Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25052 článků.

Článek v rámci předplatného icon Počet stávkujících zaměstnanců na norských ropných plošinách narostl, v ohrožení je 8 % produkce

6.10.2020 

Konflikt mezi zaměstnanci pracujícími na ropných plošinách u pobřeží Norska a jejich zaměstnavateli začal 30. září, kdy do stávky vstoupilo 43 pracovníků sdružených v odborové unii Lederne. Podle…

5 faktorů úspěšného virtuálního vzdělávání: Aby učení nebylo mučení (1/2)

6.10.2020 

Virtuální vzdělávání má svá specifika a ty s sebou nesou i určité komplikace. Jednou z největších výzev u koncepce online kurzu je skloubení kvalitního obsahu a optimální délky.  V předchozím článku…

icon Efektivita virtuálních týmů závisí na důvěře

6.10.2020 

Podle nové studie Univerzity v Kalábrii je úroveň důvěry mezi všemi spolupracovníky klíčovou metrikou při hodnocení efektivity virtuálních týmů.

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4)

6.10.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.…

Základem digitalizace interní komunikace je strategie personálního marketingu, která počítá s průzkumem potřeb vašich zaměstnanců i firmy celkově.

5.10.2020 

ONETEAM je komunitní portál, který využívá výhod digitalizace interní komunikace, které vzešly z požadavků zaměstnanců a potřeb firem na českém trhu. O zkušenostech s portálem se podělil Petr…

icon Proč vaše firma nutně potřebuje docházkový systém?

5.10.2020 

Existuje milion důvodů, které vám firmy často tlačí do hlavy, pokud usilují, abyste začali využívat právě jejich systém. Stále dokola se omílají slova jako moderní, uživatelsky přívětivý, šetří čas.…

Koronavirus zapůsobil v oblasti profesního vzdělávání jako urychlovač změn, na které většina dodavatelů není připravena

2.10.2020 

Druhotný efekt toho, co právě sledujeme v médiích a pociťujeme na vlastní kůži ve spojení s fenoménem zvaným „Koronavirová krize“ je příchod digitální revoluce v přímém přenosu. A pokud si někdo v …

icon Průzkum: Programy na podporu firemní pohody potřebují více zlidštit

2.10.2020 

Podle nedávného průzkumu společnosti PwC generální ředitelé společností plánují výrazně digitalizovat, podpořit flexibilitu a také se soustředit více na své zaměstnance a jejich osobní blaho a…

Novela zákoníku práce – zase a znova … (a už opravdu ano!) – 2. část

1.10.2020 

V březnu tohoto roku jsem Vás krátce seznámila se změnami, o nichž se v té době hovořilo, že přinese velká novela zákoníku práce. Následně celou republiku „zahalil“ nouzový stav a téma novely zákoníku…

Jak vytvořit digitální pracoviště, které zvýší produktivitu

30.9.2020 

Intranetovou sítí disponuje celá řada firem, ale ne vždy se jedná o funkční síť, která usnadňuje práci a splňuje očekávání, která od ní uživatelé mají. Vzhledem k trendům posledních měsíců a…

Měsíc povědomí o kybernetické bezpečnosti: New Horizons nabízí bezplatnou sérii webinářů

30.9.2020 

Již pátý rok v řadě vás společnost New Horizons zve k setkání s vynikajícími odborníky z oblasti kybernetické bezpečnosti. Vyberte si ze série 12 webinářů, které jsou zaměřeny na posílení bezpečnosti…

icon Jak storytelling napomáhá transformovat celý byznys?

30.9.2020 

Každý lídr skrze své podnikání vypráví příběh o světě, který si přeje vidět. Silné příběhy, můžeme využít jako majáky, abychom přilákali naše nejvhodnější zákazníky a vytvořili silnější pouto s naší…

Chatbot z Prahy pomáhá zaměstnancům SAP po celém světě

29.9.2020 

Digitálního asistenta, který zaměstnancům SAP z celého světa pomáhá řešit personální agendu, vyvinuli experti SAP ve spolupráci s odborníky z týmu HRdirect pražského centra podnikových služeb SAP…

icon Proč je určitá míra ignorance a nevšímavosti zdravá?

29.9.2020 

Dnešní svět nabízí nepřeberně možností. Větší výběr ale může některé lidi frustrovat. Musí dělat více rozhodnutí, která zahlcují, což v krajním případě vede k uvíznutí v negativních rozhodovacích…

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4)

29.9.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.

Výpis 38713885 z celkem 25052