu. Studie poradenských společností Towers Perrin a Gang & Gang…
Hledejte individuální způsob řízení stresuStres vzniká na základě řady faktorů, jejichž počet v dnešní době roste. Řízení stresu se proto stalo důležitým nástrojem dnešních životů. Existuje mnoho způsobů, jak řídit stres, ne všechny však…
Rozhovor s Karlem Foltýnem, ředitelem personálního oddělení společnosti Unilever.Na dubnovém HR Power Foru jste prohlásil, že HR manažer by měl být ve firmě spíše respektován než oblíben. Jste oblíben…
Obchodníci se snaží využít všech prostředků, aby se dostali na přednější místa ve vyhledávačích a tak více na oči svým potenciálním zákazníkům. Platí si odborníky, kteří využívají řadu triků k…
Víte, že až 90 % kvalitních uchazečů ztratí zájem po přečtení celého popisu pozice? To znamená, že téměř veškeré snahy a marketing jsou ztrátou času avylepšení nudné inzerce může přinést dramatický…
Společnosti vprostředí e-businessu mají těžký úkol: musí být dostatečně kompetitivní na to, aby přilákaly a udržely si IT talenty se specifickými dovednostmi slučujícími se sfiremními cíli. Zároveň se…
Jak chudý ke štěstí přišel, pregnantně vystihuje Hana Smítalová v rozhovoru pro HR-server možnosti kariérního postupu zaměstnanců restaurací KFC. S HR manažerkou společnosti American Restaurants,…
Postupy v řízení lidských zdrojů nejsou univerzální. Každá firma má svou specifickou strategii, kterou by měly podporovat. Jinak se může jen dívat, jak úspěšně něco funguje u kolegů, ale v jejích…
Řada lidí cítí v dnešní hektické době beznaděj, když ji práce okrádá o soukromý život. Stoupá počet těch, kteří si stěžují na nedostatek času. Připadají si přepracovaní a v přílišném stresu, jak mají…
Dovolené a lety do vesmíru mají mnoho zajímavých společných rysů, ať už jde o nepohodlný průběh cesty, špatné jídlo nebo nepříjemný pocit, že místo, kam směřujeme již není tak skvělé, jako bývalo…
Běžné omyly v řízení kariéryKdyž máme špinavé šaty, automaticky je dáváme vyčistit. Každý měsíc platíme účty. Jednou či dvakrát ročně preventivně navštěvujeme lékaře. Má-li někdo z našich blízkých narozeniny, pravidelně posíláme…
Rozdělování dobře znějících titulů mezi běžné zaměstnance může působit jako levná cesta k uchování kvalitních zaměstnanců. Může to však také být velmi riskantní. Dosvědčit by to mohla například…