Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16943 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis

31.10.2018 

Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů zákaznického servisu. Jestliže zjistíte, že některý klient, který byl dříve aktivní a spokojený, s vaší firmou přestává…

Angličtina s jazykovou školou Elvis: Coffee at a buffet breakfast in a diner

31.10.2018 

V předchozích vydáních jsme se zabývali jídly z různých částí dne a v dnešním díle si shrneme doposud vydané články a také upozorníme na problematické jevy ve slovní zásobě zejména ve výslovnosti.

Článek v rámci předplatného icon Noemi Gill, nová personální ředitelka HARTMANN – RICO

30.10.2018 

Pozice personální ředitelky ve společnosti HARTMANN – RICO se ujala Noemi Gill. Posledních pět let působila jako ředitelka personálního oddělení společnosti ModusLink, předchozích pět let jako HR…

Článek v rámci předplatného icon Východoněmecké státy požadují 60 miliard euro jako kompenzaci za ukončení těžby uhlí

30.10.2018 

Na tiskové konferenci v Berlíně, která se konala v pátek 19.10.2018, požadovali premiéři třech východoněmeckých zemí (Saska, Saska-Anhaltska a Braniborska) 60 miliard euro federální pomoci jakožto…

icon Příprava důležité porady: Co udělat, aby to byl úspěch

30.10.2018 

Pro nalezení termínu musíte zvážit časové možnosti všech účastníků, ale největší pozornost věnujte časovým rozvrhům těch nejdůležitějších účastníků. Důležití lidé mají obvykle nejnašponovanější časový…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak si udržet i při stresujícím zaměstnání psychické zdraví

30.10.2018 

Obchodní činnost může být občas poměrně velkou zátěží na lidskou psychiku. Zvláště pokud se vám momentálně nedaří a vy se snažíte najít zpět ztracené sebevědomí a pohodu. Pokud se nebudete cíleně…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem

29.10.2018 

Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat klientům. Pouze efektivní komunikace zaručí, že klient odchází z interakce se zástupcem firmy spokojen.…

icon VOŠ a SPŠE Plzeň nabízí nové perspektivní studium oboru Internet věcí

29.10.2018 

V dnešní digitální době se vše neuvěřitelně zrychluje. Lidé v roli spotřebitelů očekávají, že dostanou vše hned a s minimálním úsilím. Kdo jejich potřeby naplní? Podle zaměření absolventi  oboru…

Jak na změny chytře, s větším nadhledem a hlavně úspěchem?

29.10.2018 

Jak prosadit změny i přes odpor druhých? Jak docílit vzájemné spolupráce dvou firem v rámci akvizice? Jak udržet směr i v době, kdy se nedaří? Takové otázky byly předmětem diskuze a hledání odpovědí…

Článek v rámci předplatného icon Tipy k navýšení produktivity telefonního kontaktního centra

26.10.2018 

V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase vylepšit produktivitu a efektivitu vašeho telefonního kontaktního centra.

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak vytvořit firemní kulturu zaměřenou na inovace

26.10.2018 

Dnešní rychle se měnící doba sebou přináší jeden zásadní poznatek pro firmy: kdo stagnuje a nevyvíjí se, ten prohrává. Ať už se vaše společnost věnuje jakékoliv oblasti, smysl pro inovativnost je…

icon Víte jak zvládat pracovní porady, aby nebyly jen ztrátou času?

26.10.2018 

Mnoho malých a středních firem pěstuje nešvar nulových porad, velké podniky mají naopak často „přeporadováno“. Ani jeden z těchto extrémů podnikání nesvědčí. Porady jsou důležitým nástrojem interní…

icon Jak blockchain pomáhá byznysu (2/2): Výzvy

25.10.2018 

V předchozím článku jsme viděli hlavní výhody blockchainové technologie. Zvláště to, jak umožňuje normalizaci a automatizaci procesů, čímž přinášejí větší efektivitu. Nyní se podíváme na to, co se v…

Článek v rámci předplatného icon 4 nejefektivnějších trendy v prezentaci start-upů na sociálních sítích

25.10.2018 

Nové firmy mají v dnešní době celou řadu možností, jak se prezentovat online. Jednou z nejzásadnějších metod je prezentace na sociálních sítích. Již dávno neplatí, že tento způsob marketingu je…

Článek v rámci předplatného Vy máte o kandidátovi jasnou představu. Ale má ji i on o vás?

25.10.2018 

Jako firma máte jasno v tom, jaký by měl být váš kandidát. Máte určitá očekávání, představy a charakteristiky, přes které nejede vlak. Z pohledu uchazeče je to stejné. Chce vědět, že s ním v rámci…

Výpis 43964410 z celkem 16943